Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 7:45



Antwoord op onderwerp  [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Volgende
Formule 1, Seizoen 2019 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
... en het circuit ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


30 jun 2019 21:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ze hadden ook een nieuwe voorvleugel bij zich en misschien nog wel meer updates welke niet zichtbaar waren??
_________________________________________
Mvg,

René


30 jun 2019 22:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Net de opname gekeken, die ga ik inlijsten :ba:
Wat een inhaalrace weer.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


30 jun 2019 22:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ik heb iig genoten. Baalde van de slechte start, maar dat heeft ie dubbel en dwars goed gemaakt! :cheers:

Het lange wachten op antwoord van de stewards vind ik echt belachelijk. Ik denk dat ze goed geweten hebben dat ze eigenlijk niets meer konden doen, dit zou de sport niet ten goede komen, maar ik denk wel dat juist die overweging zo lang heeft geduurd. Ik heb altijd het gevoel dat wanneer Max zoiets doet dat hij altijd de klos is en wanneer Ferrari zoiets doet dat het niet uit maakt... (niet om een duscussie op te starten).


01 jul 2019 7:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Voor het eerst dat ik een F1 spannender vond dan de MGP.
Heerlijke race!
_________________________________________
GREEN IS GOOD


01 jul 2019 9:16
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Zou Leclerc kort van geheugen zijn of selectief?

In 2012 vond hij het andersom ook geen probleem :mrgreen:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


01 jul 2019 11:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ik vond dat ventje maar een heel slechte verliezer. Dan is Max al wel een paar stappen verder.


01 jul 2019 18:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Dat vond ik ook wel. Ik begrijp dat je teleur gesteld bent, maar dit vond ik wel erg jammer.
_________________________________________
Mvg,

René


01 jul 2019 20:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
EriC4C schreef:
Zou Leclerc kort van geheugen zijn of selectief?

In 2012 vond hij het andersom ook geen probleem :mrgreen:


Iets van wie het laatst lacht of zo ....
_________________________________________
Mvg,

René


01 jul 2019 20:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Toch denk ik wel dat Leclerc aankomende periode 1 van de lastigste tegenstanders van Max is/wordt.
We gaan het zien, Ik snap de teleurstelling bij Leclerc, hij had anders zijn 1ste GP gewonnen en dat is nogal wat...
Maar niet op deze manier.....
Wordt vervolgt.


01 jul 2019 21:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ben er met 3 vrienden naar toe gegaan. Donderdag vertrokken, vanavond weer thuis.

Had het voor geen goud willen missen!
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


01 jul 2019 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
alvin01 schreef:
Toch denk ik wel dat Leclerc aankomende periode 1 van de lastigste tegenstanders van Max is/wordt.


Dat denk ik ook wel, dit mits ze beide in een zelfde level auto zitten. Zijn ook 2 heren die Hamilton 'aan' kunnen, alleen nog niet zijn quali tijden.


02 jul 2019 7:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ik ga hier geen vrienden maken, maar coureurs die “Hamilton aankunnen” zijn er wel meer denk ik zo. Hij kan uitstekend kwalificeren maar dat is grotendeels de party mode. Als het op racen aankomt, en hij niet van P1 of 2 vertrekt, dan ben ik niet zo vreselijk onder de indruk. Veel drama en gezeik over de boordradio, dat wel.
Verstappen, Leclerc en ook Norris zijn wel de coureurs die het verschil kunnen (blijven) maken.


02 jul 2019 12:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Wat mij opviel was dat Verstappen over de boordradio meedeelde:"I am losing power"met de daarbij behorende bezorgde gezichten van Horner en Newey! Om direct er na als een speer te gaan rijden. Zou het echt zo geweest zijn? :roll: Of was het om de anderen voor de gek te houden :res:
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


02 jul 2019 12:37
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Fail three, fail three. Opgelost. Welkom in het Nintendo tijdperk.
In tijdperk ook waar een plek afpakken van iemand wordt gezien als “dangerous driving” :roll:


02 jul 2019 12:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Enguess schreef:
Ik ga hier geen vrienden maken, maar coureurs die “Hamilton aankunnen” zijn er wel meer denk ik zo. Hij kan uitstekend kwalificeren maar dat is grotendeels de party mode. Als het op racen aankomt, en hij niet van P1 of 2 vertrekt, dan ben ik niet zo vreselijk onder de indruk. Veel drama en gezeik over de boordradio, dat wel.
Verstappen, Leclerc en ook Norris zijn wel de coureurs die het verschil kunnen (blijven) maken.


Ik denk niet dat het met vrienden te maken heeft maar met je kennis van de F1 en rijers.
Hamilton werd in zijn debuut seizoen bijna kampioen op 1 punt na en versloeg Fernando Alonso als teammaat.
En alle andere prestaties liegen er ook niet om. Natuurlijk heeft hij de beste wagen, maar dat hadden de andere grootheden ook in het verleden.
_________________________________________
Mvg,

René


02 jul 2019 13:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Het komt er op neer dat het er bij HAM altijd zo saai uitziet. We zien hem zo vooraan ook maar weinig technische stuurmanskunsten hoeven te vertonen.

Ik heb de indruk dat het dit seizoen nog lastiger is om de banden op de goeie temperatuur te krijgen en te houden en dat Mercedes daar op de vorige circuits de zaakjes meer dan op orde had en dat dan icm met dat extra beetje vermogen dat ze hebben/hadden.

HAM kan nochtans in het nat ook fabelachtig goed sturen. Niet vergeten.


