Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 2:22



Antwoord op onderwerp  [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 49  Volgende
Formule 1, Seizoen 2017 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
concurrenten van Max vinden het oneerlijk...

:mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


01 okt 2017 12:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Briljant gereden van Max! Riccardo lachtte wel, maar volgens hij had hij een beetje kiespijn ... hoewel hij goed kan rijden wordt steeds duidelijker dat Max net een tandje beter is. In de kwalificatie wint Max structureel. In de race laat Max zien dat hij toch echt een klasse beter is. Hoe snel Max voorbij kwam aan Hamilton en hoe lang Riccardo erover deed om voorbij Bottas te komen sprak wel boekdelen over de verschillen.

Maar eerlijk is eerlijk, Vettel had ook fantastisch goed gereden. Als hij niet de pech heeft gehad met de kwalificaties was het nog heel lastig geweest voor Max om de race naar zich toe te trekken. Maar, het geluk mocht ook wel een keertje zijn kant op vallen na zoveel pechgevallen dit jaar.


01 okt 2017 13:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex Boxster 986 2.5
Ede
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Ook ik hield het (vanwege de leeftijd?) niet droog!
Als ik ooit een verdiende overwinning gezien heb (na zo'n f....ing ruk seizoen) dan was deze het wel!
Deze moeten we er in houden: "Thats' how we do it" !!
Wereldklasse, Max Verstappen! :res:


01 okt 2017 13:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Telkens als Kvyat wordt vervangen wint Max de race... :thumleft:


01 okt 2017 15:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Dan was dit dus zijn laatste overwinning :)

Hoop het niet. Ook als Max niet gewonnen had was het een leuke wedstrijd qua inhaalacties.
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


01 okt 2017 16:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Brulaap schreef:
Dan was dit dus zijn laatste overwinning :)


Nee, die conclusie kan je niet trekken. Dat Max telkens wint als Kvyat wordt vervangen, betekent niet dat hij níet wint als Kvyat niet wordt vervangen. Lees de stelling nog eens, jouw conclusie valt er niet uit te trekken :idea:
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


01 okt 2017 20:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Maar die Bottas hè, wat er er toch mis daar? Hij maakt geen indruk....


01 okt 2017 20:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Hij is gewoon niet goed genoeg, heb je m na de race gezien, als een oude man.
Sepang is zwaar , Verstappen heeft ook een TOP-conditie.... :idea:


01 okt 2017 21:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Mercedes maakte over het algemeen geen markante indruk dit weekend. Ferrari en Red Bull waren gewoon sneller.

Wel groot verschil in snelheden weer gezien. Op sommige stukken haalde Vettel 310-312km/h waar Ricciardo maar 290-295reed. Zo zie je maar het verschil tss aërodynamica en power.


01 okt 2017 21:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Op en top of te wel Maximaal genoten vandaag. Wat een baas die Max!


01 okt 2017 21:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
PF #911
België
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Eindelijk nog eens een mooie race met spanning op diverse fronten! Verdiende winnaar! Ben ook blij voor Stoffel dat hij stilaan duidelijk afstand kan nemen van Alonso.
_________________________________________
968 ClubSport
GT86
MX-5 NA
Ex: Elise S1 111S


02 okt 2017 12:31
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
CaseyB schreef:
Deze moeten we er in houden: "Thats' how we do it" !!

Die vond ik briljant. Arrogante jonge snotaap :thumleft: :cheesy: Had toch een verhoogde hartslag die laatste 5 rondjes. 'Het zou toch niet...'
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 okt 2017 13:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
die verhoogde hartslag had ik ook :mrgreen:


02 okt 2017 13:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Die Coronel ging in de studio helemaal door het dak, .... uhm plafond :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=3HvZWPM1SJ0
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


02 okt 2017 13:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Vettel heeft zich ook voorbeeldig gedragen ... over de radio erg netjes gescholden! en over het algemeen had hij deze keer nog gelijk ook: Come on Alonso ... really ... :mrgreen:

Wel pech dat Stroll niet aan het opletten was. Achteraf niet zo slim om in de bocht daar in te halen. Maar dat is hindsight-talk.


03 okt 2017 10:21
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Kheldar schreef:
Wel pech dat Stroll niet aan het opletten was. Achteraf niet zo slim om in de bocht daar in te halen. Maar dat is hindsight-talk.

Ik heb geen on board beelden gezien van Stroll. Jij wel? Op de on board beelden van Vettel is iig te zien dat hij naar links stuurt richting Stroll, dus of het Stroll te verwijten is?
Als gevolg van deze aanrijding krijgt Vettel waarschijnlijk een grid penalty vanwege het moeten vervangen van de versnellingsbak :mrgreen:

Geweldige overwinning van Max :thumleft: :cheers: , maar het verbaast me dat er zo'n verschil met Barcelona wordt gemaakt. In Barcelona reden beide Mercedes coureurs elkaar van de baan, nu vielen de beide Ferrari's weg door motorproblemen. Het inhalen van Hamilton was zeker goed, maar minder moeilijk / spectaculair doordat Hamilton itt Vettel twee weken geleden wél aan het kampioenschap denkt en wat daarvoor nodig is om dat te kunnen behalen :bang: . Daarna reed Max van Hamilton weg en controleerde de race, maar het heroïsche gevecht met Kimi dat nodig was voor de overwinning in Barcelona vond ik minstens zo indrukwekkend.
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


03 okt 2017 19:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
erwin996 schreef:
Brulaap schreef:
Dan was dit dus zijn laatste overwinning :)


Nee, die conclusie kan je niet trekken. Dat Max telkens wint als Kvyat wordt vervangen, betekent niet dat hij níet wint als Kvyat niet wordt vervangen. Lees de stelling nog eens, jouw conclusie valt er niet uit te trekken :idea:


Petquesha gaf aan:
Telkens als Kvyat wordt vervangen wint Max de race...

