Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

O jee

06 feb 2018 14:52

Porsche verdubbelt de komende jaren de investeringen in elektrische mobiliteit. In 2022 pompt het Duitse merk meer dan 6 miljard euro in hybride en volledig elektrisch aangedreven voertuigen.

Die beslissing heeft het bestuur van de autofabrikant gemaakt.

Porsche-voorzitter Oliver Blume legt uit: "We verdubbelen onze uitgaven aan elektrische mobiliteit van ongeveer 3 miljard euro naar meer dan 6 miljard euro. Parallel aan de ontwikkeling van onze modellen met verbrandingsmotoren slaan we zo een belangrijke weg voor de toekomst van ons merk in."

Het verklaart ook waarom Porsche besloten heeft om toe te treden tot de Formule E. Als je als autofabrikant elektrische technologie wil ontwikkelen en elektrische modellen wil promoten, waar kan dat beter dan in een volledig elektrische raceklasse?

Porsche lanceert voor het seizoen 2019/2020 een eigen Formule E-team. Het Duitse merk is het voorbije jaar ook veelvuldig in verband gebracht met een Formule 1-project en nam deel aan vergaderingen over de nieuwe motorformule, maar de autofabrikant heeft verder nog geen uitspraken gedaan over een eventueel Formule 1-programma.

Re: O jee

06 feb 2018 15:26

Prima. Je moet vooruit in het leven.

Re: O jee

06 feb 2018 20:33

Tja heb er een dubbel gevoel bij , ik besef dat het tijdperk van de fossiele brandstoffen eindig is en dat we naar alternatieve methodes gaan maar als ik dan het gas weer eens intrap en dat kenmerkende geluid van de atmosferische flat six hoor aanzwellen ben ik de koning te rijk en zou uren door willen rijden .Ik hoop dat er in de toekomst ruimte blijft voor mensen zoals ik (ons) om van onze auto’s te genieten.

Re: O jee

06 feb 2018 22:35

gewoon ff een cd met motor geluid afspelen :mrgreen:

Re: O jee

17 feb 2018 9:38

Inderdaad zo'n vroombox :)
Plaats een reactie