Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 23:15



Antwoord op onderwerp  [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Formule 1, Seizoen 2019 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Had je toch gelijk Enguess met die 1ste bocht, pffffff


27 okt 2019 21:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Pffff, kijk ik eens een F1.....wat een deceptie.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


27 okt 2019 22:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Dus eerst verkloot Bottas (Max) z’n kwalificatie en daarna ook nog z’n race ... :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 okt 2019 23:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Dat waren ook mijn gedachten... niet terecht natuurlijk


28 okt 2019 5:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Niet de kwalificatie, wel de race :bang:
Hij stuurde duidelijk te vroeg in en te laat gezien is daarbij onzin verhaal :evil:


28 okt 2019 8:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Waarom nou niet even "de rust gepakt" en een rondje later geprobeerd in te halen of een positie te verbeteren. Als je dan zoveel sneller denkt te zijn dan lukt dat later wel. Daar heb je 70 ronden de tijd voor. Waarom dan gelijk in de eerste bocht? Is niet de eerste keer. Pfffffff


28 okt 2019 10:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Precies, gewoon ff afwachten ipv gelijk vol er tegenaan.....zo wekt hij irritatie op en dat gaat hem in de toekomst opbreken mocht hij bijna titelkansen hebben.... :salut:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


28 okt 2019 11:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
bjft schreef:
Waarom nou niet even "de rust gepakt" en een rondje later geprobeerd in te halen of een positie te verbeteren. Als je dan zoveel sneller denkt te zijn dan lukt dat later wel. Daar heb je 70 ronden de tijd voor. Waarom dan gelijk in de eerste bocht? Is niet de eerste keer. Pfffffff


Ben het er helemaal mee eens... die bocht is bijna onmogelijk om in te halen zonder risico. Snap dat ook niet, hij wil altijd graag binnen 1 rondje eerdere dingen die fout zijn gegaan herstellen, dit terwijl de race nog 70 rondes duurt.
Anderszijds vind ik; if you no longer go for a gap you are no longer a racing driver... wat weer haaks staat op wat ik hierboven vertel... :scratch:


28 okt 2019 12:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Onzin. Hij had veel (plekken) goed te maken en met de instelling wacht daar nog maar een rondje mee red je het ook niet. Daarbij was hij er gewoon voorbij en de (inschattings) fout lag volledig bij Bottas.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


28 okt 2019 13:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
MarkS, dat ben ik gedeeltelijk met je eens..; Wat ik aangeef is dat er juist bij die bocht wel een behoorlijk risico is als je daar iemand wilt inhalen (juist omdat ze hem scherp insturen, bocht is meer als 270graden). Max zat er duidelijk langs en ben het met je eens dat Bottas hierin fout zit.


28 okt 2019 14:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Hij had uiteraard gewoon van pole moeten vertrekken, en het zijn nou eenmaal geen rally-auto's! Eén tikje, en je ligt eruit (kennelijk).
Misschien kijkt ie iets teveel naar Herlings.... :mrgreen:

(...of juist te weinig... :wink: )
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


28 okt 2019 14:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
bjft schreef:
Waarom nou niet even "de rust gepakt" en een rondje later geprobeerd in te halen of een positie te verbeteren. Als je dan zoveel sneller denkt te zijn dan lukt dat later wel. Daar heb je 70 ronden de tijd voor. Waarom dan gelijk in de eerste bocht? Is niet de eerste keer. Pfffffff


Net als MarkS ben ik het hier helemaal niet mee eens. Hij was er dik voorbij met een hele mooie inhaal actie. Dat Bottas dat niet verwacht en toch instuurt kan Max toch niets aan doen. Maar er is een andere rijder welke dit wel elkeer netjes doet. Zijn achternaam is Gasly.
_________________________________________
Mvg,

René


28 okt 2019 17:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ik had meer kennis van zaken verwacht op deze site.
Een Ferrarii of Mercedes haal je met een Honda niet zomaar even in op het rechte stuk, ook niet met DRS, dat zag je ook in het verloop van de wedstrijd.
M.n. In het bochtenwerk was de Redbull sterk en dat i.c.m. het verrassingselement was bepalend voor een succesvolle inhaalactie, welke Verstappen vervolgens perfect uitvoerde bij Bottas.
Dat Bottas hem niet zou hebben gezien, was een broodje aap verhaal, Verstappen zat er volledig naast, waardoor Bottas ook naar opzij/rechts stuurde, maar te vroeg weer naar links en dat laatste niet omdat hij anders uit de bocht zou vliegen, want daar was de snelheid te laag voor.
Tenslotte, wachten op een beter moment in de racerij is ook volgens Senna, vloeken in de kerk, als je niet gaat voor het gat ben geen racer, maar hij zal er wel geen verstand van gehad hebben :mrgreen:


28 okt 2019 18:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Hier een goed stukje van iemand welke waarschijnlijk geen roze bril op heeft Jolyon Palmer

https://www.bbc.com/sport/formula1/50222106
_________________________________________
Mvg,

René


31 okt 2019 10:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
I rest my case :thumleft:


31 okt 2019 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Deze keer ben ik het met hem eens :thumleft: niet altijd....


