Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 2:19



Antwoord op onderwerp  [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Formule 1, Seizoen 2019 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Bijna goed. Jammer van de gele vlag, Verstappen had het Hamilton nog even moeilijk kunnen maken.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


03 nov 2019 23:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Niet erg spannend. Goed resultaat voor Max en.... tja, Hamilton #6. ‘t Is niet anders


03 nov 2019 23:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
33 was wel weer lekker genuanceerd in t 4-kantje met zn sneer naar Ferrari. Heeft nog niet geleerd van de persconferentie vorige week :bang:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


04 nov 2019 20:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ben ik juist blij om! Al die politiek correcte uitspraken de hele tijd, een beetje leven in de brouwerij maakt het juist leuk.
En als Ferrari volgende race weer snel is dan hebben we weer wat om over te speculeren toch? :ba:


04 nov 2019 20:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ja, en... had hij gelijk!?


05 nov 2019 2:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Red Bull (en Mercedes?) ontdekken de F-truc. Ze pakken het op een elegante en slinkse wijze aan omdat t lastig te bewijzen is (en omdat F anders gewoon weer bij de FIA aanklopt voor hulp). Zo ontkomt F er niet aan om t aan te passen en zie: ze zijn aanzienlijk minder snel. Opgelost.
Dan moet je als (als teamlid) de strategische aanpak van jouw team niet gaan ondergraven door hard te gaan roeptoeteren over vals spelen.
Dat vind ik niet handig, ook al heeft hij misschien wel gelijk.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


05 nov 2019 8:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ok, dat is een punt idd.


05 nov 2019 10:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
De reactie van Ferrari is natuurlijk een beetje overdreven. Men had toch kunnen zeggen wat weet Verstappen hier nu vanaf.
Maar als men in Brazilië weer geen snelheid heeft dan is het voor de hele wereld duidelijk. Wat waarschijnlijk gaat gebeuren als ik de uitspraken van Mercedes moet geloven mbt race data.
Als het echt zo is hebben ze ook geen maas in het regelement gevonden maar echt iets gedaan waarvan men wist dat dit niet mocht.
En dan vind ik het jammer dat men er niet voor gestraft wordt.
_________________________________________
Mvg,

René


05 nov 2019 13:36
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Laten we eerlijk zijn. Ferrari doet een aanpassing die volgens de letter van de reglementen niet verboden is. Red Bull dient een protest in. FIA erkent dat 'dit niet de bedoeling is' en stelt een extra regel op waardoor de aanpassing van Ferrari vanaf dat moment wél verboden is, ze het weer moeten aanpassen en niet langer voordeel hiervan hebben. En dus verliest Leclerc 52 sec op Max.

Hebben ze dan vals gespeeld? Hmmmm, denk het niet.
Ben van mening dat Max in deze net teveel genen van pappa Jos heeft meegekregen. De hele oranje huishoudbeurs-successupporter-brigade van Max brult 'hij is gewoon eerlijk', 'hij durft te zeggen wat iedereen denkt'. Ik denk dat je beter je mond kan houden. En dat als pappa Jos dat in zijn carrière wat vaker gedaan zou hebben, hij een veel mooiere carrière had gehad.

Je kan roepen 'allemaal politiek' maar je hebt er wel mee te maken. "Bijt niet in de hand die je voedt" :shock:

En ik sta echt elke week weer verbaasd van voornoemde oranje brigade op de verschillende MV33 pagina's op FB. Alles wat Max doet wordt verheerlijkt en verder kan niemand er in de F1 wat van, zijn ze allemaal stiekem, gemeen en over het paard getild... Een heel bijzonder fenomeen.
"Hamilton kan niet rijden, heeft alleen een snelle auto".
Vorige week: "Wat denkt die Vettel wel met zijn kritiek op Max??! Hij is zelf gek, gevaarlijk, over the hill, onsportief, een klote Duitser, bladibladibla ...."
Deze week (na de felicitatie aan Hamilton nadat hij zelf uitgevallen is): "Vettel is een groot sportman" "Respect" "Zo reageert een echte winnaar" "Vettel is echt een goede gast"

:shock: :roll: :twisted: Bijzonder medium dat FB. Het niveau van de die hard fans van Max sinds 3 jaar is daar echt bedroevend. :cry:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 nov 2019 14:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Daarom hier geen FB, PF is al erg genoeg :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


05 nov 2019 16:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Max moet er zelf heel hard om lachen.


05 nov 2019 16:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
horn schreef:
Hebben ze dan vals gespeeld? Hmmmm, denk het niet.

