Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 6:35



Antwoord op onderwerp  [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 74  Volgende
Formule 1, Seizoen 2016 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex Boxster 986 2.5
Ede
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Deze jongen (Max) heeft wat mij betreft niet alleen klasse, maar ook smaak!
Prachtige Porsche, wat mij betreft een Supercar.
Ik gun die hem van harte!

:res:


26 jul 2016 9:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Ik ben verbaasd dat hij daarin rijdt. Er is een sponserovereenkomst met Aston Martin volgens mij.
Klok is volgens mij een cadeautje van Tag Heuer als sponser, voor het behalen van zijn 1e GP F1 winst.
Klok staat hoog om mijn verlanglijstje.


26 jul 2016 10:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
GP winnen dan :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


26 jul 2016 10:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Patrick schreef:
Ik ben verbaasd dat hij daarin rijdt. Er is een sponserovereenkomst met Aston Martin volgens mij.
Klok is volgens mij een cadeautje van Tag Heuer als sponser, voor het behalen van zijn 1e GP F1 winst.
Klok staat hoog om mijn verlanglijstje.



Aston Martin heeft hij al cadeau gekregen...


26 jul 2016 11:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Cazzo Super Veloce schreef:
GP winnen dan :thumleft:


Ga wel sparen.


26 jul 2016 11:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Op http://www.formula1.com is Kimi Raikkonen verkozen tot 'Driver of the Day' van de GP van Hongarije. Ik snap niet waarom, mooie acties heb ik niet van hem gezien, hij heeft Max lang opgehouden om de positie van Vettel te beschermen en kon later Max niet passeren terwijl hij sneller was. Max daarentegen staat in het rijtje 'Losers' genoemd, met o.a. de volgende tekst: "In the end he beat Raikkonen after a fierce and at times too close battle, but fifth place was some way off what the combination of the outstanding sophomore and the RB12 had to offer."

Opvallend is dat de officiele website van de Formule 1 de woorden "at times too close battle" vet gedrukt en rood aanzet, alsof zij vinden dat Max niet fair gereden heeft en eigenlijk een penalty verdiende. :roll:


26 jul 2016 12:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
"Too close" in die zin dat Kimi hem heeft geraakt: inderdaad.
Verder: nou en.


26 jul 2016 12:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Bron Telegraaf

Citaat:
MONTFORT - Jos Verstappen heeft zich opnieuw van zijn slechtste kant laten zien: de voormalig Formule 1-coureur en vader van de huidige F1-sensatie Max heeft zijn eigen vader in elkaar geslagen.

Afgelopen zondag, na de Grand Prix van Hongarije, liep een ruzie tussen vader Frans en zoon Jos volledig uit de hand. In zijn woning in Montfort werd Frans dusdanig afgetuigd dat hij zich genoodzaakt zag bij de politie aangifte tegen zijn eigen zoon te doen.

„De zaak is nog in onderzoek”, aldus een letterlijk en figuurlijk aangeslagen Frans. „Ik moet nog een uitgebreide verklaring gaan afleggen bij de politie, maar hier ligt wel de grens. Jos heeft gewoon losse handen. Dat is al vaker gebleken.”
:roll:


27 jul 2016 7:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Gezien de bron De Televaag denk ik dat het helemaal uit verband gerukt is...
Ze hadden daarvoor een artikel dat Max een slag vol op de kin had gekregen, dat was de titel maar het artikel zelf kon niet gelezen worden ........ de titel was wel zichtbaar


27 jul 2016 8:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Klopt dat het totaal uit zijn verband is getrokken...Opa werd net gebeld door 538.Ging helemaal uit z'n plaat tegen de televaag.Had alleen een heftige discussie met Jos.En die hebben ze al jaren zei hij en verder niks.Was wel grappig om hem te horen,felle baas hoor .Klonk in ieder geval wel oprecht.
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


27 jul 2016 8:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Bron AD

Citaat:
Opa Verstappen over 'mishandeling': géén klappen gevallen

Voormalig autocoureur Jos Verstappen (44) zou zondag, nadat zijn zoon Max op de vijfde plek was geëindigd tijdens de Grand Prix van Hongarije, zijn eigen vader Frans hebben afgetuigd, zo stelt de Telegraaf. Tegenover Radio 538 reageert opa Frans echter verontwaardigd: ,,Er zijn géén klappen gevallen!"

Volgens de Telegraaf zou de mishandeling plaats hebben gevonden in Montfort, de woonplaats van Frans Verstappen en raakte hij hierbij gewond. De lezing van opa Verstappen zelf luidt tegenover Radio 538 echter anders: ,,Ik snap niet dat jullie je iets van De Telegraaf aantrekken. Die achtelijke krant. Het is één groot jippie. Jos kapot maken, Max kapot maken en opa kapot maken. Stelletje honden zijn het."