Kvyat is nu uit de F1 dus kan daar niet meer vervangen worden. Toch?

Bij een doorgetrokken trend zou Max dus nooit meer winnen en dat geloof ik niet. Heeft nl niets met vertrek van Kvyat te maken.
Of zoals wij vaak in de techniek grappen bij een machinestoring: de machine stopte er vorige keer ook mee toen het regende :mrgreen:

Maar we hoeven het niet eens te zijn :D :wink:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


03 okt 2017 20:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Brulaap schreef:
erwin996 schreef:
Dat Max telkens wint als Kvyat wordt vervangen, betekent niet dat hij níet wint als Kvyat niet wordt vervangen.

... zou Max dus nooit meer winnen en dat geloof ik niet. Heeft nl niets met vertrek van Kvyat te maken.

Maar we hoeven het niet eens te zijn :D :wink:

:shock: :scratch: :lol:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


03 okt 2017 21:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Brulaap schreef:
Dan was dit dus zijn laatste overwinning :)


Welnee. Wanneer Kvyat wordt vervangen kan hij de volgende wedstrijd weer worden teruggezet. En de wedstrijd daarna weer vervangen. Zo wint Max elke 2e wedstrijd!


03 okt 2017 23:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
erwin996 schreef:
Brulaap schreef:
Dan was dit dus zijn laatste overwinning :)


Nee, die conclusie kan je niet trekken. Dat Max telkens wint als Kvyat wordt vervangen, betekent niet dat hij níet wint als Kvyat niet wordt vervangen. Lees de stelling nog eens, jouw conclusie valt er niet uit te trekken :idea:


Brulaap schreef:

..... Bij een doorgetrokken trend zou Max dus nooit meer winnen en dat geloof ik niet. Heeft nl niets met vertrek van Kvyat te maken.
Of zoals wij vaak in de techniek grappen bij een machinestoring: de machine stopte er vorige keer ook mee toen het regende :mrgreen:

Maar we hoeven het niet eens te zijn :D :wink:


Nee, we hoeven het niet eens te zijn maar de conclusie van erwin996, dat jouw conclusie geen juiste conclusie is, is ook mijn conclusie.
Hetgeen overigens niet perse tot de conclusie moet leiden dat erwin996's conclusie, en daarmee dus ook mijn conclusie, de juiste conclusie is maar in dit specifieke geval durf ik te concluderen dat erwin996's conclusie wel de enige juiste conclusie is en daarom mag ik tevens concluderen dat mijn conclusie, aangezien die conclusie dezelfde conclusie is als de conclusie waartoe erwin996 is gekomen, ook de juiste conclusie is. Toch?
:mrgreen:


04 okt 2017 3:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Juist geformuleerd (denk ik) :)
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


04 okt 2017 7:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Subdriver schreef:
erwin996 schreef:
Brulaap schreef:
Dan was dit dus zijn laatste overwinning :)


Nee, die conclusie kan je niet trekken. Dat Max telkens wint als Kvyat wordt vervangen, betekent niet dat hij níet wint als Kvyat niet wordt vervangen. Lees de stelling nog eens, jouw conclusie valt er niet uit te trekken :idea:


Brulaap schreef:

..... Bij een doorgetrokken trend zou Max dus nooit meer winnen en dat geloof ik niet. Heeft nl niets met vertrek van Kvyat te maken.
Of zoals wij vaak in de techniek grappen bij een machinestoring: de machine stopte er vorige keer ook mee toen het regende :mrgreen:

Maar we hoeven het niet eens te zijn :D :wink:


Nee, we hoeven het niet eens te zijn maar de conclusie van erwin996, dat jouw conclusie geen juiste conclusie is, is ook mijn conclusie.
Hetgeen overigens niet perse tot de conclusie moet leiden dat erwin996's conclusie, en daarmee dus ook mijn conclusie, de juiste conclusie is maar in dit specifieke geval durf ik te concluderen dat erwin996's conclusie wel de enige juiste conclusie is en daarom mag ik tevens concluderen dat mijn conclusie, aangezien die conclusie dezelfde conclusie is als de conclusie waartoe erwin996 is gekomen, ook de juiste conclusie is. Toch?
:mrgreen:


Nee, die conclusie kan je niet trekken. :mrgreen:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


04 okt 2017 11:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Het was gewoon een race ongeluk waar beide schuld aan hadden



En natuurlijk kwam Vettel er weer mee weg zonder straf. Of zie ik iets niet wat Strol verkeerd deed?
_________________________________________
Mvg,

René


05 okt 2017 20:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Stroll rijdt richting de buitenkant van de bocht... Ik denk dat Stroll wat beter in zijn spiegels had moeten kijken.
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


05 okt 2017 22:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Nee, marbles liggen aan de buitenkant van de bocht en iedere coureur rijdt nadat de vlag is gevallen in een langzaam tempo over die marbles heen. Als koekwaus V er dan met een behoorlijk snelheidsverschil langs komt kan Stroll daar echt helemaal niks aan doen. Waarom zou je na de race in je spiegels moeten kijken?


05 okt 2017 22:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 49  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.