Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 13:43



Antwoord op onderwerp  [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 49  Volgende
Formule 1, Seizoen 2017 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Gisteren met verbazing gekeken naar het spel van Mercedes. Wat een flauwekul. Is het een teamsport, gaat het om de auto of gaat het om de rijder? Ja, er zal wel geopperd worden dat het een mix is van alles. Snap ik. Maar dat spel van ik laat jou nu winnen en dan de volgende race laat ik jou weer voorgaan. Wat een poppenkast. Scheids! Spelbederf!!!! Gele kaart! Kom op zeg. Gewoon gaan met die banaan. Ieder voor zijn eigen kansen. Loopt het niet? Pech! Heb je Max naast je? Is een risicootje..... Moet je maar sneller zijn. Mercedes zat hem nog wel even te knijpen of de strategie wel zou gaan lukken met Max op de hielen. Dat zou wat zijn geweest.........

Ik heb echt geen roze bril op maar dat ventje uit Limburg is toch eigenlijk wel de enige echte smaakmaker in dit circus. Vind ik dan hè :D


31 jul 2017 11:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Hebben we t hier over de auto's of de dames hierboven :?: :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


31 jul 2017 11:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Eens bjft. Ging echt nergens over.


31 jul 2017 12:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
@bjft Ik heb echt geen roze bril op maar dat ventje uit Limburg is toch eigenlijk wel de enige echte smaakmaker in dit circus. Vind ik dan hè :D
vindt ikke ook hoor :mrgreen:


31 jul 2017 12:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Heikant (zws-vl)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
zeg ik dan dat hij dat niet is.......... :?:
er is veel verandert vanaf hij erbij is, maar fout is en blijft fout, gaf hij zelf toe. :thumleft:
maar alleen hij straf en de rest die, kan ook niet.
_________________________________________
http://www.ccr-vanleuven.nl


31 jul 2017 15:36
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Wat een onzin zeg? Hamilton komt een afspraak na. Teamsport. Prima actie.
Max (die van die oranje bril) doet iets sufs en kegelt zijn teammaat eraf. Terecht dat die even pissig is. Als grote mannen samen uitgesproken en weer verder. Dat geneuzel van de pers, fanpages etc. "Opiniobs are like assholes, everybody has got one". En Max de enuge smaakmaker? Hou toch op joh. Hulkenberg, Ocon, Hamilton, Alonso etc. Worden niet allemaal wereldkampioen maar rijden geen bloemencorso rondjes....

Vond de straf voor VER wel onnodig zwaar in relatie tot andere bestrafte fouten.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


31 jul 2017 16:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Lucht lekker op zeker?


31 jul 2017 17:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Maar het is toch triest dat het steeds meer een optocht wordt van auto's die hun plek bepalen na de eerste 2 bochten? Raikonen kon Vettel niet inhalen, Hamilton Bottas en Raikonen niet, Verstappen kon Bottas niet inhalen. Rij dan 1 rondje en bepaal dan de eindstand. Alleen met problemen bij pits of auto's die kapot gaan verandert er nog echt iets maar verder moet een auto wel heel heel veel sneller zijn op het rechte eind om een ander daar in te kunnen halen. Op andere plaatsen lukt het gewoon niet :roll:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


31 jul 2017 18:06
Profiel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Juist :!: Daar hadden AlexPorsche en ik het hierboven ook over.

@Horn helemaal mee eens.


31 jul 2017 18:27
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Wat dat betreft is dit ook een vrij lastig circuit, waar bijna niet op valt in te halen.
Tijdens het interview met Max, werd nog geopperd van "als je die 10 seconden straf niet had gehad, dan was wellicht het podium mogelijk".
Max zei daarop dat hij dan gewoon op dezelfde positie was geëindigd, omdat het heel makkelijk was iemand achter je te houden op dit circuit.

Zelf vind ik dat een hoop regels het een stuk saaier hebben gemaakt.
De geluidsbeleving is weg, het tanken bracht extra spanning, omdat er veel verschillende tactieken gebruikt konden worden.
Die openklappende vleugels geven alleen maar voordeel aan de snelle teams.
En ga zo maar door.

Wat mij betreft; tanken weer terug, banden vrije keuze en openklappende vleugels alleen nog a la het push to pass concept van de A1.
Verder nieuwe regels een stuk langer aanhouden, zodat ook mindere teams ruim de tijd krijgen om door te ontwikkelen en het hele veld dichter bij elkaar komt.
En neem de circuits eens goed onder de loep; geen spanning, bijna niet in te halen, van die kalender af.


31 jul 2017 22:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
718 Spyder
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
horn schreef:
Wat een onzin zeg? Hamilton komt een afspraak na. Teamsport. Prima actie.
Max (die van die oranje bril) doet iets sufs en kegelt zijn teammaat eraf. Terecht dat die even pissig is. Als grote mannen samen uitgesproken en weer verder. Dat geneuzel van de pers, fanpages etc. "Opiniobs are like assholes, everybody has got one". En Max de enuge smaakmaker? Hou toch op joh. Hulkenberg, Ocon, Hamilton, Alonso etc. Worden niet allemaal wereldkampioen maar rijden geen bloemencorso rondjes....

Vond de straf voor VER wel onnodig zwaar in relatie tot andere bestrafte fouten.


Je verwoord het precies goed! :thumleft: dit keer :wink:
_________________________________________
Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!