In mijn ogen is dit dan toch echt wel vals spelen, want door het verstoren van het signaal kon men meer bezine in de motor pompen dan is toegestaan. Alleen kon de FIA dit niet controleren omdat ze het signaal verstoorde.
_________________________________________
Mvg,

René


05 nov 2019 17:22
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
aha, dat is niet wat ik dacht gelezen te hebben. Als ze het signaal verstoorden om iets te doen wat al niet toegestaan was, is het een ander verhaal. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 nov 2019 7:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
MY00 schreef:
horn schreef:
Hebben ze dan vals gespeeld? Hmmmm, denk het niet.

In mijn ogen is dit dan toch echt wel vals spelen, want door het verstoren van het signaal kon men meer bezine in de motor pompen dan is toegestaan. Alleen kon de FIA dit niet controleren omdat ze het signaal verstoorde.


Dit had ik ook begrepen ja. Vind het wel mooi dat ze ondanks alle controles die er zijn dit toch nog kunnen bedenken. Denk overigens dat er wel meer teams zijn die trucjes uithalen.

Citaat:
En ik sta echt elke week weer verbaasd van voornoemde oranje brigade op de verschillende MV33 pagina's op FB. Alles wat Max doet wordt verheerlijkt en verder kan niemand er in de F1 wat van, zijn ze allemaal stiekem, gemeen en over het paard getild... Een heel bijzonder fenomeen.
"Hamilton kan niet rijden, heeft alleen een snelle auto".
Vorige week: "Wat denkt die Vettel wel met zijn kritiek op Max??! Hij is zelf gek, gevaarlijk, over the hill, onsportief, een klote Duitser, bladibladibla ...."
Deze week (na de felicitatie aan Hamilton nadat hij zelf uitgevallen is): "Vettel is een groot sportman" "Respect" "Zo reageert een echte winnaar" "Vettel is echt een goede gast"

:shock: :roll: :twisted: Bijzonder medium dat FB. Het niveau van de die hard fans van Max sinds 3 jaar is daar echt bedroevend. :cry:


Daarom idd geen FB meer. Verder kijk ik zelf al heel wat meer jaren F1 dan Max überhaupt eens in een F1 auto had gereden. Vind het mooi dat er weer een Nederlander mee rijdt, maar probeer er niet met een roze bril naar te kijken. Zo denk ik overigens ook niet dat het uitgemaakt had als er op het laatst van deze race geen gele vlag was geweest. Ik denk dat hij het niet had gered... :popcorn: :wink:


06 nov 2019 8:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ik kijk ook niet alleen voor Max en kijk eveneens al wat langer dan Max oud is. Ik denk dat de gele vlag zeker heeft uitgemaakt, maar Gasly nog veel meer. Gasly bedacht dat hij pas na de 'essen' aan de kant hoefde te gaan en bij de volgende interval had Max ineens ruim een seconde meer achterstand iets van 3.8 sec. ipv ik meen 2.6 sec bij de meting daarvoor. En juist daar boekte hij veel winst op Ham, waardoor het hem feitelijk meer tijd heeft gekost. Of Hamilton hem zomaar had laten gaan is vraag 2, maar Max had z'n wagen er vast vol naast geparkeerd. Ik zat er wel op te wachten.


06 nov 2019 17:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Max toch weer lekker bezig op naar Q3.....
FF weg van onze crisis.....


16 nov 2019 20:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Yes Pole.... :thumleft:


16 nov 2019 21:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Goed gedaan. En zelfs met een fout toch al sneller wezen als de rest. Zin in morgen!
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


16 nov 2019 21:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Mooi hè. Erg lekker


16 nov 2019 21:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Hoor net dat Max achteraan moet starten ivm overtreding van de 100 km regel die in Nederland geldt


16 nov 2019 21:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Nee joh, dat geldt pas op Zandvoort :drive: :drive: :bang:


16 nov 2019 22:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Mooie pole van Max. maar gaf vettel nu toe dat ze vals gespeeld hebben met zijn opmerking dat ze ook maar eens naar de Honda motor moeten gaan kijken?
_________________________________________
Mvg,

René


16 nov 2019 22:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Staat je humor uit?
Was gewoon mooie opmerking van Vettel, beetje gekkigheid onderling.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


17 nov 2019 13:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Of het was ook “humor” van René. Maar twijfel daar een beetje aan ...
Was idd een geintje van Vettel tijdens de persconferentie.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


17 nov 2019 14:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Duitsers maken geen grapjes.... :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


17 nov 2019 15:20
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.