Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 15:31



Antwoord op onderwerp  [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Volgende
Formule 1, Seizoen 2017 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
RS-R schreef:
Kan je vertellen dat je het fout ziet.


Want je kent Christian Horner?
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


27 jun 2017 14:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Nou kennen, aantal keren ontmoet.


27 jun 2017 14:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
En, poetst 'ie een beetje netjes? :mrgreen:


27 jun 2017 15:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Top.
Geleerd van Ginger Spice.


27 jun 2017 16:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
horn schreef:
Briljant wat een onnozele reacties je leest op al die MV facebook fanpages...

"RBR gebruikt Max als proefkonijn"
"Dit is sabotage"
"Ze laten hem express niet finishen om hem te straffen omdat hij naar Ferrari wil"
"Dit moet doorgestoken kaart zijn, want RIC en VER hebben exact dezelfde auto's en die van VER gaat steeds kapot"

Ik zit me soms echt kapot te ergeren aan die onnozelheid... :shock: :roll:


Je gelooft dus niet in een complot theorie. Geloof mij, ik heb dicht bij het vuur gezeten. Binnen elke grote organisatie worden spelletjes gespeeld. Ik heb ooit in een functie gezeten waarbij ik als waarnemend directeur op een gegeven moment een ingehuurde manager van onze moeder organisatie aansprak wat hij aan het doen was waarop hij per ongeluk zich versprak "je weet mijn opdracht niet". In mijn functie was ik zijn leidinggevende ...

Overigens is het niet zo dat ik zozeer aan een complot theorie denk. Wat ik alleen niet uitsluit is dat RB aan het experimenteren is. Ze zijn met de samenstelling van de brandstof aan het rommelen. Misschien krijgt Max dit nieuwe goedje wel maar durven ze het nog niet aan om beide auto's hiermee te voorzien omdat, als de motor ploft, ze geen van beide auto's kunnen laten finishen. Feit is dat Max de laatste wedstrijden structureel beter presteert dan Riccardo. Komt dit alleen doordat hij meer ervaring op doet of komt het omdat zijn auto een fractie meer vermogen heeft dan die van Riccardo? Is het een nadeel voor Max? Nee, dat hoeft niet als de boel heel zou blijven.
Feit is dat ze hebben aangegeven dat ze met een andere samenstelling brandstof rijden. Maar meer vermogen wil niet zeggen dat de boel heel blijft als de techniek onderhuids niet is verbeterd.

Is het een complot? Nee. Dat niet. Is het politiek/strategie voering? Mogelijk wel. Maar, het is ook maar een brainwave ..


27 jun 2017 18:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Joh ik ben ook niet gisteren uit een boom gevallen. Geloof best dat er complottheorien zijn. En politieke spelletjes. En dubbele agenda's. Maar wat al deze mensen op FB suggereren (zie vb hierboven); ik geloof er echt geen ruk van.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jun 2017 19:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Wing schreef:
Feit is dat Max de laatste wedstrijden structureel beter presteert dan Riccardo.


:lol:
Heb je wel gekeken...?
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


27 jun 2017 22:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
rouge et noir


27 jun 2017 23:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
jean todddddd gaat vettel aanpakken 8)

ik ben benieuwd :cheers:


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


28 jun 2017 1:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Ronaldo schreef:
Wing schreef:
Feit is dat Max de laatste wedstrijden structureel beter presteert dan Riccardo.


:lol:
Heb je wel gekeken...?


Kwalificatie bedoelt ie zeker.


28 jun 2017 7:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Ik begrijp de uitspraak wel. Dat Ric meer punten scoort betekend niet dat hij beter rijdt.
Op de momenten dat Max reed, reed hij altijd voor Ric.
_________________________________________
Mvg,

René


28 jun 2017 8:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex Boxster 986 2.5
Ede
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
@ MY00: je hebt volgens mij helemaal gelijk.
In de vrije trainingen, in de kwalificaties, én in de races is Max Verstappen (op een enkele uitzondering na) in de afgelopen 4 GP's steeds de meerdere geweest van Daniel Ricciardo.
Max is, ook in de races (zolang hij reed, althans), gewoon sneller (óók als je er objectief, aan de hand van de data, naar kijkt).

Gewoon triest te noemen dat dit niet vertaald is naar WK-punten.

Het ongeluk van Max moet/zal een keer keren. Daarop moeten we (als fans) maar gewoon blijven hopen.


28 jun 2017 11:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Misschien de definitie van presteren nog eens opzoeken.. :roll:

Laatste 4 wedstrijden; 4x podium vs 3x dnf en 5e.
Dat 't tij gaat keren richting max geloof ik zeker ook, maar op dit moment presteert Ric gewoon beter. :salut:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


28 jun 2017 11:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex Boxster 986 2.5
Ede
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Beste Ronaldo: zoals een bekende voetbaltrainer (namelijk Co Adriaanse) al aangaf doe jij mijns inziens een beetje aan 'scorebordjournalistiek', door uitsluitend te kijken naar de uitslagen.
De echte F1 kenners/liefhebbers (en vakmensen) kijken niet alleen naar de uitslagen, maar bekijken álle trainingen, én races.
Als je dát doet, dan kun je in redelijkheid niets anders vaststellen dan dat Max Verstappen op dit moment de betere, en snellere, coureur is.
Dit zal zich op de één of andere wijze uiteindelijk vanzelf vertalen in een beter 'scorebord', dat kan niet anders.

