Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:37



Antwoord op onderwerp  [ 966 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 39  Volgende
Formule 1, Seizoen 2018 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Kimi op de vraag waarom hij voor Sauber gaat: “why not”. Mooie gast is het toch :thumleft:


13 sep 2018 15:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Zijn natuurlijk ook domme vragen.
_________________________________________
Mvg,

René


13 sep 2018 18:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911sc targa '82
Drenthe
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Wel een stuk minder kans voor Max om naar Ferrari te gaan als zijn contract afloopt. Als leclerc het goed doet zullen ze Max daar natuurlijk niet naast gaan zetten.

Max ook gezegd dat Vandoorne niet in de Toro Rosso gaat rijden dus die zou zo maar eens exit kunnen gaan.


14 sep 2018 8:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
TOP gedaan van Max :cheers: Wow tweede in de kwalificatie!

Wat is er met RIC aan de hand????
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


15 sep 2018 19:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Echt een top prestatie van Max.
Wat er met Ric aan de hand is. Ligt het aan hem zelf, ligt het de auto, ligt het aan de motor of krijgt hij gewoon minder materiaal.
Ik denk dat het aan hem zelf ligt.
_________________________________________
Mvg,

René


15 sep 2018 21:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Tuck-under schreef:
Wel een stuk minder kans voor Max om naar Ferrari te gaan als zijn contract afloopt. Als leclerc het goed doet zullen ze Max daar natuurlijk niet naast gaan zetten.

Max ook gezegd dat Vandoorne niet in de Toro Rosso gaat rijden dus die zou zo maar eens exit kunnen gaan.

Dit betekent m.i ook dat als Vettel dit jaar niet wereldkampioen wordt, hij het ook niet meer gaat worden.


16 sep 2018 10:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Eat this Max Verstappen! :mrgreen:
Afbeelding
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


16 sep 2018 15:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Zo, daar zal Max even wakker van liggen.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


16 sep 2018 15:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Calimerocomplex....

Waarom?


16 sep 2018 16:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
@Giulia: je kan wel weer lopen schelden, maar je moet je kop eens uit het zand halen man! Je hebt duidelijk geen verstand van topsporters, of hoe talent zich ontwikkeld. Je hebt vast teveel tekenfilmpjes gekeken in je jeugd....het zit je nog hoog, verzin eens wat origineels. :wink:
Max is over een paar jaar exit! Herlings is zoveel klassen beter dan Verslappen. Max moet je een beetje vergelijken met Coldenhoff, qua niveau dan, en dan nog heeft Coldenhoff meer karakter. Achterlijk gedoe omtrent Verslappen....hij lijkt teveel op zijn pa. Met een grote bek haal je de top niet... :popcorn:
Ik kreeg gelijk met Herlings, en ik krijg gelijk met Verslappen....
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


16 sep 2018 16:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
We hebben weer genoten :drive:
Heb niet naar de brommers gekeken, heeft die gewonnen :?:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


16 sep 2018 16:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Rare jongens, die crossers ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


16 sep 2018 16:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
steef schreef:
@Giulia: je kan wel weer lopen schelden, maar je moet je kop eens uit het zand halen man! Je hebt duidelijk geen verstand van topsporters, of hoe talent zich ontwikkeld. Je hebt vast teveel tekenfilmpjes gekeken in je jeugd....het zit je nog hoog, verzin eens wat origineels. :wink:
Max is over een paar jaar exit! Herlings is zoveel klassen beter dan Verslappen. Max moet je een beetje vergelijken met Coldenhoff, qua niveau dan, en dan nog heeft Coldenhoff meer karakter. Achterlijk gedoe omtrent Verslappen....hij lijkt teveel op zijn pa. Met een grote bek haal je de top niet... :popcorn:
Ik kreeg gelijk met Herlings, en ik krijg gelijk met Verslappen....


Tjonge jonge wat een overdreven reactie. Waar is dat nou voor nodig. Respecteer van beide sporters hun prestaties.


16 sep 2018 16:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Kansloos geblaat weer. Zoals gewoonlijk.
Herlngs topcrosser, ik vind het mooi!
Max tweede, heb ik persoonlijk veel meer mee!


16 sep 2018 17:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
steef schreef:
Eat this Max Verstappen! :mrgreen:


Is er geen cross-forum waar je je positieve enthousiasme kwijt kan? Vast wel. ;)


16 sep 2018 20:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Snap die reactie van Steef ook niet helemaal. Max heeft dit weekend laten zien dat hij in een gelijkwaardige auto Hamilton om de oren had gereden.
Natuurlijk heeft hij in de eerste twee jaar F1 niet helemaal waargemaakt wat er werd verwacht, deels door t materiaal, deels door onbezonnenheid. Maar dat neemt niet weg dat hij een coureur is van de extraklasse, dat heeft hij ook al een paar keer laten zien. En als er nou iemand geen grote mond heeft, is het Max wel. Zelf ik vind m soms te nuchter :-)
Wat Herlings vandaag heeft gepresteerd is een topprestatie, ook extraklasse, zeker na een blessure aan het begin van het seizoen.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


16 sep 2018 20:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Herlings wereldklasse en Max ook. En Max niet helemaal waargemaakt? Dan had je wel extreem hoge verwachtingen...
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


16 sep 2018 20:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Zo...even een avondje lekker gegeten en dan deze heisa.

