Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Sjoemelen is voor sommigen onder ons een dagtaak

16 okt 2017 16:31

https://www.youtube.com/watch?v=Dm2QRHn487g

Re: Sjoemelen is voor sommigen onder ons een dagtaak

16 okt 2017 16:58

triest ,maar er gaat heel veel geld in om wat het voor het boeven gilde aantrekkelijk maakt :pale:

Re: Sjoemelen is voor sommigen onder ons een dagtaak

16 okt 2017 19:35

'n 911 RS doet (al lang) geen miljoen meer :popcorn:

Re: Sjoemelen is voor sommigen onder ons een dagtaak

16 okt 2017 19:52

Bij mij kwam er een filmpje achteraan over het sjoemelen met km standen in duitsland,ruim 1/3e van het wagenpark daar is mee gesjoemeld ,schade ruim 6 miljard per jaar.
En ik denk dat dat in de porsche wereld nog eens vele malen vaker gebeurd.
Vandaar dat ik altijd moet lachen om km standen van 60k met auto's van +- 20 jaar.
Durf bij deze te beweren dat die voor 99.9% niet kloppen.

Re: Sjoemelen is voor sommigen onder ons een dagtaak

16 okt 2017 20:31

Kunnen ze eigenlijk makkelijk de draaiuren in het DME manipuleren? Lijkt mij dat alles wel te hacken lijkt.

Re: Sjoemelen is voor sommigen onder ons een dagtaak

16 okt 2017 22:32

erwin964c4 schreef:Bij mij kwam er een filmpje achteraan over het sjoemelen met km standen in duitsland,ruim 1/3e van het wagenpark daar is mee gesjoemeld ,schade ruim 6 miljard per jaar.
En ik denk dat dat in de porsche wereld nog eens vele malen vaker gebeurd.
Vandaar dat ik altijd moet lachen om km standen van 60k met auto's van +- 20 jaar.
Durf bij deze te beweren dat die voor 99.9% niet kloppen.


Helmaal met je eens. Maar om een of andere reden schijnt dit bij veel (aspirant) kopers gewoon niet te willen landen.
Geef mij maar een goede historie en aantoonbaar onderhoud. Km's zijn m.i. bij een classic veel minder relevant.
Plaats een reactie