31 okt 2019 12:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Weer een hobbel genomen..... 8)

https://www.telegraaf.nl/nieuws/4023316 ... -formule-1


01 nov 2019 17:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
alvin01 schreef:
Weer een hobbel genomen..... 8)


Ik dacht dat je het over de baan in Austin had.
_________________________________________
Mvg,

René


01 nov 2019 20:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Scherp :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


01 nov 2019 21:29
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Pondje schreef:
Ik had meer kennis van zaken verwacht op deze site.

Fijn dat jij er dan bent om ons veel te leren... :thumleft:

Jolyon Palmer. Bijzonder hoe iedereen die ooit een keer op de startgrid gestaan heeft zijn mening mag geven. Het interesseerde me al niet wat Jolyon vond toen hij nog F1 reed. En nu al helemaal niet meer. Het hele leger ex-F1 coureurs die bij allemaal obscure tv zenders presentaties geven wat zij ervan vinden.
Villeneuve die te pas en te onpas zijn mening ventileert, Rosberg komt ff langs om te roepen dat Max gevaarlijk is bladibladibla. Who gives a flying f*ck?!

Bottas stuurde te vroeg in. Race incident. Max en Lewis raakten elkaar. Race incident. Max heeft meer talent dan de meeste. Neemt ook meer risico’s dan de meeste. Haalt in op plaatsen waar anderen dat niet in hun hoofd halen. Lukt het, spectaculair. Lukt het niet (om wat voor reden dan ook) - Max of iemand anders uit de race. En dat vindt de rest link dus houden ze meer afstand. Hij heeft de auto niet om de strijd aan te gaan met Ferrari en Mercedes. Kan af en toe - afhankelijk van het circuit - leuk meedoen, maar niet constant.

Het is allemaal een stuk leuker geworden met Max en Leclerc. Zijn we een beetje van die bloemencorso rondjes af.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 nov 2019 21:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Horn, ik sta voor je klaar hoor, haha :thumleft: :thumleft:
Helemaal gelijk en ik reageerde alleen maar op vooringenomen uitspraken over iemand die leven in de brouwerij brengt en niet standaard treintje wil rijden :drive: Risico,s horen daar inderdaad bij!


02 nov 2019 9:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
De monteurs van Grosjean moeten inmiddels toch gek worden...wel ‘knap’ dat haas genoeg reserve onderdelen lijkt bij te hebben. :mrgreen:


02 nov 2019 10:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
horn schreef:
Pondje schreef:
Ik had meer kennis van zaken verwacht op deze site.

Fijn dat jij er dan bent om ons veel te leren... :thumleft:

Jolyon Palmer. Bijzonder hoe iedereen die ooit een keer op de startgrid gestaan heeft zijn mening mag geven. Het interesseerde me al niet wat Jolyon vond toen hij nog F1 reed. En nu al helemaal niet meer. Het hele leger ex-F1 coureurs die bij allemaal obscure tv zenders presentaties geven wat zij ervan vinden.
Villeneuve die te pas en te onpas zijn mening ventileert, Rosberg komt ff langs om te roepen dat Max gevaarlijk is bladibladibla. Who gives a flying f*ck?!

Bottas stuurde te vroeg in. Race incident. Max en Lewis raakten elkaar. Race incident. Max heeft meer talent dan de meeste. Neemt ook meer risico’s dan de meeste. Haalt in op plaatsen waar anderen dat niet in hun hoofd halen. Lukt het, spectaculair. Lukt het niet (om wat voor reden dan ook) - Max of iemand anders uit de race. En dat vindt de rest link dus houden ze meer afstand. Hij heeft de auto niet om de strijd aan te gaan met Ferrari en Mercedes. Kan af en toe - afhankelijk van het circuit - leuk meedoen, maar niet constant.

Het is allemaal een stuk leuker geworden met Max en Leclerc. Zijn we een beetje van die bloemencorso rondjes af.


Nou, je hebt her maar moeilijk mee, zie ik. Is toch bij elke sport hetzelfde, geouwehoer voor en na de wedstrijd, van kapiteins aan de wal. Hoort erbij.


02 nov 2019 14:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Tot nu toe weer een gaaaaaaap race.


03 nov 2019 22:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2019
Ja. Bottas moet nog een keer bandjes ruilen, dus Hamilton wint, ik denk Bottas 2 en Verstappen3.


03 nov 2019 22:09
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 575 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.