31 jul 2017 23:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
https://youtu.be/2M0inetghnk

Vast ff wennen, rondje met Max op Zandvoort :drive:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


31 jul 2017 23:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Frans D schreef:
En neem de circuits eens goed onder de loep; geen spanning, bijna niet in te halen, van die kalender af.

Eens met je betoog alleen zouden er dan wel heel veel circuits afvallen want na bijna elke race hoor je dat er (bijna) niet in te halen valt. Kalender wordt dan meer gehalveerd :mrgreen:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


01 aug 2017 9:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Frans D schreef:
Wat mij betreft; tanken weer terug, banden vrije keuze en openklappende vleugels alleen nog a la het push to pass concept van de A1.
Verder nieuwe regels een stuk langer aanhouden, zodat ook mindere teams ruim de tijd krijgen om door te ontwikkelen en het hele veld dichter bij elkaar komt.
En neem de circuits eens goed onder de loep; geen spanning, bijna niet in te halen, van die kalender af.

Ik denk dat men zich bij FIA suf piekert om de races spannender te maken! En er is al een hoop verbeterd in de afgelopen jaren. Tanken terug zou inderdaad de spanning in de wedstrijd terug kunnen brengen.
DRS werkt mooi in mijn ogen.
Nieuwe regels een stuk langer aanhouden?? Waarom? Als ze niet werken, weg er mee!
Wat afgelopen race erg de strijd domineerde waren de teamorders, maar eerlijk gezegd kan ik het Ferrari niet kwalijk nemen dat ze Kimi niet lieten aanvallen, die wereldtitel voor Vettel is ze een hoop waard!

En die circuits, gewoon lekker zo laten! Daar ligt de historie van de F1, dat moet je niet (willen) weggooien
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


01 aug 2017 10:18
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Enguess schreef:
Lucht lekker op zeker?

Ach, heb net het 'volgen' uitgezet van 3 F1 fanpages van Max. Van de onnozelheid die daar verkondigd wordt, word ik bijna depressief. Wat een debielen. Daarom hier misschien wat heviger gereageerd dan normaal. Inhoudelijk ben ik het wel nog steeds met mezelf eens :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 aug 2017 10:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Men heeft nu al breedere banden. Deze nog breeder maken en de spoilers kleiner. Hierdoor heeft men minder last van de drag van de auto's voor hun.
Of gewoon weer de mogelijkheid bieden om de auto's vast aan de grond laten zuigen door diffusers of iets dergelijks.
Nu is het bijna niet mogelijk om in te halen. Laat staan je team genoot, want deze rijdt in precies dezelfde auto. Hierdoor zijn deze dus even snel of langzaam.
_________________________________________
Mvg,

René


01 aug 2017 11:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Da's ook niet waar.
Max heeft duidelijk een mindere auto dan zijn teamgenoot. Lees het forum er hier maar op na :mrgreen: :popcorn:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


01 aug 2017 11:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
hier op het forum hebben we altijd gelijk :cheers:


01 aug 2017 11:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Ozo. Lekker puh!


01 aug 2017 12:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
horn schreef:
Enguess schreef:
Lucht lekker op zeker?

Ach, heb net het 'volgen' uitgezet van 3 F1 fanpages van Max. Van de onnozelheid die daar verkondigd wordt, word ik bijna depressief. Wat een debielen. Daarom hier misschien wat heviger gereageerd dan normaal. Inhoudelijk ben ik het wel nog steeds met mezelf eens :lol:

Tuurlijk wordt er veel geleuterd. Maar ja, dat zijn ook maar meningen, net als de jouwe.
Ben het gedeeltelijk met je eens. Zeker zijn er meer smaakmakers dan Max. Maar ik vind die Mercedes actie raar. Hamilton was niet zo'n beetje sneller dat Bottas, dus in mijn ogen niet meer dan logisch dat hij erlangs mocht (nog los van het puntenverhaal en het kampioenschap). Dan is een constructie van "laat mij het proberen en als het niet lukt geef ik de plek terug aan jou" gewoon idioot. Racen, en degene die het hardste gaat die wint. Natuurlijk snap ik dat rijders worden geprioritiseerd op kampioenschapkansen. Maar dat gaat hier ook al niet op, in tegendeel!
Mijn mening. Heb ook de wijsheid niet in pacht.


01 aug 2017 18:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Gewoon op ieder circuit het op een niet te bepalen moment laten regenen en alles opgelost :D
Volop spanning in de race 8)


01 aug 2017 19:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Laten we het hopen

Afbeelding
_________________________________________
Mvg,

René


23 aug 2017 13:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex Boxster 986 2.5
Ede
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
@MY00: dát zou mooi zijn, als dit eens uitkwam?
Een droomscenario voor iedere race enthousiast! :cheers:


23 aug 2017 15:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911sc targa '82
Drenthe
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
2x 4e in de training met ook regen op Spa. Hopelijk kan Max het zondag allemaal naar z'n hand zetten.


25 aug 2017 17:16
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Heeft Petronas zijn kleuren veranderd? Meende het al te zien aan de Bottas handschoenen van Antoine en nu ook op de livery. Weg met het turqoise/zeegroen en nu 'gewoon' blauw.

Sportdagje. Vanochtend wekkertje voor boksen en ni F1 en straks EK finale hockey heren.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 aug 2017 13:35
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 49  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.