Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

16 sep 2018 18:45

Weerbericht was goed dus gisteren maar vertrokken. Vandaag toch regen en mist gehad :evil:

Dag 1: Klaussenpas, Sustenpas, Grimselpas (regen), Furkapas (regen), Gotthardpas (mist, geen berg gezien)
Dag 2: nog te rijden....San Bernardino, Splügen, Maloja, Julier

Op de Klaussenpas de duitser met identieke Boxster weer tegengekomen waar ik op op de heenweg op de snelweg een eind mee op reed.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 10 Zwitserse passen

16 sep 2018 18:54

Top, stiekem jaloers. :mrgreen: Moet zelf nog 8 maanden wachten, wel al bezig met de voorbereiding.

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

16 sep 2018 22:41

Jammer van het weer Sander. Zit deze week in Interlaken en ik heb net het weer voor de komende dagen bekeken. Woensdag en donderdag schijnt het mooi passenweer te worden. Dus dat wordt rijden en genieten!

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

17 sep 2018 8:40

Moet donderdag weer aan het werk dus uiterlijk woensdag terugrijden. Zit nu in een hotel net ten zuiden van Gotthard. Naar buiten kijkend....nagenoeg straks blauw en weerbericht is beter dan gisteren. Lijkt een betere dag te worden dan gisteren. Foto's volgen vanavond.

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

17 sep 2018 11:46

super mooie wereld daar :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

17 sep 2018 14:12

Lekker man 8) 8)

Ik ben ook stikjaloers...we moeten nog heel lang wachten tot ARSE2019 :|

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

17 sep 2018 21:03

Vandaag veel beter weer dan gisteren....hele dag heerlijk zonnetje en geen druppel regen. Kwam die duitser dus weer tegen vandaag, ditmaal op de Splügenpas waar hij met zijn groepje zat te lunchen. Ben maar aangeschoven en heb de rest van de middag met ze mee gereden. Betekende wel minder tijd om foto's te maken. Cool kenteken op hun 987 :)

San Bernardino (erg mooi), Splügen, Maloja en Julier. Heerlijk rustig vandaag op de passen. Einde middag één van de duitsers op station in Chur afgezet want die moest naar huis...de rest van de groep ging nog paar dagen door in AT en IT.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

18 sep 2018 20:50

Mooi hoor!
Ik wil dat komend voorjaar met de motor gaan doen. Het is er dit jaar helaas niet van gekomen.

Weten jullie vanaf wanneer deze passen een beetje open gaan in het voorjaar? Onze planning is om in mei te gaan.

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

18 sep 2018 21:16

Mei is aan de vroege kant, de Susten pas ging dit jaar 16 juni voor het eerst open

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

19 sep 2018 19:46

Ik ga volgende week ….

:drive: :cheers: :drive: :cheers: :drive: :cheers:

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

20 sep 2018 7:05

Wilco911 schreef:
Weten jullie vanaf wanneer deze passen een beetje open gaan in het voorjaar? Onze planning is om in mei te gaan.


Hier kun je alle info vinden:

https://www.tcs.ch/de/tools/verkehrsinf ... chweiz.php

Re: 2 dagen, 1 Porsche, 9 Zwitserse passen

20 sep 2018 9:37

Thanx, daar hebben we wat aan. Minimaal eind mei dus maar plannen.
Plaats een reactie