Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 21:17



Antwoord op onderwerp  [ 966 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 39  Volgende
Formule 1, Seizoen 2018 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Weet niet meer wat te zeggen van teleurstelling.............................................................op teleurstelling..............


29 apr 2018 18:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ongelofelijk veel trieste reacties, zelfs hier. Max gaat de Maldonado kant op. Laat je nakijken joh. Maldonado, een of andere malloot met nauwelijk talent. :bang: Laat die gozer lekker crashen en leren. Hoezo moet hij in het derde jaar dat hij F1 rijdt wereldkampioen worden? Ferrari en Mercedes hebben betere auto's. Als Max dit jaar de jongste coureur op pole position wordt en 2 GP's wint heeft hij een prima seizoen.

Begrijp niet waarom iedereen ineens denkt dat hij dit jaar wereldkampioen zou moeten worden. :scratch:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 apr 2018 19:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Ik bel een dokter en laat me nakijken !
Anyway ,er is vaak genoeg gezegd dat Max een toekomstig wereldkampioen is .

Max rijdt nu zn 4e jaar in F1 .

De toekomst zal leren of dat gaat plaatsvinden,iets meer respect en leren van fouten maken zullen van hem een betere coureur maken denk ik zelf.

Ik vond het trouwens prachtig om te zien hoe eerder in de race Max en Ric echt vochten om positie ,dat is wat we allemaal willen zien en wat F1 nodig heeft .


Statistisch heeft Max na Maldonado de meeste DNFs door eigen schuld ,hij zou maldonado dus evt kunnen inhalen,hoe vervelend dat ook klinkt.

Verder hoop ik dat Max vanaf Barcelona weer podiums gaat rijden en evt winnen want hij heeft al bewezen dat hij races kan winnen en......ik ben er zelf bij in Barcelona en heb er erg veel zin in. :thumleft: :thumleft:


29 apr 2018 19:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
petquesha schreef:
Mooie 2e plek voor Kimi !
Max ...wereldkampioen .........mhoaw ....erg veel incidentjes rond Max ,ik zie hem geen kampioenschap winnen ....teveel hype ,te weinig resultaten.
Max gaat hard de maldonado kant op ,erg veel DNF door eigen toedoen ...zonde!


Kun jij mij vertellen waarom Kimi geen straf kreeg en Sirotkin wel? Ik ken genoeg coureurs welke voor vergelijkbare acties en misshien nog wel minder er de schuld aan waren straf hiervoor kregen. O ja Sirotkin is een Rookie en Kimi rijdt in een Ferrari.

Wij hebben een oranje bril, maar die van jou is wel heel erg rood.

Wat heeft Max hier dan fout gedaan? Hij beweegt niet meer in de remzone. Waar tot nu toe alleen Vettel ooit voor bestraft is.

Veel plezier bij de dokter, misschien kun je dezelfde nemen als Grosjan, die ziet ook dingen welke niemand anders ziet.

Het was trouwens schandalig dat de weg niet vrij was van Carbon. Ben geen Bottas fan maar hij had deze toch echt wel mogen winnen.
_________________________________________
Mvg,

René


29 apr 2018 20:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Hier de visie van de stewards .

Ocon wordt verweten dat hij niet kan verwachten dat andere coureurs in het niets verdwijnen :


Afbeelding


29 apr 2018 20:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Alonso heeft met een technisch minderwaardige bolide wel 10 punten meer dan Max. Als Max zo verder doet haalt Stoffel hem misschien nog in :P
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


29 apr 2018 20:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Alonso was weer een echte BAAS vandaag .....episch goed!
Met 2 lekke banden naar de pit en punten scoren!
28pts ,erg mooi !


29 apr 2018 20:35
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Alonso is een ervaren en sluwe vos. En een goede coureur. Met een mindere auto dan Max. En vooral met meer ervaring en geduld dan Max. Kijk overigens liever naar hoe Max rijdt dan hoe Fernando rijdt. Maar is absoluut top wat hij presteert met zo’n kar.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 apr 2018 21:43
Profiel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Stel je de race voor zonder de acties van RIC & VER.
Gaaappppp.....
En komop, KimmiR reed een waardeloze race.

Enige met een pluim was Bottas helaas reed hij over afval van die debiel Grosjean.


29 apr 2018 21:47
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
[quote=“petquesha”]Statistisch heeft Max na Maldonado de meeste DNFs door eigen schuld ,hij zou maldonado dus evt kunnen inhalen,hoe vervelend dat ook klinkt [/quote]
Ik zit er niet mee hoe het klinkt, maar om Max met Maldonado te vergelijken slaat nergens op. “Ronaldo gaat een beetje de kant van Tommie Beugelsdijk op. Hebben beide al 8 strafschoppen gemist...” :bang: Hoeveel GP’s heeft Pastor Maldonado precies gewonnen? En hoeveel WK punten heeft hij ongeveer gescoord? QED
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 apr 2018 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Kimi ,had slechte pace, klopt.

Daarom ook zr dankbaar voor een beetje mazzel en de 2e plek,vaak heeft hij juist pech....

Hij klapte ook nog tegen de muur met 300 km/h in de voorlaatste ronde ,en dan ook nog het incident met Ocon .

Gelukje ,snel reed hij zkr niet ,wel denk ik dat hij rekende op een safetycar situatie ....geduld en toeslaan als de gelegenheid er is .


29 apr 2018 21:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Trollen Horn, laat t rusten, niet op in gaan lijkt me het beste.


