Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 22:26



Antwoord op onderwerp  [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 74  Volgende
Formule 1, Seizoen 2016 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Patrick schreef:
Ik blijf het uiterst discutabel vinden.


Ik ook, want er is sowieso nooit een Hamilton "under investigation" geweest, dat vind ik al niet kloppen.

De positie waar Lewis zich verremde was eerder in de bocht en van de racelijn.
Ik betwijfel of Lewis die fout nog had kunnen corrigeren, daarbij Max en Nico voor blijvend, terwijl hij op de baan was gebleven.
In het geval van een grindbak had hij nog meer plaatsen verloren.

Als iemand van de twaalfde plek daar rechtdoor was gegaan, had hij ook op de eerste positie terecht gekomen.
Lewis had echt een behoorlijke voorsprong op de rest toen hij de baan op kwam, dus hoezo geen voordeel?


31 okt 2016 23:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
horn schreef:
Nikki Lauda. Aftakeling is ingezet. Laat dat fossiel gewoon onder een stolp gaan zitten en illuster icoon spelen... .


Ojee, zoveel scheel ik niet met hem :cry:
Heb hem vaak gezien op Zandvoort toen je nog in de pits kon komen op don of vrijdag en al zijn collega coureurs :oops:
Vond James Hunt een mooi figuur met zn gympies.
Zelfs met een F1 race in de race toren geweest en door de pits gewandeld, wat een tijd :thumleft:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


31 okt 2016 23:46
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
molen934 schreef:
Ojee, zoveel scheel ik niet met hem :cry:

QED

:^: :twisted: :cheesy:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


31 okt 2016 23:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
horn schreef:
Afbeelding

Nikki Lauda. Aftakeling is ingezet. Laat dat fossiel gewoon onder een stolp gaan zitten en illuster icoon spelen... :puker: Er komt een dag dat niemand meer op je mening zit te wachten. Lees: van Hanegem. Als voorbeeld. Als je hem ongevraagd blijft geven knabbel je elke keer een stukkie van je reputatie en faam af. jammer.

Ben ik niet helemaal met je eens. Lauda is 67, zo oud is dat niet, en hij loopt al zijn hele leven mee in de autosport. Ik vind dat hij recht van spreken heeft, niet dat ik het altijd met hem eens ben, maar afserveren als fossiel gaat me wat ver. Gedeeltelijk preekt hij voor eigen parochie (Verstappen komt af en toe wel èrg dicht bij Rosberg); gedeeltelijk geeft hij gewoon zijn mening over wat hij ziet. Wat Max daar verder mee doet, mag 'ie zelf weten.


01 nov 2016 2:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Toevallig gisteravond nog een interview met Jan Lammers gehoord en gezien op Studio Sport. Hij vertelde gewoon in klip en klare taal, dat er eigenlijk niet zoveel aan de hand is. Ze zeuren een beetje omdat Max wat reuring veroorzaakt in het filerijden dat Formule 1 heette. Hij heeft volgens mij nog geen enkele aanrijding veroorzaakt, die grote gevolgen had. Max maakt het in ieder geval weer de moeite waard om te kijken.


01 nov 2016 12:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Zei Bernie Ecclestone niet, de Formule 1 moet gevaarlijker worden, meer spectakel :salut:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


01 nov 2016 13:13
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
@ Enguess - mag je uiteraard niet met me eens zijn. Ik ben een beetje allergisch voor mensen die overal een mening over hebben en deze maar overal ongevraagd poneren.
Mensen als Sjaak Zwart, Willem van Hanegem, Jacques Villeneuve, Niki Lauda, etc. Zijn ook altijd beetje dwarse mensen die in de veronderstelling zijn dat de wereld ook nog echt op hun mening zit te wachten. Ik in ieder geval niet. Zeker niet op de azijnpissige wijze waarop zij plegen te blaten. Ervaringsdeskundigen die op rustige, objectieve wijze uitleggen wat zij ervan vinden en waarom, graag. Maar een Lauda die over 'arrogantie' en 'opnemen in een gesticht' gaat oh'en, daar wil ik niet naar luisteren. :puker:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 nov 2016 13:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
^^dit dus. Mensen die niet meer relevant zijn maar dat zelf niet doorhebben...
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


01 nov 2016 13:25
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Arrogant en belerend inderdaad :pukel:


Steeds meer F1-liefhebbers denken dat de spreekstijl van de 67-jarige oud-wereldkampioen in de Formule 1 in het nadeel van de Oostenrijker werkt.