02 jul 2019 13:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Zal er maar mee beginnen heb geen verstand van de regeltjes en ben echt wel fan van Max maar als ik in de jury zat had ik hem wel 5 seconden gegeven ,zoals ik het zag duikt hij binnen door maar bij uitkomen van de bocht drukt ie hem toch echt buiten de baan wel geweldig gereden misschien iets te ongeduldig op het eind


02 jul 2019 13:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 996 C4 Cabrio
Drenthe
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
arenarood schreef:
Wat mij opviel was dat Verstappen over de boordradio meedeelde:"I am losing power"met de daarbij behorende bezorgde gezichten van Horner en Newey! Om direct er na als een speer te gaan rijden. Zou het echt zo geweest zijn? :roll: Of was het om de anderen voor de gek te houden :res:


Uitlaatsensor die ff niet mee wilde werken - heb ik gelezen - resetten en doorrrrrrrrrrrrrrrr


02 jul 2019 13:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
porschenot schreef:
Zal er maar mee beginnen heb geen verstand van de regeltjes en ben echt wel fan van Max maar als ik in de jury zat had ik hem wel 5 seconden gegeven ,zoals ik het zag duikt hij binnen door maar bij uitkomen van de bocht drukt ie hem toch echt buiten de baan wel geweldig gereden misschien iets te ongeduldig op het eind


Je geeft aan dat je er geen verstand van hebt en dan heb je toch een andere mening dan de stewards. Grappig.
Zoals reeds door velen gezegd en geschreven. Indien er een muur of grindbak gestaan had dan was Leclerc nooit op die positie uitgekomen.
Leclerc liet de deur openstaan, hij moet zelf insturen maar daar zit een andere rijder welke de normale "route' volgt en dus moet hij plaats maken.
_________________________________________
Mvg,

René


02 jul 2019 14:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMW E30 M3
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
porschenot schreef:
Zal er maar mee beginnen heb geen verstand van de regeltjes en ben echt wel fan van Max maar als ik in de jury zat had ik hem wel 5 seconden gegeven ,zoals ik het zag duikt hij binnen door maar bij uitkomen van de bocht drukt ie hem toch echt buiten de baan wel geweldig gereden misschien iets te ongeduldig op het eind


Er zijn een aantal dingen in de herhaling goed zichtbaar:

Max is eerder in de bocht;
Leclerc moet een ruimere bocht maken om er naast te blijven;
dan zie je dat zijn voorwiel achter het voorwiel van Max zit
Als de racetrack geen lap asfalt naast de baan zou hebben gehad maar een grasveld of een grindbak, zou Leclerc dan ook het gas er op hebben gehouden?
Max mag verdedigen als hij voorligt. je ziet Leclerc naar de auto van Max wheelbangen.

Geen 5 seconden voor Max dus. Gewoon knap gereden.


02 jul 2019 14:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMW E30 M3
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
MY00 schreef:
porschenot schreef:
Zal er maar mee beginnen heb geen verstand van de regeltjes en ben echt wel fan van Max maar als ik in de jury zat had ik hem wel 5 seconden gegeven ,zoals ik het zag duikt hij binnen door maar bij uitkomen van de bocht drukt ie hem toch echt buiten de baan wel geweldig gereden misschien iets te ongeduldig op het eind


Je geeft aan dat je er geen verstand van hebt en dan heb je toch een andere mening dan de stewards. Grappig.
Zoals reeds door velen gezegd en geschreven. Indien er een muur of grindbak gestaan had dan was Leclerc nooit op die positie uitgekomen.
Leclerc liet de deur openstaan, hij moet zelf insturen maar daar zit een andere rijder welke de normale "route' volgt en dus moet hij plaats maken.


:D :wink:


02 jul 2019 14:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Enguess schreef:
Ik ga hier geen vrienden maken, maar coureurs die “Hamilton aankunnen” zijn er wel meer denk ik zo. Hij kan uitstekend kwalificeren maar dat is grotendeels de party mode. Als het op racen aankomt, en hij niet van P1 of 2 vertrekt, dan ben ik niet zo vreselijk onder de indruk. Veel drama en gezeik over de boordradio, dat wel.
Verstappen, Leclerc en ook Norris zijn wel de coureurs die het verschil kunnen (blijven) maken.


Ik ben hier niet om ruzie te maken, maar gewoon om lekker te kletsen :D

Als je kijkt naar zijn quali prestaties dan zie je gewoon dat ie heel, maar dan ook heel goed kan sturen en dat onder druk. Heeft al meerdere malen gepresteerd om nog net onder de snelste tijd te gaan zitten met een of andere belachelijke top kwalificatie ronde. Klopt dat ie partymode heeft, maar dan nog moet je het maar doen. Verder zie opmerking van MY00 - Debuut seizoen.
Ik ben het met je eens dat wanneer hij van achteren moet vertrekken hij veel klaagt, maar dat heeft er ook mee te maken dat de wagen dan niet aanvoelt zoals hij normaal doet omdat hij dan niet in de verstoorde lucht rijdt van andere rijders, ik denk dat ie dat niet echt gewend is.


02 jul 2019 15:09
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ligt het nou aan mij? Ik meende in de (vertraagde) herhaling van de bewuste bocht van Max en Leclerc toch echt te zien dat Max op het laatste moment voordat Leclerc uitwijkt ofwel zijn auto naar buiten laat lopen of zelfs - en dat dacht ik te zien - een kort rukje aan het stuur naar links geeft. :scratch:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 jul 2019 15:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ik zeg niets geen verstand van de REGELTJES


02 jul 2019 15:57
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.