Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 13:36



Antwoord op onderwerp  [ 966 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 39  Volgende
Formule 1, Seizoen 2018 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
ja je word een dagje ouder hans net als ik :mrgreen: maar ben het wel met je eens :thumleft:


09 apr 2018 9:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Hamilton heeft het over respect tussen rijders :

https://www.pitpass.com/61432/Hamilton-Verstappen-lacked-respect


09 apr 2018 9:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
steef schreef:
hoge snelheden

Wat noem jij hoge snelheden. Ik meen wel eens een GPS gezien te hebben, maar volgens mij kwamen ze niet boven de 90 Km/h uit.

steef schreef:
Veel wedstrijden zijn gratis toegankelijk

Nou dan wil ik wel een weten waar deze zijn. In de jaren 80 diende je al voor locale wedstrijden te betalen en volgens mij waren de prijzen in Valkenswaard vanaf 75 euro.

Jeffrey is zeker een heel groot talent en hij zal zeker wereldkampioen worden. Maar wat je over Max schrijft is natuurlijk niet correct.
En idd over een jaar of 15 zal hij wel exit zijn.
_________________________________________
Mvg,

René


09 apr 2018 9:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
molen934 schreef:
Kheb dezelfde “bril” op maar vond toch dat hij te snel en teveel risico nam :oops:
Zal de jeugd wel zijn maar nu heb je nix :cry:


Als hij niet doet roept iedereen waarom haalt hij hem niet in. Gewoon er voor gaan. Dat veel andere rijders dit niet doen en aan hun contract denken is waarschijnlijk een van de redenen waarom men het langzaam niet meer aantrekkelijk vind.
_________________________________________
Mvg,

René


09 apr 2018 9:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
petquesha schreef:
Hamilton heeft het over respect tussen rijders :

https://www.pitpass.com/61432/Hamilton-Verstappen-lacked-respect

Altijd zo'n toverwoord :popcorn: :popcorn:
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


09 apr 2018 10:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Inderdaad, Max is spektakel en daarom kijken we ernaar,
Als het lukt is iedereen erbij om het te verheerlijken, maar vise versa wordt hij volledig de grond ingeboord, Nederland op z’n smalst :bang:


09 apr 2018 10:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Vettel neemt het op voor Hamilton :

https://www.autobahn.eu/8162/sebastian-vettel-dist-nos-journalist/


09 apr 2018 10:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Uiteraard doet Vettel dat, maar ik vraag me nu ten zeerste af als de rollen waren omgedraaid en Max Lewis lek had gereden! Ik durf te wedden dat er dan heel anders becommentarieerd zou zijn :res:


09 apr 2018 11:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ik heb het nog eens terug gekeken, mooie inhaalactie, niks onbesuisd en het was gewoon de moment om te doen. De plaats was er ... of Lewis het express deed, geen idee. Hij is er leep genoeg voor!


09 apr 2018 11:49
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ach, ben Max fan, maar vond het ook niet handig. Ik geniet van zijn dingen 'die eigenlijk niet kunnen', maar dit was imho te vroeg en teveel risico. Kan me wel vinden in het verhaal van Lewis. Hij is overigens netjes in zijn bewoordingen als 'ik moet de beelden nog eens goed bekijken maar....' Noem het jeugdige onbezonnenheid of gebrek aan geduld, maar het is jammer dat dit gebeurd is. Had wel kansen gehad gisteren als hij die klap met Hamilton niet had gehad.

Ik vond de inhaalactie ook niet onbesuisd, maar had het gevoel dat hij, als een paar ronden later het veld wat meer uit elkaar was geslagen, eea makkelijker was geweest. Maar ja, dit is ook racen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


09 apr 2018 11:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
ja klopt ... wat als ... dan ... het blijft moeilijk voorspelln. Er valt natuurlijk wel wat voor te zeggen om het daar te proberen. Als hij had gewacht had hij daarna Lewis micchien enkel maar zien verder wegrijden. Net door die Mclaren er net voor lag er een mogelijkheid om met een andere lijn er voorbij te gaan, bijna met zijn 3-en de bocht in.


09 apr 2018 12:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
“If you no longer go for a gap which exists you are no longer a racing driver” (Senna)

Gelukkig denkt Max daar nog (wel!) zo over en rijdt hij niet als de gevestigde orde die aanspraak meent te moeten maken op (meer) respect :roll:
Tja, als je risico's neemt kan het ook fout gaan. Dat hij zo snel mogelijk veel plaatsen goed wilde maken lijkt mer logisch, net als dat je een Mercedes zo snel mogelijk pakt zodra de gelegenheid zich voordoet. Eenmaal verder weg wordt de kans om dat te doen tenslotte een stuk kleiner. De gelegenheid was er en hij ging er voor :thumleft:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


09 apr 2018 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ook ik vond het een beetje onbesuisd.
Maar dat gezwets over “respect”, dat is te treurig voor woorden. Gas erop, en inderdaad: quote Senna.

