Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 18:48



Antwoord op onderwerp  [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Volgende
Formule 1, Seizoen 2017 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
te eager moest ff googlen ,maar wat een onzin je rijdt in de kwalificatie de tweede tijd
en dat bij de wedstrijd laat je netjes iedereen voor gaan omdat je te eager bent :bang:


18 sep 2017 13:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
205forever schreef:
ga liever naar de jeugd-klasse kijken in de autocross, daar rijdt meer lef en durf in 1 bocht als hier op de hele baan... :drive:
(en dat met autotjes van 2 a 3duizend euro in plaats van miljoenenkostende computers op wielen)

De jeugdklasse past inderdaad beter bij je dus voortaan lekker wegblijven met dat onbenullige gebrabbel van je hier.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


18 sep 2017 14:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Altijd leuk om een analyse te kijken
https://www.youtube.com/watch?v=czHPM0UjLNc


18 sep 2017 14:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Deze is wel heel duidelijk. Vettel vergeet af en toe waar de achterkant van zijn auto zich bevindt hoorde ik Mark Webber ook zeggen.


18 sep 2017 15:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Vooral mooi om te zien dat er na 43 analyses met footage van 8 cameraposities, afgedraaid op halve of kwart snelheid, er nog verschillende opvattingen zijn. Je zal 't maar in 3 seconden moeten doen vanuit je cockpit met maar 1 kans om niemand te raken. :popcorn:

Gewoon een race incident, door de mindere start van Vettel, de matige start van Max en de super start van Kimi hadden ze ineens ongeveer dezelfde aankomsttijd bij de bocht, en dat past dus niet..

Als Max gewoon net zo goed van z'n plek had gekomen als Kimi of Lewis, was ie zonder problemen de eerste bocht doorgekomen op de eerste positie. :wink: :drive:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


18 sep 2017 16:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
De meeste experts zijn het er ook mee eens.
Race incident en Vettel had slimmer moeten zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=eCwt7z_FpKk
leuk iemand vanuit Nascar die eens zijn licht laat schijnen over de startscene van een formule 1 race.


18 sep 2017 16:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Deze is ook ok, leuk weer met Jordan en Coulthard, jammer dat de bbc het niet meer uitzendt.


18 sep 2017 17:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Max had vooraf al aangegeven dat het bij de eerste bocht moest gebeuren omdat inhalen daarna bijna onmogelijk is. Al was het later ook nog mogelijk om in te halen dan nog laat je toch niet je gas los all coureur? Als hij dat had gedaan had er wrs iemand achterop geknald en had ie er ook uit gelegen.

Vettel wilde blijkbaar kostte wat kost eerste blijven en dat is wel heel dom. Als hij Hamilton achter zich had gehouden dan had hij alsnog 'gewonnen' en mss had hij via bandenwissels mss alsnog P1 over kunnen nemen van Max. Zo dom.... Je moet kansen creeeren en dat kan alleen maar als je nog in de race bent....

Hamilton terecht man of the match, geen enkele fout gemaakt en de lachende vierde in dit geval
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


18 sep 2017 19:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
mbembe schreef:
Zo dom....


Joh, maar voorlopig zit hij in een Ferrari en jij in een Cayman

Zal die toch wel iets goed doen. :popcorn:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


18 sep 2017 23:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Ik zit ook niet in een Ferrari en Vettel wel dus ongetwijfeld doet hij ook dingen goed maar ik ben het met mbembe eens, dit was niet zo slim van hem.
Zou wel eens de actie kunnen zijn die hem de titel kost.


19 sep 2017 1:18
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Dit zou hem idd wel eens de titel kunnen kosten. Maar ik denk dat hij Kimi gewoon nooit heeft verwacht daar. En ook nog niet had kunnen zien in zijn spiegels. Bekijk de beelden en probeer dan Raikonen even helemaal weg te denke. Dan is het helemaal niet zo vreemd/raar/dom wat Vettel doet....
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


19 sep 2017 4:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Vettel stuurde wel erg extreem in hoor. Zo scherp, dat als Max daar niet zat, Raikonen behoorlijk op de rem had gemoeten om een crash te voorkomen ..

Max moet alleen niet uit het oog verliezen dat finishen ook een keer nodig is. Als ze de 3e plek in het constructeurschap uit handen geven door dit soort onnodigheden, dan kost dat het team ook geld. Geld dat nodig is voor de maximale ontwikkeling van de auto ..


19 sep 2017 7:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
en hij heeft nooit mechanische problemen gehad waardoor hij uitviel :popcorn:


19 sep 2017 9:38
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Begrijp niet zo goed wat Max anders had kunnen doen :scratch:
Rode lampen gaan uit, hij heeft initieel zelfs een betere start dan Vettel en gaat uiteraard voluit naar de eerste bocht. Als hij gas los had gelaten, laat staan remmen, toen hij klem kwam te zitten dan zou hij ongetwijfeld van achter vol zijn geraakt in de drukte. Hij kon dus geen kant op volgens mij :?
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


19 sep 2017 10:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Wing schreef:
. Als ze de 3e plek in het constructeurschap uit handen geven door dit soort onnodigheden,


Leg nou nog eens een keer uit waar de "onnodigheid" zit? Jij/wij denkt/denken vanaf een veilige 3-zitsbank het allemaal wel even te snappen maar stel je jezelf eens voor in een krappe cockpit en dat je binnen 300 meter als eerste een bocht door wil (want je bent topsporter) met een bloedgang.