29 apr 2018 21:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
horn ,de vergelijking Max en maldonado is niet juist .

Ik kwam een grafiek tegen op een ander forum daar werden Ric Max en Maldonado in weergegeven.(aantal DNF door eigen schuld)

Anders was ik zkr niet op die vergelijking gekomen.

Ik ben Ferrari fan (kimi) ,maar op de 2e plek staat Max voor mij.

Ben Nederlander net als Max,liever zie ik dat hij het goed doet.


29 apr 2018 21:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
petquesha schreef:
Hier de visie van de stewards .

Ocon wordt verweten dat hij niet kan verwachten dat andere coureurs in het niets verdwijnen


Je weet dat dit dezelfde man is welke Max in Amerika binnen 3 bochten zijn straf uitdeelde?
Dus dat verhaal zegt mij helemaal niets. Natuurlijk kan hij gewoon remmen, want hij wist met 80% zekerheid dat het fout zou gaan, maar hij er minder schade aan over zou houden dan Ocon.

Dit gaat trouwens niet over het wel of niet fan zijn van een bepaalde rijder, maar dat er met 2 maten gemeten wordt is allang geen geheim meer.
_________________________________________
Mvg,

René


29 apr 2018 22:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Leden blijft staan,
Respect voor onze Max. Zonder hem was het idd een stuk saaier. Ben blij dat hij erbij is.
Vergeet niet de fantastische verdedigingsacties van vandaag.....ohhh ja en vergeet niet hoe gaaf het was dat hij na de pitstop weer voor RIC op de baan kwam....zoals men aangaf als commentaar "een pitstop is niet alleen een paar bandjes wisselen"
Ga ervan uit dat dit super talent met zijn stabiele zelfvertrouwen en nog iets heel moois van gaat maken.
Kan niet wachten op de volgende race.


29 apr 2018 22:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C2 MK1, DD Pajero 3.2 DiD SWB + Mini R59 ex Jag E-Type OTS 1963, ex Jag MK2 1961. Lieshout
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Op een circuit als Baku met een heel lang recht stuk zou het mogelijk moeten zijn om snellere rondetijden te halen door met de teamgenoot samen te werken als beide rijders achter elkaar rijden: op het rechte stuk de achterligger voorbij laten en dan elke volgende ronde stuivertje wisselen op het rechte stuk.

Vandaag deed Red Bull het tegenovergestelde en er werd hard verdedigd tegen de teamgenoot. Ze reden, deels ook door het gevecht met Sainz, twee tot drie seconden per rondje langzamer dan de koplopers van het veld. Mss dat Red Bulll beter af is door de rijders te laten samenwerken of door 1 van beide rijders #1 te maken zoals bij Ferrari en Mercedes. Food for thought...

Het was iig leuk om te kijken en bepaald geen optocht :thumleft:
_________________________________________
Do I look like I give a damn?


29 apr 2018 22:25
Profiel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
....samenwerken doen ze al, maar niet tijdens de race.
Overigens ben je wat mij betreft geen racer als je een nr2 positie in een team accepteert. Volgens mij is Kimi daar ook niet blij mee......

Ja was een mooie actie van Verstappen om Riciardo voor te laten.....zie je het al voor je....ik niet!


30 apr 2018 6:45
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Dat staat niet in hun “woordenboek” :scratch:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


30 apr 2018 9:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Het is wel een dilemma.... dit is wat we willen zien, racen met het mes tussen de tanden en elkaar niks kado geven. Maar dan liefst niet tegen elkaar maar met de andere teams! Mooi dat RB het (nog) toe laat, maar hopen dat ze voortaan niet zo dicht bij elkaar zitten. Erg veel punten verloren....


30 apr 2018 13:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Altijd goeie analyses op ‘Driver61’
Zonder roze/oranje/kangoeroe/redbull bril

https://youtu.be/17fA0cmvNmM

Hij heeft het er over dat de tweede beweging van VER ,die terug naar links, al in de remzone was. (Goed punt. Was dat niet verboden door de FIA?) Alsnog wel het eindoordeel van Racing Incident. Diplomatisch. Fair Enough.

Ik vind het niet zo 50/50 en denk dat VER de deur niet had mogen en hoeven dicht doen want hij was te laat door de mooie schijnbeweging van RIC. En RIC waarschijnlijk ook te laat, dus die zou misschien mooi rechtdoor zijn gegaan. Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten :mrgreen:


30 apr 2018 13:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Idd een mooie analyse. De vraag blijft natuurlijk bewoog Max nog in de remzone. Hij zei zelf gisteren van niet.
De vraag is natuurlijk ook of Ric er wel tussen door had gepast.
_________________________________________
Mvg,

René


30 apr 2018 14:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Als je twee gelijkwaardige coureurs in je team hebt, kun je dit verwachten. Je wilt altijd en overal je teammaat verslaan, anders ben je een waardeloze coureur.
En dan moeten ze nu hun excuses aan het personeel van RB-racing aan gaan bieden? ik zou het weigeren.
Slecht teammanagement.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


30 apr 2018 14:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
De crash was uiteraard niet ok, maar is wel van alle tijden, gebeurd wel vaker om wat op te noemen:
Senna/Prost, Webber/Vettel en Hamilton/Rosberg....


30 apr 2018 14:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Saai was het in elk geval niet


30 apr 2018 16:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2018
Zat op het puntje van mijn stoel. :shock:


30 apr 2018 16:55
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 966 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 39  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.