Op naar Shanghai!


09 apr 2018 12:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Tja, achteraf was het onhandig.....Maar er was ruimte om in te halen, dat dat dan later in de bocht, mede door de aanwezigheid van de Mc Laren anders uitpakt hoort bij racen. Maar ik zie liever dit (quote Senna) dan niets doen of wachten op "later". Lewis haalt daar later 3 man in en heeft "overtake of the year" al bijna binnen (was ook schitterend :thumleft: ) en bij Max' actie heeft men twijfels.....
En dat "respect", tenenkrommend. Hoop (en neem aan) dat Lewis dit niet meent. Dan kunnen we net zo goed ophouden om het een race te noemen.


09 apr 2018 15:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Max had al vier auto’s ingehaald en zat in een flow. Ik begrijp zijn actie wel. Hoop heisa er omheen. Als zijn band niet lek gereden zou zijn dan hadden we het filmpje veelvuldig voorbij zien komen met een boel chauvinistisch commentaar. Helaas. Maar het feit dat Hamilton deze uitspraak deed zegt ook wel weer iets over hoe hij nu tegen Max aankijkt. Daar is hij voorlopig nog niet van af. :lol:

Ik was trouwens gisteren aanwezig tijdens de F1 uitzending in de studio. Waylon dacht na de uitzending even de grote jongen uit te hangen door met z’n Panamera TurboS hybrid bijna driftend het mediapark af te rijden. Iedereen stond elkaar aan te kijken van ‘wat is dat voor een idioot’. :scratch:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


09 apr 2018 16:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Vast de adrealine.


09 apr 2018 16:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Alonso speelt ook een rol in dit verhaal. Hij rijdt voor Max en lijkt even van het gas af te gaan. Hierdoor heeft Max minder ruimte om de bocht te maken en moet hij dichter op Lewis rijden. Het is een kort moment, maar Alonso is een uitgekookte rijder die heel goed weet wat hij doet.


09 apr 2018 17:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
petquesha schreef:
Hamilton heeft het over respect tussen rijders :

https://www.pitpass.com/61432/Hamilton-Verstappen-lacked-respect

Goede rijder die Hamilton, jammer dat hij geen respect heeft voor de rijder die hem voorbij is en de binnenbocht heeft.
En als je om respect moet vragen, dan verdien je het sowieso niet.
_________________________________________
I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.


09 apr 2018 17:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Hamilton is in de prive sfeer ook geen leuke persoon. Diva pur sang. Mag ook hoor, lijkt me normaal als je in zo een wereld om gaat en bakken met geld verdient. Al de aandacht, en iedereen die interessant regen je wil doen. Maar heeft ook wel erg vervelende/verwaande trekjes. Zie je ook soms on track, leep en gewiekst. Gladde jongen. Maar blijft een goeie coureur!


09 apr 2018 22:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Je gaat vaak met ‘m om? :roll:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


09 apr 2018 23:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ja elke dag ... wist je dat niet :mrgreen:


09 apr 2018 23:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Eindelijk incidentje gezien. Gisteren te laat ingeschakeld, maar weinig gemist en de RB’s deden al niet meer mee.

Max zag een gat en had wat teveel ruimte nodig. Lewis gaat terecht niet de baan af of afremmen omdat Max een gaatje denkt te zien. Gevolg uithuilen en op naar de volgende race. Misschien lukt t dan wel.

Prima uitspraak van Senna, maar die reed ook graag een gat dicht als iemand er langs wilde. Misschien had hij dat deel nog even kunnen toevoegen. :mrgreen:


09 apr 2018 23:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Vergeet F1 ,Porsche is sneller !

https://www.formule1.nl/nieuws/sneller-dan-de-formule-1-opgepompte-porsche-lmp1-breekt-ronderecord-op-spa/


Max te onervaren volgens Hamilton ...... :shock:

http://www.gptoday.com/full_story/view/633859/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+totalf1-recent+%28GPToday.com+-+Recent+Formula+1+News%29&utm_content=FeedBurner


10 apr 2018 11:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Opa Hamilton heeft wijze woorden


10 apr 2018 11:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Enguess schreef:
En wedden dat die Honda's in 2018 wèl lopen....

Ik dacht al, ik heb een deja vu :-)


10 apr 2018 12:18
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 966 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 39  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.