Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 12:55

Ook mevrouw Schuurman rijdt in een P. Vraag alleen niet hoe...
(vanaf 11.58).
Geen reden voor vervolging

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 13:15

En als verweer zegt ze dat ze de gordel onder haar oksel door draagt, omdat ze zo klein is... :bang:

Wie legt haar uit dat dat niet de bedoeling is?

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 13:23

Wrom brandt daar een rood lampje?

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 13:25

Antoine ff verder kijken, lampje van de gordel brand nog dus draagt ze dat dus niet. ook de level meter staat bovenin is ook niet goed, wel weer goed dat het een 964 cabrio is dat dan weer wel. :mrgreen:

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 13:30

lampje van de ruitenwisservloeistof is zeker net stuk.... dat brandt nl niet.

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 13:39

Man man, rijdt er een keer een lekker ding in een 964, gaan we lopen zeiken over de gordel en een lampie. Gewoon een goed wijf met goede smaak voor auto's. :cheers:

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 13:44

Taxi Hans schreef:Anoniem ff verder kijken, lampje van de gordel brand nog dus draagt ze dat dus niet. ook de level meter staat bovenin is ook niet goed, wel weer goed dat het een 964 cabrio is dat dan weer wel. :mrgreen:


Dat had ik ook gezien, Hans :wink:
Ik zeg alleen dat ze dat van die gordel onder haar oksel door als verweer aanvoerde (bij Umberto Tan in RTL late night)...

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 13:51

horn schreef:Man man, rijdt er een keer een lekker ding in een 964, gaan we lopen zeiken over de gordel en een lampie. Gewoon een goed wijf met goede smaak voor auto's. :cheers:

Ik loop niet te zeiken, ik stel een vraag.

Maarre, als je en lekker ding bent in een mooie auto dan is dat geen excuus om je gordel dan maar niet om te doen, dan ben je gewoon een dom blondje in een patser auto. :mrgreen: :wink:

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 13:53

Wat mij betreft een eigen keus van haar om een gordel wel/niet om te doen. Overigens wel een zeer mooie P die in die hal staat. :thumleft:

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 14:01

Aangenaam filmpje :wink:

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 14:03

outletvalve schreef:Ik loop niet te zeiken, ik stel een vraag.

Sorry, kwam bij jou kennelijk sterker over dan ik het bedoelde.

outletvalve schreef:Maarre, als je en lekker ding bent in een mooie auto dan is dat geen excuus om je gordel dan maar niet om te doen, dan ben je gewoon een dom blondje in een patser auto. :mrgreen: :wink:

Ik ben van mening dat mensen lekker zelf moeten bepalen of ze hun gordel wel of niet willen omdoen. Maar dat is mijn mening.
Ik vind het leuk als vrouw van middelbare leeftijd :cheesy: er voor kiest om in een 964 rond te scheuren.

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 15:22

horn schreef:Man man, rijdt er een keer een lekker ding in een 964, gaan we lopen zeiken over de gordel en een lampie. Gewoon een goed wijf met goede smaak voor auto's. :cheers:

+1 :mrgreen:

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 16:14

mbembe schreef:+1 :mrgreen:


+2

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 16:24

Wat een fantastische vrouw is het toch nog steeds! :D

En ze houd van klassiekers, ook nog een oude mercedes op de oprit...

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 16:44

outletvalve schreef:dan ben je gewoon een dom blondje in een patser auto. :mrgreen: :wink:


Dus die haarkleur van haar is een vorm van kunstmatige intelligentie.... begrijp ik dan......want echt blond is ze niet..... :D

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 22:29

horn schreef:
outletvalve schreef:Ik loop niet te zeiken, ik stel een vraag.

Sorry, kwam bij jou kennelijk sterker over dan ik het bedoelde.

outletvalve schreef:Maarre, als je en lekker ding bent in een mooie auto dan is dat geen excuus om je gordel dan maar niet om te doen, dan ben je gewoon een dom blondje in een patser auto. :mrgreen: :wink:

Ik ben van mening dat mensen lekker zelf moeten bepalen of ze hun gordel wel of niet willen omdoen. Maar dat is mijn mening.
Ik vind het leuk als vrouw van middelbare leeftijd :cheesy: er voor kiest om in een 964 rond te scheuren.


En zo iemand krijgt dan een ongeluk/aanrijding met letsel en beland in het ziekenhuis. De rest van de maatschappij draait dan op voor de onnodig hoge medische kosten door het niet dragen van de gordel. Is dit normaal/sociaal ?

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 22:54

.. Of erger nog.. Dat ze jouw kind dood rijdt omdat ze de hele tijd op haar smartphone zit te kijken onder het rijden....

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 23:24

Kom op jongens. Het is Katja! Die mag dat van mij... :mrgreen: :wink:

Re: Katja in haar Cabrio

10 okt 2014 23:35

Het was en is een verschrikkelijk lekker ding, tering !
Maar kappen met die smartphone tijdens het rijden, een lekker ding
in een kist voegt niets toe. Ook niet voor man en kind. Geen excuus.

Re: Katja in haar Cabrio

11 okt 2014 7:35

tijdgeest... die kaart van 2x2m op je schoot was veel veiliger ! ;-)

Re: Katja in haar Cabrio

11 okt 2014 7:52

de911gek schreef:.. Of erger nog.. Dat ze jouw kind dood rijdt omdat ze de hele tijd op haar smartphone zit te kijken onder het rijden....

ik had het over wel of geen gordel om... :idea:

Re: Katja in haar Cabrio

11 okt 2014 10:08

Typisch Nederlandse mentaliteit
Bah

Re: Katja in haar Cabrio

11 okt 2014 11:09

Over het gebruik van de gordel. Draai het eens om. Jij hebt de stomme pech om de veroorzaker te zijn van een aanrijding. De tegenpartij was een beetje eigenwijs en droeg de gordel niet omdat dat zijn/haar eigen keus was. Nu komt de tegenpartij toevallig een beetje te overlijden. Zit jij met een gevalletje "dood door schuld". Er is dan geen weg terug. Genezing is meestal niet meer mogelijk.

Re: Katja in haar Cabrio

11 okt 2014 11:54

Jongens loop niet zo te zeiken over wel of geen gordel, een gordel gebruiken kan ook een nadeel zijn dus ook je dood. Wil je toch zeiken over een gordel maak een eigen topic aan en ga daar verder.

Re: Katja in haar Cabrio

11 okt 2014 12:18

bjft schreef:Draai het eens om. Jij hebt de stomme pech om de veroorzaker te zijn van een aanrijding. De tegenpartij was een beetje eigenwijs en droeg de gordel niet omdat dat zijn/haar eigen keus was. Nu komt de tegenpartij toevallig een beetje te overlijden. Zit jij met een gevalletje "dood door schuld".


Zo zijn er genoeg voorbeelden waar het de keus blijft van de bestuurder. Stel iemand rijdt door rood en jij rijdt er vol tegen. Alleen de tegenpartij komt (helaas) te overlijden. Hoe spijtig ook..... De tegenpartij reed door rood!
Plaats een reactie