In het stuk van de Telegraaf wordt echter ook een politiewoordvoerder aangehaald. Deze bevestigt tegenover hen dat een eenheid ter plaatse is gegaan na een melding van een mishandeling. Aangekomen op locatie troffen zij een gewond persoon aan. Er werden geen aanhoudingen verricht, maar er werd wel aangifte gedaan. De zaak zou nog in onderzoek zijn.


Goed bezig de jongens en meisjes van de Telegraaf.

Gelukkig heeft Max ook genen van zijn moeder gekregen.


27 jul 2016 8:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Ja alles mbt Max is nu nieuws je als het er niet is dan maken ze wel nieuws :roll:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


27 jul 2016 9:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Nou dit lijkt me simpel. Het is of wel, of niet gebeurd. Telegraaf is weliswaar een krant voor zwakzinnigen, maar knetterhard feiten verzinnen gaat wel erg ver. Zelfs voor de Telegraaf. En Jos....


27 jul 2016 10:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Catagorie; Goh.....


27 jul 2016 10:29
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Ach Jos heeft in het verleden ook een jochie van 11 voor z'n bek gemept omdat hij hem afsneed in zijn eigen kartpaleis... Mij verbaast niet zoveel meer.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jul 2016 10:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Dat Jos geen lieverdje is, dat staat wel vast.

Als een artikel alleen in de Televaag staat geloof ik er niet veel van. 90% kans op sensatie, uitdagende kop en weinig concreets. Zij plaatsen het al bij vermoeden van... als je een politie woordvoerder belt zou die werkelijk alle privacy achterwege laten en zeggen: "de vader van Jos is door hem geslagen". Kleine kans, he zal iets zijn als in Montfoort is een geval mishandeling tussen vader en zoon, verdere details kunnen we niet geven. De Televaag vult zelf de rest wel in..


27 jul 2016 11:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
En dan Frans citeren?


27 jul 2016 11:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 Targa
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
oui! :mrgreen:
_________________________________________
Black Cars Look Better In The Shade


27 jul 2016 16:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Opa heeft de klacht alweer ingetrokken.
Was van zijn stoel gevallen :lol: :lol: :scratch:


27 jul 2016 18:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Is dit niet iets voor die enge presentatoren bij rtl boulevard of sbs met net zo'n dom programma?


27 jul 2016 18:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
http://www.1limburg.nl/frans-verstappen-trekt-aangifte-tegen-jos-privezaak

Iemand die kan/wil vertalen? Ondertiteling ontbreekt. :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 jul 2016 18:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Ik zou het zo willen samenvatten, de familie Verstappen kan nog wel een communicatie adviseur gebruiken.


27 jul 2016 20:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
opa was van de pot gepleurd :mrgreen:


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


27 jul 2016 20:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Nieuw citaat Telegraaf. :popcorn:

Citaat:
De verwondingen die Frans Verstappen opliep tijdens de verhitte discussie met zijn zoon Jos, zijn volgens hem veroorzaakt doordat hij in het heetst van de strijd van zijn stoel viel. Opa Verstappen heeft de aangifte van mishandeling tegen zijn zoon woensdagochtend ingetrokken.

Zijn andere zoon, de broer van Jos, had na de uit de hand gelopen ruzie de politie gebeld. Frans deed thuis in Montfort aangifte van geweldpleging. De gezinsleden hebben later met elkaar gesproken en toen is besloten de aangifte in te trekken.

„Omdat het gewoon een privézaak is tussen mij en Jos”, zegt Frans woensdagmiddag tegen L1. „Ik wil het binnenshuis houden.”

De opa van Max Verstappen meldt dat hij met zijn zoon een verhitte discussie over Formule 1 voerde en dat hij toen van zijn stoel is gevallen, waarbij hij zich heeft verwond. „Er gingen wat druppels bloed langs de muren, maar meer niet.”

De officier van justitie kan nog wel besluiten onderzoek te doen naar het huiselijke incident.

De Telegraaf bracht woensdag een groot interview met een aangeslagen Frans Verstappen, die uitgebreid vertelde over de uit de hand gelopen ruzie. Later beweerde hij tegenover andere media dat het ’een jippie’ was. Een verslaggever van de krant ontmoette de aangeslagen Frans dinsdag in een ijssalon en zag dat hij onder de blauwe plekken en verwondingen zat.




27 jul 2016 20:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 Cabriolet
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Enguess schreef:
Nou dit lijkt me simpel. Het is of wel, of niet gebeurd. Telegraaf is weliswaar een krant voor zwakzinnigen, maar knetterhard feiten verzinnen gaat wel erg ver. Zelfs voor de Telegraaf. En Jos....


"Telegraaf is weliswaar een krant voor zwakzinnigen"..... Best een boute uitspraak wel, dan zijn er toch een boel 'zwakzinnigen in NL....


27 jul 2016 21:23
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 74  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.