Het werkt nou eenmaal niet zo om vanaf de bank het beter te weten. Wij hebben dat inzicht en instinct nou eenmaal niet. Bovendien was er voor Max geen redden aan want hij zat al tussen de wielen van Kimi Praatgraag en Sebastian "mijn auto houdt op bij de achterkant van mijn helm".

Je zal wel denken waarom ik het dan wel zou weten? gedeeltelijk omdat ik een ver verleden bij een bedrijf heb gewerkt wat hoofdsponsor was van het Toyota F1 team. Gelukkig werkte ik op de Mar/Com afdeling waardoor ik gezegend ben geweest met heel veel circuit en fabrieks bezoeken. regelmatig ook met Trulli, R. Schumacher en Panis gebabbeld en die gasten geven je een prima inzicht hoe een F1 rijder functioneert. Ben nog steeds verheugd dat ik deze periode mee heb mogen maken. Dikke pret.


19 sep 2017 10:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
horn schreef:
Dit zou hem idd wel eens de titel kunnen kosten. Maar ik denk dat hij Kimi gewoon nooit heeft verwacht daar. En ook nog niet had kunnen zien in zijn spiegels. Bekijk de beelden en probeer dan Raikonen even helemaal weg te denke. Dan is het helemaal niet zo vreemd/raar/dom wat Vettel doet....

Dat dus.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


19 sep 2017 10:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Nou, nog anderhalve week en dan kunnen we weer over een nieuwe wedstrijd praten. Heb het nou allemaal wel gehoord, van die eerste 300m in Singapore :wink: . Hoop dat Maleisie meer dan 15 seconden plezier gaat opleveren.

Ga maar de bougies van mijn auto in de was zetten en nieuw draad tappen in mijn ventieldoppen. Is zinniger dan verderouwehoeren over Ferrari vs. Red Bull....


19 sep 2017 11:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Doe je wel een fotoverslag van je nieuwe hobby :mrgreen:


19 sep 2017 12:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Tweet van papa: https://twitter.com/MaVic009/status/909497457880399872

Afbeelding
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


19 sep 2017 14:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
giulia schreef:
Wing schreef:
. Als ze de 3e plek in het constructeurschap uit handen geven door dit soort onnodigheden,


maar stel je jezelf eens voor in een krappe cockpit en dat je binnen 300 meter als eerste een bocht door wil (want je bent topsporter) met een bloedgang.



Daar zit precies de crux: je hoeft niet altijd als eerste door de eerste bocht ... Hamilton had niet voor niks vooraf gezegd dat het een marathon is en geen sprint ..

Ik ga niet beweren dat ik het beter zou doen dan Max. Want dat is beslist niet het geval ... Ik denk alleen dat hij niet uit het oog moet verliezen dat de finish halen ook een keer goed is. Dit jaar wordt hij toch geen kampioen. Probeer in ieder geval een paar puntjes bij elkaar te sprokkelen. Voor hemzelf, voor zijn fans en voor zijn werkgever. Niks meer, niks minder.


19 sep 2017 22:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Max wil winnen, geen puntjes sprokkelen. Hopelijk verandert hij die houding nooit. Suffe rijders zijn er meer dan voldoende.
_________________________________________
Kijken, rijden en genieten!
http://www.lievekampadvocaten.nl


19 sep 2017 22:56
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Oh jij bent de psycholoog van Max begrijp ik? Dat je weet hoe hij rijdt...

Voor het teambelang zou het in ieder geval beter zijn als hij ook zijn hersens gebruikt....
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


20 sep 2017 0:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Is dit een reactie op mijn bericht?

Zo ja. Dat heb je verkeerd begrepen en doe eens een beetje lief :-) Max zegt zelf in interviews dat hij volle bak voor de winst gaat.

Overigens vind ik dat hij goed rijdt dit jaar, maar vooral pech heeft. Volgens mij denkt zijn Team er hetzelfde over. En nee, daar ben ik ook niet de psycholoog van, maar dat lees ik in de berichten van Horner en Marko.
_________________________________________
Kijken, rijden en genieten!
http://www.lievekampadvocaten.nl


20 sep 2017 7:22
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Wing schreef:
giulia schreef:
Wing schreef:
. Als ze de 3e plek in het constructeurschap uit handen geven door dit soort onnodigheden,


maar stel je jezelf eens voor in een krappe cockpit en dat je binnen 300 meter als eerste een bocht door wil (want je bent topsporter) met een bloedgang.



Daar zit precies de crux: je hoeft niet altijd als eerste door de eerste bocht ... Hamilton had niet voor niks vooraf gezegd dat het een marathon is en geen sprint ..



Daar zit hem dus niet de crux...zeker niet in Singapore waar er nul kans is op inhalen...dat heb je als het goed is gezien. Daar moet je gewoon als eerste door de bocht zijn, zeker in de natte condities van de race.


20 sep 2017 11:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Als Kimi fan kan ik wel met zekerheid zeggen dat Kimi geen schuld had aan deze startcrash...... :mrgreen:


20 sep 2017 11:22
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Paulus911


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.