Steef, je posts aangaande Herlings gaan vaker over hoe slecht Max wel niet is dan over hoe goed Herlings is. En goed is Herlings zeker dat verdient alleen maar respect...

Als je zelf zo goed weet hoe topsport in elkaar zit zou je ook voor Max respect moeten hebben en geen onzin erbij moeten halen zoals zijn vader of andere randzaken. De hele professionele F1 wereld is er van overtuigd dat Max een exceptioneel talent is en dit nog meer gaat waar maken dan dat hij nu al doet.

Herlings is wereldtop in de zandbak, Max op het asfalt, al dan niet met grote bek zoals jij dat blijkbaar vindt. Ik vergelijk het maar een beetje met de Detroit Pistons eind jaren 80 die met een paar grote bekken en stevig spel een aantal kampioenschappen in de NBA wisten binnen te halen tegenover het PSV van eind jaren 80 met redelijk saai voetbal het winnnen van de Europa Cup 1. Appels en peren maar beide zeer knap en bewonderenswaardig.

Tekenfilms vond ik inderdaad geweldig vroeger...Eek the Mouse, Terrible Thunder Lizzards, Pinky & the Brain, enz. Kan er nog steeds erg om lachen trouwens.

Verder weet ik inderdaad niet zo heel veel van topsport maar ik kan je op voorhand vertellenn dat ik wel heel veel van de F1 weet van binnen uit daar ik daar bijna 3 jaar lang zeer nauw bij betroken ben geweest via mijn toenmalige Japanse werkgever.

Anyway, geniet van het succes van Herlings en probeer wat licht te zien in de kwaliteiten en prestaties van Max...ze kunnen allebei wereldtop zijn lijkt mij.


16 sep 2018 21:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Wellicht was Steef wat nerveus of Herlings vandaag het wel zou redden, geef m wat credits. :wink:


16 sep 2018 22:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
giulia schreef:
... Pinky & the Brain...

Are you pondering what I'm pondering? :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


16 sep 2018 22:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
steef schreef:
@Giulia: je kan wel weer lopen schelden, maar je moet je kop eens uit het zand halen man! Je hebt duidelijk geen verstand van topsporters, of hoe talent zich ontwikkeld. Je hebt vast teveel tekenfilmpjes gekeken in je jeugd....het zit je nog hoog, verzin eens wat origineels. :wink:
Max is over een paar jaar exit! Herlings is zoveel klassen beter dan Verslappen. Max moet je een beetje vergelijken met Coldenhoff, qua niveau dan, en dan nog heeft Coldenhoff meer karakter. Achterlijk gedoe omtrent Verslappen....hij lijkt teveel op zijn pa. Met een grote bek haal je de top niet... :popcorn:
Ik kreeg gelijk met Herlings, en ik krijg gelijk met Verslappen....



Citaat:
De 24-jarige rijder verzegelde voor zijn thuispubliek in Assen zijn leiding in het kampioenschap. Die geweldige prestatie blijft zeker niet onopgemerkt in Nederland, maar het succes van Herlings wordt nog wel een wat overschaduwd door dat van Max Verstappen. Verstappen gaf eerder deze week in gesprek met Motorsport al aan dat hij het Herlings van harte gunt als hij tot 'Sportman van het Jaar' wordt uitgeroepen: "Ik denk het wel (dat hij het moet krijgen, red.). Hij moet natuurlijk wel genomineerd worden, maar ik hoop dat het gebeurt."


Kuch
_________________________________________
Mvg,

René


19 sep 2018 8:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
giulia schreef:

Tekenfilms vond ik inderdaad geweldig vroeger...Eek the Mouse, Terrible Thunder Lizzards, Pinky & the Brain, enz. Kan er nog steeds erg om lachen trouwens.
.

Tom & Jerry man! 1e serie's..... vind ze nog steeds top.
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


22 sep 2018 7:44
Profiel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
On topic, ik vond Scooby Doo top.


22 sep 2018 8:21
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Pinky & The Brain uiteraard een klassieker.


22 sep 2018 10:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 356 Speedster Intermeccanica 1972 1.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
steef schreef:
@steef: je kan wel weer lopen schelden, maar je moet je kop eens uit het zand halen man! Je hebt duidelijk geen verstand van tekenfilms, of hoe talent zich ontwikkeld. Je hebt vast teveel tekenfilmpjes gekeken in je jeugd....het zit je nog hoog, verzin eens wat origineels. :wink:


Spedy Gonzales is en blijft altijd de allersnelste, dat je dat niet eens bekend is,
Daar kan geen Max of Herlings tegenop :ass: :ass:


23 sep 2018 11:07
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 966 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 39  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Godspeed, outletvalve


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.