Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

19 nov 2016 16:06

Het kan, het is officieel en legaal: The Grand Tour GRATIS kijken: https://www.autobahn.eu/2394/jeremy-clarkson-kijken-kan-legaal-en-gratis/

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

19 nov 2016 17:58

Ik heb zojuist gekeken. En was ik onder de indruk. Niet echt maar het was wel leuk om te kijken. De conclusie was wel goed.

O ja, ik zou wel de 1e tien minuten overslaan.

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

19 nov 2016 19:17

Ouderwets goed. Mooie beelden. Rauwe humor. Prima. En... (spoiler alert) de Porsche wint. Op naar volgende week!

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

26 nov 2016 10:45

Episode 2 is helaas meteen al véél minder. Maar ok, dat was met Top Gear ook wel eens.

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

26 nov 2016 22:49

Afleveringen staan nu ook op autostrada.tv

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

27 nov 2016 23:13

Bedankt voor de tip! ERG genoten weer, ook van aflevering 2 :cheers:

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

28 nov 2016 11:16

Gister voor de F1 de eerste episode gekeken. Leuk en meteen Porsche, meteen goed dus :D
Vind alleen die testrijder (NASCAR-rijder) niet leuk maar verder was het gewoon een ouderwetse aflevering van Top Gear :thumleft:

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

28 nov 2016 12:19

Aflevering 2 inderdaad substantieel minder.
Op zich aardige slapstick hun Rambo filmpje maar de factor auto veel te laag.
Het Zuid Afrika element met donuts draaien zullen ze wel pas vlak voor de tentopname gemaakt hebben denk ik zo. Wie nog gaat kijken mijn tip voor dat item: fast forward die boel er doorheen jassen.

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

10 dec 2016 15:53

Episode 4 weer helemaal ok, en niet alleen omdat Clarkson een 991 GT3 RS over het nieuwe track rijdt. (spoiler alert: op 4e plaats in de line-up).

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

11 dec 2016 21:32

Idd en via autostrada.tv gratis en integraal te bekijken

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

11 dec 2016 23:39

GRRR " autostrada.tv" werkt niet meer, alternatieven?

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

12 dec 2016 9:49

Binko schreef:Episode 4 weer helemaal ok, en niet alleen omdat Clarkson een 991 GT3 RS over het nieuwe track rijdt. (spoiler alert: op 4e plaats in de line-up).


Vond je dat nou werkelijk?

Een uur lang een 'autoprogramma' waarin slechts één auto-inhoudelijk item is van 10 minuten (dat dan wel weer heel erg mooi in beeld gebracht is en -omdat er een Porsche en BMW in voorkomt- ook nog wel interessant is). Dan vond ik uiteindelijk het 'nieuwe Top Gear' (in ieder geval de laatste afleveringen) leuker en interessanter...

http://www.nu.nl/entertainment/4364088/ ... ramma.html

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

12 dec 2016 10:50

Tsja, ik heb zelf commerciele televisie gemaakt en voor de inhoud moet je ook niet naar een commercieel tv programma kijken. Het is entertainment first and second. Item over de milieu-vriendelijke autos had van mij overigens ook 5 minuten korter gemogen.

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

12 dec 2016 11:32

outletvalve schreef:GRRR " autostrada.tv" werkt niet meer, alternatieven?


Lijkt nu weer te werken

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

12 dec 2016 11:46

The Grand Tour is het meest illegaal gedownloade programma ooit werd vandaag bekend. De mannen zijn dus nog steeds populair

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

16 dec 2016 22:48

Aflevering 5 is een classic!

Spoiler-alert: tent staat in de meest trending stad van Europa.

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

17 dec 2016 19:14

Via torrent ook prima te downloaden en zelfs binnen een uur na uitzending.

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

18 dec 2016 19:58

Binko schreef:Aflevering 5 is een classic!

Spoiler-alert: tent staat in de meest trending stad van Europa.


Hmmmm :?

Geklooi in een zandbak met 3 roadsters, wat onzin (met een kern van waarheid) over Nederland en niet eens de echte Golden Earring (ze leken er niet eens op!)...

Ik begin me inmiddels echt af te vragen waarom ik er überhaupt (nog) naar kijk!

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

19 dec 2016 9:09

Het is gewoon via Dailymotion te vinden, alleen max 480p

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

29 dec 2016 17:24

net naar afl 6 gekeken en wat me opviel tijdens de "test" met de mustang is dat je hammond in het ene shot met een rolex om ziet rijden en in het volgende shot, op dezelfde weg met dezelfde kleding etc. , ineens met een breitling om ziet rijden. heb zelf een horlogefetisch dus vandaar dat mijn oog hierop viel.
lijkt aan te geven dat niet alles in 1x wordt opgenomen en dat er wat plak- en knipwerk wordt toegepast.

iemand anders dit ook opgevallen?

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

29 dec 2016 17:41

Afl 6 is wel gaaf he? Opvallend, maar de vraag is of het wel Hammond zelf was? Alle shots waarbij ze echt van A naar B onderweg zijn, worden namelijk niet door henzelf opgenomen. Zelfs als ze in een cabrio rijden en met een helicopter worden gefilmd, zijn ze het vaak niet zelf. Kan ook niet tegelijkertijd, want zelfs een GoPro zou je toch in beeld zien. Dus ze moeten wel meerdere takes van dezelfde scene nemen vanuit verschillende posities etc.

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

29 dec 2016 18:05

pegelsc2 schreef:net naar afl 6 gekeken en wat me opviel tijdens de "test" met de mustang is dat je hammond in het ene shot met een rolex om ziet rijden en in het volgende shot, op dezelfde weg met dezelfde kleding etc. , ineens met een breitling om ziet rijden. heb zelf een horlogefetisch dus vandaar dat mijn oog hierop viel.
lijkt aan te geven dat niet alles in 1x wordt opgenomen en dat er wat plak- en knipwerk wordt toegepast.

iemand anders dit ook opgevallen?


Maar dat gebeurt toch al jaren bij allerlei pfogramma's. Afmonteren noemen ze dat volgens mij. Juist door het knippen en plakken kunnen ze er mooie afleveringen van maken. Wel knap gezien van dat horloge!

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

21 jan 2017 14:16

Zojuist aflevering 9 zitten kijken, vooral het einde is weer erg vermakelijk en spectaculair. :mrgreen:

http://autostrada.tv/blog/the-grand-tour-season-1-episode-9/50793/

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

21 jan 2017 15:15

Ze zijn heel wisselvallig van bar saai tot ouderwets. Maar om afl 11 heb ik wel weer ouderwets gelachen.

Re: The Grand Tour GRATIS LEGAAL kijken

22 maart 2017 18:56

Richard Hammond heeft een heftig motorongeluk gehad. De voormalig Top Gear presentator viel van zijn motor tijdens het filmen van motorshow The Grand Tour. En dat in Mozambique, mijlenver verwijderd van medische hulp.

‘The Hamster’ zoals hij wordt genoemd, viel op zijn hoofd van de motor en ging knock out. Co-presentator Jeremy Clarkson (57) tegen The Sun: “Hij heeft zichzelf ernstig bezeerd.”

De 47-jarige presentator lag bewusteloos langs de weg in het verlaten Mozambique, gelegen in het zuidoosten van Afrika.


hamlappen, weer de hamster :twisted: Hoop dat hij snel herstelt

Zie http://www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/horrorcrash-in-afrika-voor-richard-hammond/ar-BByptWu?li=AA8mH6&ocid=spartandhp
Plaats een reactie