Dat realiseert hij zich niet. Hij denkt dat hij alles goed doet, maar dat is niet zo. Hij moet rustig aan doen. (...) Dit is een verloren zaak. De boosheid bij de F1-liefhebbers wordt groter en groter.


Spiegeltje, spiegeltje aan de wand ..... :^:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


01 nov 2016 13:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Maarten schreef:
^^dit dus. Mensen die niet meer relevant zijn maar dat zelf niet doorhebben...



O sorry...ik ga al :mrgreen:


01 nov 2016 13:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
zijn er ergens goeie nabesprekingen en analyses te bekijken online ... Ik ben voor de vorige GP's altijd een paar gevonden waar ze heel in detail analyseren wat er precies gebeurt.


01 nov 2016 13:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Hier in dit topic, toch? :mrgreen:


01 nov 2016 14:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Enguess moet zich dringend het roze Max brilletje (tm) gaan aanschaffen.

Als een andere rijder met iets niet akkoord is "miept" hij, als Max met iets niet akkoord is gaat hij "verhaal gaan halen". Learn the bloody difference Enguess!! :mrgreen:

/sarcasme modee off 8)
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


01 nov 2016 14:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Eeeh, jaja :?
En dan ben ik nog wel degene die Lauda verdedigt.....


01 nov 2016 15:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
En de volgende episode in de soap.

Citaat:
Sebastian Vettel hangt mogelijk nog een straf boven zijn hoofd na de Grand Prix van Mexico. De Duitse formule 1-coureur van Ferrari kreeg na de race van zondag al een tijdstraf van tien seconden wegens gevaarlijk rijgedrag, maar zijn tirade door de boordradio aan wedstrijdleider Charlie Whiting kan ook nog een sanctie opleveren. Britse media meldden dinsdag dat de internationale autosportfederatie FIA een onderzoek naar Vettel is gestart.
De Duitser was woedend toen Max Verstappen drie ronden voor het einde van de race in Mexico een bocht afsneed en daarmee voorkwam dat Vettel hem kon inhalen. De viervoudig wereldkampioen vond dat de Nederlander van Red Bull zijn derde plek aan hem moest afstaan. Verstappen week echter niet en na eerst de Nederlander te hebben uitgescholden, richtte hij zijn woede op wedstrijdleider Whiting.

"We zijn bewijzen aan het verzamelen over het incident en dan zullen we zien of er nog een sanctie volgt'', meldde FIA-voorzitter Jean Todt aan The Daily Mail. Vettel bood kort na de race wel zijn verontschuldigingen aan bij Whiting, maar teambaas Christian Horner van Red Bull liet weten dat hij nog een straf verwacht voor Vettel. "Het is in geen enkele sport toegestaan om de scheidsrechter uit te schelden.''


01 nov 2016 15:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
De meest eerlijke , deskundige en neutrale vind ik Jan Lammers.
Ik luister graag naar hem als hij het over F1 heeft.


01 nov 2016 15:47
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Net zijn (Lammers) relaas op facebook gelezen. Spot on.


01 nov 2016 15:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Deskundig zeker, maar neutraal :scratch:
Jantje is een grote fan van Max.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


01 nov 2016 17:04
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
dat verhaal van Vettel en Charlie is alweer achterhaald. Krijgt hij geen straf voor. Whiting heeft begrip voor de reactie van Vettel omdat Vettel van zijn team via de boordradio hoorde dat Max van de FIA te horen had gekregen dat hij Vettel voorbij moest laten gaan. Bleek niet zo te zijn, maar Whiting had begrip voor de woede.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 nov 2016 17:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Als je fan van iemand bent kun je nog steeds objecitief zijn... Lammers met zijn racehart zou het ook zeker zeggen als Max iets zou doen wat niet past. Hij vindt dat de zaak opgeschud mag worden, net als Coronel, Doornbos, Van der Garde, Van Doorne en vele andere (oud F1-) coureurs. Mss heeft dat niets met Max te maken maar met hun passie voor de sport omdat er gen spektakel meer is en de sport het op deze wijze niet overleeft.. :popcorn:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


