Pagina 1 van 1

Onassis Porsche Agency

Geplaatst: 19 sep 2015 12:21
door Driver4S
Verleden week zag ik op een event op een 911 G een Onassis Porsche sticker en nu kwam ik ze via facebook ook opeens tegen.

http://www.onassisporsches.com/

Tot voor kort nog nooit van ze gehoord (ligt natuurlijk aan mijzelf) en ze doen ook een tunnelrun in Duitsland. Ze verkopen wat spulletjes en zijn een Duitse porscheclub. Leuke dudes :cheers: :thumleft: :salut:

Re: Onassis Porsche Agency

Geplaatst: 19 sep 2015 14:14
door Jeroen914
Onder een steen gezeten? :mrgreen:

Re: Onassis Porsche Agency

Geplaatst: 19 sep 2015 14:27
door ewp964c2
Dan zullen er meer onder een steen hebben gezeten :sick:

Re: Onassis Porsche Agency

Geplaatst: 19 sep 2015 16:36
door Olaf
Leuk dat er, naast DE'ers ook wat NL'ers en BE'ers met de Onassis tunnelrun mee hebben gedaan :D :drive:

Op 1:24 zie je volgens mij ook de Porsche van Jeroen914 staan :thumleft:

Re: Onassis Porsche Agency

Geplaatst: 19 sep 2015 16:51
door has00016
Ik zie op een van de foto's ook ineens een heel bekend kenteken voorbij komen....
Blijkbaar ik ook onder een steen gelegen...

Re: Onassis Porsche Agency

Geplaatst: 19 sep 2015 17:35
door Ronaldo
Olaf schreef:Op 1:24 zie je volgens mij ook de Porsche van Jeroen914 staan :thumleft:


Valt ook wel op zo, een boxster. :mrgreen: :thumleft:

Re: Onassis Porsche Agency

Geplaatst: 19 sep 2015 17:45
door Jeroen914
weet je gelijk wie de echte "outlaw" is :mrgreen:

Re: Onassis Porsche Agency

Geplaatst: 19 sep 2015 18:59
door Ronaldo
:lol:

Wel gave groep auto's zo te zien.
Die safari unit met die hakbijl achterop is ook echt legendarisch.