Vandaar dat ik de stelling wel aandurf dat Max Verstappen éérder wereldkampioen in de F1 zal worden dan Daniel Ricciardo (zonder daarmee overigens afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten die Ricciardo ontegenzeglijk heeft).


28 jun 2017 11:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Ronaldo zit er wel vaker naast. Nu ook.


28 jun 2017 11:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Ieder z'n mening. :salut:
We weten allemaal dat jij van jezelf denkt altijd gelijk te hebben. :thumleft:

Als je niet snapt dat 'presteren' in de topsport gelijk staat aan resultaten behalen, dan wordt 't sowieso een lastige discussie.
Schrijf dan gewoon op dat je vind dat Max beter vind rijden dan Ricciardo, dan zal niemand zeggen dat je geen gelijk hebt.
Ik reageerde op 't 'structureel beter presteren' tijdens de laatste wedstrijden, wat gewoon feitelijk lariekoek is.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


28 jun 2017 12:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
CaseyB schreef:
Beste Ronaldo: zoals een bekende voetbaltrainer (namelijk Co Adriaanse) al aangaf doe jij mijns inziens een beetje aan 'scorebordjournalistiek', door uitsluitend te kijken naar de uitslagen.
De echte F1 kenners/liefhebbers (en vakmensen) kijken niet alleen naar de uitslagen, maar bekijken álle trainingen, én races.
Als je dát doet, dan kun je in redelijkheid niets anders vaststellen dan dat Max Verstappen op dit moment de betere, en snellere, coureur is.
Dit zal zich op de één of andere wijze uiteindelijk vanzelf vertalen in een beter 'scorebord', dat kan niet anders.

Vandaar dat ik de stelling wel aandurf dat Max Verstappen éérder wereldkampioen in de F1 zal worden dan Daniel Ricciardo (zonder daarmee overigens afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten die Ricciardo ontegenzeglijk heeft).


Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar het is wel goed om scherp te houden wat het verschil is tussen inzet en 'beter zijn' aan de ene kant, en presteren aan de andere kant. Dat kan je scorebord journalistiek vinden maar zo werkt t bij topsport. Denk je echt dat Feyenoord het kwalitatief beste elftal had vorig jaar? Nee, maar ze hebben wel beter gepresteerd en zijn daarom terecht de kampioen.

Overigens zie ik 't feit dat ik een andere opvatting heb dan Co als een compliment. :thumleft: :mrgreen:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


28 jun 2017 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Ronaldo schreef:
We weten allemaal dat jij van jezelf denkt altijd gelijk te hebben. :thumleft:


Voor een ruimdenkend persoon zoaals jij is dat natuurlijk een gruwel :lol: :lol:


28 jun 2017 13:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Enguess schreef:
Volgens mij is VER auto gehacked door de Russen. En anders was het Obama


Vergeet Area 51 niet


28 jun 2017 15:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Enguess schreef:
Ronaldo schreef:
We weten allemaal dat jij van jezelf denkt altijd gelijk te hebben. :thumleft:


Voor een ruimdenkend persoon zoaals jij is dat natuurlijk een gruwel :lol: :lol:


Gelukkig begrijpen we elkaar. :thumleft:

Maar hoe zit 't nou met Renault rommel van Verstappen? :popcorn:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


28 jun 2017 17:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Even iets anders. Ik las op MSN Sport dat Marko het volgende zou hebben gezegd:

Marko zegt dat Red Bull wat betreft de motor nog wel een kleine achterstand heeft op topteams Mercedes en Ferrari.

"We zitten nu op het niveau van hun tweede auto's, dus die van Valtteri Bottas en Kimi Raikkonen. Op Lewis Hamilton en Sebastian Vettel komen we normaal nog drie tot vier tienden per ronde tekort, maar we hebben nu de goede richting gevonden om ook dat niveau te halen."



Ik wist niet dat Mercedes en Ferrari 'tweede' auto's had en dacht dat ze gelijk waren ?!?


28 jun 2017 20:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Hij bedoelde de rijders maar wilde ze niet schofferen :mrgreen:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


28 jun 2017 21:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
erwin996 schreef:
horn schreef:
Helemaal eens. Ongeleid projectiel. Maar ik geloof niet dat RB inzet op RIC en dus niet wil dat VER goed scoort. Gaat er bij mij gewoon niet in. Maar zoveel mensen zoveel meningen. :thumleft:


Gaat er bij mij ook niet in. Maar steeds als ik Christian Horner zie, denk ik weer dat hij het méér op RIC heeft voorzien dan op VER. Hij is best positief over VER, maar steeds denk ik weer dat Horner VER minder gunstig gezind is (dan RIC). Wellicht was Horner niet meteen enthousiast toen Helmut Marko VER naar Red Bull haalde? Ik zal wel de enige zijn die dit zo 'ziet'. Heb er verder niemand over gehoord :?


Helmut Marko: "Ze verklaarden me voor gek dat ik hem in de auto plaatste, zelfs binnen het team"

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/22 ... ogtepunten
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


04 jul 2017 17:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
mooi stukje proza :thumleft:


04 jul 2017 18:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Zeer goede analyse Verstappen vs Ricciardo

https://www.motorsport.com/f1/news/opin ... 26457/?s=1
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


06 jul 2017 9:05
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DStout


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.