Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 10:42



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
2todrive in de Boxster 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex Boxster 987 S, BMW Z4 Sdrive20i, Ford Mustang Mach-e
Bericht 2todrive in de Boxster
Het joch is nog maar 17 maar heeft enige tijd geleden zijn rijbewijs gehaald en mag o.b.v. 2todrive principe tot aan 18 met ons rijden. Goed principe.

Vandaag hem maar eens in de Boxster laten plaatsnemen, ging prima. Hij snapt nu waarom ik Porsche rijden zo leuk vindt, netjes warmrijden en daarna op rustige wegen iets meer gas laten geven. Maar nog niet echt doortrekken, dat komt nog wel een keer, eerst meer km's ervaring opdoen.

Afbeelding


09 apr 2017 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
996 c4 tip mk1
etten leur
Bericht Re: 2todrive in de Boxster
mijn zoon heeft nu ook 2 maanden zijn rijbewijs met 2todrive. Hij wilde zijn eerste ritje ook met de porsche maken. Was een heel verschil t.o.v. van de golfdiesel waar hij in gelest had. Nu regelmatig oefenen. :D


09 apr 2017 22:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 993 '94, 997 4s '06
Flevoland
Bericht Re: 2todrive in de Boxster
Hier ook. Heeft voor zijn 18e nu een circuittraining en driftcursus op zijn naam staan met de 997 :mrgreen:
(Uiteraard zit ik er dan naast)


09 apr 2017 22:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: 2todrive in de Boxster
Mijn jongste dochter moet over 2 dagen voor het eerst afrijden. Ze heeft het nu (en afgelopen jaar) al over haar eerste rit achter het stuur van de Porsche.


10 apr 2017 12:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: 2todrive in de Boxster
Inmiddels heeft mijn jongste dochter haar rijbewijs en 2toDrive pas. Het eerste ritje met de Boxster viel haar toch erg tegen want het wegrijden is toch heel anders dan met een polo diesel. Onze Jaguar X-Type 3.0 met automaat is nu ineens haar favoriet.


15 apr 2017 16:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex Boxster 987 S, BMW Z4 Sdrive20i, Ford Mustang Mach-e
Bericht Re: 2todrive in de Boxster
In ieder geval mooi dat ze haar rijbewijs in één keer gehaald heeft. Misschien gaat ze de Boxster waarderen wanneer het dakje open kan later dit voorjaar. Mijn zoon is juist tevreden dat de DD automaat gisteren vervangen is door een nieuwe Mondeo (schakel). Automaat was maar saai.


15 apr 2017 19:01
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: outletvalve


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.