Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Formule 1, Seizoen 2018

26 nov 2018 17:20

Het wordt tijd voor een nieuwe jongere wedstrijdleiding en ook de stewards of the meeting kunnen wat mij
betreft bij het oud vuil.
Ik wil ook af van de Halo en grasmaaiergeluid en bandenmanagement, brandstofbesparing, Drs zones
Te brede banden, GPU units, zoiets..... :mrgreen:

Re: Formule 1, Seizoen 2018

26 nov 2018 18:11

Dus ja: MY00, topic voor seizoen 2019 openen? Kunnen we vast vooruitouweh@@ren over wat het nieuwe jaar voor onrecht gaat brengen :mrgreen:

Re: Formule 1, Seizoen 2018

26 nov 2018 18:30

Dank voor de tip: viewtopic.php?f=24&t=52108

Laten we daar verder gaan.

Re: Formule 1, Seizoen 2018

26 nov 2018 18:54

als afsluiting dan van dit jaar, een persoonlijke samenvatting:

*een spannend seizoen waarin Mercedes en Ferrari beiden sterk presteerden, waardoor het lange tijd spannend bleef
*een niet zo sterk begin van Max, maar wel een sterk einde van het seizoen.
*Lewis/Mercedes uiteindelijk (met overmacht) het kampioenschap gewonnen.
*rising star van het jaar: Leclerc
*teleurstellend dit jaar: McLaren, Williams, Vandoorne, Sirotkin, Hartley, Bottas en eigenlijk ook Vettel die in de tweede helft van het seizoen teveel fouten maakte (onder druk)
*de hoop/verwachting van 2019: Red Bull hopelijk met een sterke :roll: Honda motor, Leclerc die Vettel partij geeft
*oppassen voor in 2019: Gasly......

:popcorn:

Re: Formule 1, Seizoen 2018

26 nov 2018 22:24

alvin01 schreef:Het wordt tijd voor een nieuwe jongere wedstrijdleiding en ook de stewards of the meeting kunnen wat mij
betreft bij het oud vuil.
Ik wil ook af van de Halo en grasmaaiergeluid en bandenmanagement, brandstofbesparing, Drs zones
Te brede banden, GPU units, zoiets..... :mrgreen:


Bandenmanagement heeft RB (Max) nog wel eens geholpen, omdat de RB de banden heel liet terwijl de ster en het paardje de bandjes opaten

Re: Formule 1, Seizoen 2018

26 nov 2018 22:35

alvin01 schreef:Ik wil ook af van de Halo en grasmaaiergeluid en bandenmanagement, brandstofbesparing, Drs zones
Te brede banden, GPU units, zoiets..... :mrgreen:


Ik weet het niet helemaal zeker hoor, maar volgens mij heeft die Hulkenberg aardig geluk gehad dat ie zo' n halogeenbeugel op zijn karretje had. Toch maar houden denk ik.

Re: Formule 1, Seizoen 2018

26 nov 2018 22:53

Waarom stopt op 0:40 de footage van de camera op dat moment? Terwijl van alle andere invalshoeken wel de gehele crash getoond wordt? Wat mogen we niet zien?
https://youtu.be/ZTst0hAtIvY

Re: Formule 1, Seizoen 2018

26 nov 2018 22:55

ik meen me te herinneren dat we gisteren live langer beeld zagen en dat het pas stopte toen Hulk ondersteboven ging. Maar ik kan me vergissen.

Re: Formule 1, Seizoen 2018

27 nov 2018 12:46

Wellicht is de onboardcamera gewoon kapot gegaan door de impact van de crash.

Re: Formule 1, Seizoen 2018

28 nov 2018 19:58

Taakstraf Max Verstappen bekend: toch nog een jaar rijden met Renault-motor
FIA kiest voor zwaarst mogelijke straf
28 november 2018 door Jop Eikelboom en Peter Buurman

De FIA heeft de taakstraf van Max Verstappen bekendgemaakt. De Nederlandse coureur moet na zijn misdragingen tegenover Esteban Ocon toch nog een jaar rijden met een Renault-motor.

“We willen dat hij dit keer écht leert van zijn fouten”, zegt FIA-baas Jean Todt. “We hebben daarom gekozen voor de zwaarst mogelijke straf: een Renault-motor.”

Verstappen zelf stelt een alternatief voor. Hij wil liever een jaar eenzaam worden opgesloten in een kerker met alleen water en brood.

(c) Speld

Re: Formule 1, Seizoen 2018

28 nov 2018 20:25

:shock:
:lol: :lol: :lol:

Re: Formule 1, Seizoen 2018

09 dec 2018 11:14

https://youtu.be/ZzrrhGmhw1o

Die snor van Vettel kan echt NIET :bang:

En tja.... Kimi :mrgreen: Drank maakt meer kapot....

Volgens mij zegt hij als hij die trofee krijgt “geeee that’s heavy” tegen die gast

Re: Formule 1, Seizoen 2018

09 dec 2018 12:07

Je verwacht elk moment dat hij een kaki legeruniform aan trekt, zijn monocle insteekt, ondertussen "jolly good" roepend :)

Re: Formule 1, Seizoen 2018

09 dec 2018 12:17

Da’s de enige manier waarop Kimi zo’n feestje aankan denk ik........

Re: Formule 1, Seizoen 2018

09 dec 2018 17:08

Heerlijk Kimi. Net zijn boek uit en daar komen aardig wat zuippartijen in voor. Los daarvan blijft het een held van me!

Re: Formule 1, Seizoen 2018

10 dec 2018 0:20

Tja ... daar in het hoge noorden daar kennen ze er wat van! Ik gun het hem wel, als hij maar een leuke avond heeft gehad.
Plaats een reactie