Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Boek over Porsche liefhebbers

21 jun 2017 23:39

Beste Porschefans, ik ben zoals je misschien al gehoord hebt, bezig met een boek - Why I Drive Porsche - met interviews en foto's van ±40 Porscheliefhebbers. Een aantal forumleden komen er ook in. Natuurlijk wil ik dit bij zoveel mogelijk Porsche rijders onder de aandacht brengen. Alle hulp daarbij is welkom. Het boek is nu in de voorverkoop. Er moeten er nog 150 worden verkocht voor het drukken kan beginnen.

Dus lijkt het je interessant of gewoon leuk om te hebben? Kijk dan meteen even op http://www.whyidriveporsche.com en bestel je exemplaar. Superbedankt vast!

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EYE Fotografie op 22 jun 2017 10:32, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: Boek over Porsche liefhebbers

22 jun 2017 9:30

Zoek je nog auto's / mensen? Of alleeen nog mensen die boek willen kopen?
Kan je met beide wel helpen
Pb dan even

Re: Boek over Porsche liefhebbers

22 jun 2017 10:08

Of laat het hier gewoon even weten. Dan leest iedereen het.

Re: Boek over Porsche liefhebbers

22 jun 2017 13:02

doctor porsche schreef:Zoek je nog auto's / mensen?

Op de website: Bijna alle deelnemers zijn gefotografeerd en geïnterviewd. Nog 1 of 2 dagen met shoots en interviews. Planning is dat het boek – Why I Drive Porsche – in het 4e kwartaal van 2017 klaar is. :salut:

Re: Boek over Porsche liefhebbers

22 jun 2017 13:12

Goed afgekeken idee...

Re: Boek over Porsche liefhebbers

22 jun 2017 14:10

Volgens mij is de boek van Bart Kuykens en deze boek echt totaal verschillend qua stijl, inhoud en kopers, dus afkijken is volgens mij hier niet aan de orde.

Als het goed is komt mijn auto ook in de boek 8)

@Ivo, mijn bestelling is ook reeds geplaatst

Re: Boek over Porsche liefhebbers

22 jun 2017 22:55

bjft schreef:Of laat het hier gewoon even weten. Dan leest iedereen het.


Ik wil er in de voorverkoop 200 verkopen. Er kunnen nog 1 of 2 shoots volgen. Maar het is bijna af.
Excuus als het niet helemaal duidelijk overkwam. En bedankt voor de feedback.

Re: Boek over Porsche liefhebbers

23 jun 2017 6:20

EYE Fotografie schreef:Je auto komt erin Johann. Ik heb je bestelljng gezien. Bedankt!

En die van mij? :D

Re: Boek over Porsche liefhebbers

24 jun 2017 0:02

Anne 2.7 schreef:
EYE Fotografie schreef:Je auto komt erin Johann. Ik heb je bestelljng gezien. Bedankt!

En die van mij? :D


Grote kans van wel. Ik weet het over een maand zeker
Dan krijgt iedereen die meedeed bericht.

Re: Boek over Porsche liefhebbers

24 jun 2017 9:52

Leuk!
Ik heb besteld. En als je er nog een youngtimer (986 Boxster) in wilt dan wil ik graag meewerken.
Succes met de laatste stukjes werk aan je boek!

Re: Boek over Porsche liefhebbers

24 jun 2017 10:16

EYE Fotografie schreef:Ik wil er in de voorverkoop 200 verkopen.

EYE Fotografie schreef: Er moeten er nog 150 worden verkocht voor het drukken kan beginnen.

als ik het goed begrijp heb je er inmiddels 50 verkocht. Ben benieuwd wat dit boek anders maakt dan het boek van 2 anderen die hetzelfde concept hebben. Waarom zou ik jouw boek kopen?

Succes met de verkoop!

Re: Boek over Porsche liefhebbers

31 jul 2017 19:22

gaat staat ut ermee? is het een go?

Re: Boek over Porsche liefhebbers

29 nov 2017 16:54

doctor porsche schreef:gaat staat ut ermee? is het een go?


:D Het is gelukt! Het boek is 18 november verschenen en nu te koop via http://www.whyidriveporsche.nl
De vele reacties zijn heel positief. Anne Mesken en Johann van Biljon en nog 47 prachtige verhalen en foto's van een grote variatie aan Porsche's met hun eigenaars.
Natuurlijk 911's, 912, 914, 924, 928 maar ook een prachtige 356.

Nieuwsgierig? Kijk dan even op http://www.whyidriveporsche.nl en bekijk de preview pdf.
Plaats een reactie