01 nov 2016 17:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
max over vettel

Vestappen is niet mild over Vettel.......Vettel echter (best) wel over Max.
Mooi om te zien dat Verstappen geen boodschap heeft aan status Vettel.


01 nov 2016 18:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
horn schreef:
Krijgt hij geen straf voor. Whiting heeft begrip voor de reactie van Vettel omdat Vettel van zijn team via de boordradio hoorde dat Max van de FIA te horen had gekregen dat hij Vettel voorbij moest laten gaan. Bleek niet zo te zijn, maar Whiting had begrip voor de woede.

Wat een BS en nóg een duidelijk geval van klassenjustitie :bang:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


01 nov 2016 18:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
... Vettel heeft oprecht spijt betuigd en heeft Whiting zijn persoonlijke excuses aangeboden na de race. "Hij zei sorry," zo bevestigde Whiting tegen reporters. "Gegeven dat hij zijn excuses heeft aangeboden ben ik persoonlijk niet uit op een straf, maar we moeten afwachten hoe mijn meerdere (lees Jean Todt) de kwestie wil vervolgen." ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


01 nov 2016 19:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Jan Lammers op social media:

Max Verstappen, What about him?
Much has been said and will be said about this amazing young man! I am Dutch and I used to drive in Formula One, Max is Dutch and drives in Formula One so I have every reason to admire him. However I am not a fan because most fans can't handle any form of criticism aimed at their idol. If anything I am a big fan of objectivity! Now with that in mind I need to get something of my chest. Max has been hailed and criticized for his achievements so far, I have been complimenting him all along, why, well because it makes sense. Now I can already see you critics get agitated and you probably feel the urge to start replying before you read further, please yourself. Following the logic of 'trying to understand, before being understood' I thought about the criticism and looked back at what Verstappen did that was so terrible? Looking back from when he started his first F1 GP in 2015, I conclude that it was nothing, absolutely nothing!! Yes you blabbermouths out there, NOTHING!! Yes he did upset a few people, why, simply because he passed them in a brilliant way or they couldn't pass him because he was clever and skillful in defending! Yes of course he 'nearly' touched people or they 'nearly' touched him, well that's the skill part of it! How many girls have you F1 drivers 'nearly' made pregnant? So those are the facts, deal with it. He also NEVER (in caps lock so Mr. Lauda can also read it without reading glasses) ran into anybody on the track, never even damaged anybody's car (Romain Grosjean in Monaco 2015 could finish the race in twelfth position on the same lap as the leader). So how many of you Formula one drivers can say that over the last two years? Certainly not your two choir boys Mr. Lauda! Btw they are two awesome drivers and characters, but this is in reply to how Mr. Lauda makes them out to be.. By now we can write a book about all the things that Lauda said in anger and took back so even and icon of the stature of Niki Lauda, my own great example in the seventies loses credibility for talking nonsense just to cover his own interest. Also I challenge all the other F1 drivers to come up with a record like that! And now what? Well overtaking and defending used to be an art but not anymore, all the smart ass wingers have achieved that everybody can overtake now because you can't move under braking, effectively you're not aloud to defend yourself other than pressing a button on the steering wheel for extra power. (Good job their not in charge of the World Boxing Association) so remember he never drove anybody off the track, so when he will do at some point in the future, bless him and the other driver because it will be his first time!!
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


01 nov 2016 19:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Kheldar schreef:
zijn er ergens goeie nabesprekingen en analyses te bekijken online ...


Dit: http://www.formula1.com/en/latest/features/2016/10/f1-winners-and-losers-mexico-gp.html is een duidelijk verhaal
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


01 nov 2016 19:58
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 74  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: outletvalve


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.