Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:56



Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991 GT3 Clubsport Riviera Blau, , 993 Turbo, 996 GT3 MKI Clubsport 2001 Speedgelb, 996 GT3 MKI 2001Speedgelb, Porsche 109 Junior 1959,
Bericht Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Zie http://www.automotive-management.nl


04 dec 2018 22:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Dit is de directe link.

Laatste update: 04 december 2018 09:25

Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam


De vestiging komt weer in handen van Pon. Hans van der Valk blijft wel directeur van de vestiging.

Pon Luxury Cars heeft Porsche Centrum Amsterdam gekocht. Daarmee komt het dealerschap weer in handen van de Porsche-importeur. Dat bevestigt Pon aan Automotive.

In 2014 kocht Hans van der Valk de vestiging van Pon, waar hij op dat moment in dienst was als senior vice-president Passenger Cars.

Door de aankoop van PCA en eerder dit jaar Lexpoint heeft Pon alle dealerschappen van de eigen merken in Groot-Amsterdam. Voor eind volgend jaar staat de opening van het nieuwe Mobiliteitscentrum van Pon, bij het Olympisch Stadion, gepland.

In de dagelijkse operatie verandert er niks, Van der Valk blijft directeur van de vestiging.


04 dec 2018 23:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Ik weet niet hoe de ervaring van andere PF-ers is, maar ik ging daar 5-6jaar geleden naar binnen om een nieuwe Porsche te kopen. Om het kort te houden: bij de bakker wordt je beter en vriendelijker geholpen. Daarna allen nog maar P’s in Leusden besteld. Hoop dat ze bij PCA nu wat commercieler zijn.
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


04 dec 2018 23:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Heb geen ervaring met koop, weet wel dat de ontvangst bij de Targo Passaggio Amsterdam prima in orde was. En het ophalen van de porsche map 'into the frame' was ook goed geregeld. Dat vd Valk voorlopig blijft betekent dat PON vertrouwen in hem heeft. Benieuwd voor welke bedragen PCA indertijd gekocht en nu verkocht is.
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


04 dec 2018 23:56
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Rob69 schreef:
Dat vd Valk voorlopig blijft betekent dat PON vertrouwen in hem heeft.


.. heeft volgens mij een aardige historie en goede reputatie bij PON :wink:

Wat mij verbaasd is dat PCA eerst van PON naar vd Valk is gegaan - en nu weer terug :roll:


05 dec 2018 0:13
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
In 2012 hebben ze per ongeluk een auto aan me verkocht. Maar in 2017 ben ik bij drie GT3’S wezen kijken en ik werd of niet te woord gestaan, of niet serieus genomen. Op e-mail werd vaak ook niet gereageerd. :roll:

Gelukkig had PCG wel zin om een GT3 aan me te verkopen.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


05 dec 2018 0:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 986
Westerlo,Belgie
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Olaf schreef:
Wat mij verbaasd is dat PCA eerst van PON naar vd Valk is gegaan - en nu weer terug :roll:


Heel simpel, hier in Belgie wou D'Ieteren(belgische invoerder)ook heel veel dealers, op elke hoek zag je VAG garages opduiken etc...

Nu sinds enige jaren koopt D'Ieteren ook bijna elke garage op en als je niet mee wilt sluiten ze gewoon de boel, ze willen nu meer echte grote concessies...


05 dec 2018 10:25
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche Cayman S
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
ik ben er laatst heen gegaan om een onderdeel te bestellen ik werdt bijzonder slecht geholpen
als je dan Amsterdam vergelijkt met leusden is dat een wereld van verschil


11 dec 2018 13:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Johann schreef:
In 2012 hebben ze per ongeluk een auto aan me verkocht. Maar in 2017 ben ik bij drie GT3’S wezen kijken en ik werd of niet te woord gestaan, of niet serieus genomen. Op e-mail werd vaak ook niet gereageerd. :roll:

Gelukkig had PCG wel zin om een GT3 aan me te verkopen.


Denk dat het voor de verkopende partij ook heel moeilijk is om te kijken wie serieus is.
Ze zullen heel wat kijkers en dromers binnen krijgen en die later wel kopers worden.
Dat ik in de markt was voor een gt3 kwam ik ook in Heteren en de auto werd buiten gezet en mocht gaan proefrijden (alleen) :drive:
Vond de auto heel erg spartaans en met name de bijgeluiden en zag er vanaf.
Later in Leusden mn huidige gevonden, klikte met de verkoper Tim (ook belangrijk) en ging een proefrit maken.
Zag zijn chef erbij komen en hoorde ze smoezen “rijd maar even mee” hoorde ik hem zeggen, stond nog even in dubio en dacht laat maar zitten maar stapte er over heen :scratch:
Merkte het direct, dit was hem een nieuwe auto en de koop was snel gemaakt.
Die verkoper (Tim) zit nu bij PCA dus misschien een nieuwe weg ingeslagen :thumleft:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


11 dec 2018 13:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
er zullen weinig veranderingen zijn in klanten ontvangst en omgang, als je bij Leusden in werk/hobby kleding binnenkomt zien ze je ook niet staan en ben je niet eens door de bruine schoenen bende opgevallen. heb dit helaas meerdere malen daar meegemaakt dus de overstap naar PCG gemaakt, is verder weg voor mij maar zeker de moeite waard geweest. altijd vriendelijk, geïnteresseerd en altijd een praatje ook al kom je voor een zielig boutje in je overall.
_________________________________________
Picasa album


11 dec 2018 15:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Taxi Hans schreef:
....dus de overstap naar PCG gemaakt.....
Ze zijn dan ook wel wat gewend in Greuningen... :mrgreen:.....oh Gelderland... :shock: ach wat maakt het uit....
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


11 dec 2018 17:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
PCG (Heteren) heeft wat dat betreft wel een goede naam. Ik vind Twente ook erg fijn, Leusden ook goed geholpen. Rest weinig ervaring mee.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


11 dec 2018 18:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Taxi Hans schreef:
er zullen weinig veranderingen zijn in klanten ontvangst en omgang, als je bij Leusden in werk/hobby kleding binnenkomt zien ze je ook niet staan en ben je niet eens door de bruine schoenen bende opgevallen. heb dit helaas meerdere malen daar meegemaakt dus de overstap naar PCG gemaakt, is verder weg voor mij maar zeker de moeite waard geweest. altijd vriendelijk, geïnteresseerd en altijd een praatje ook al kom je voor een zielig boutje in je overall.


Hans, het tegendeel heb ik ook in Leusden gezien; iemand die binnen kwam in korte Hawaii broek en teenslippers en netje s werd geholpen. Ikzelf ben altijd casual gekleed en word er prima geholpen :thumleft:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


11 dec 2018 19:26
Profiel
PorscheForum Rakker
991 C2 cabrio
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Eindhoven niet anders wat dat betreft. Super vriendelijk personeel! Kom meestal na t sporten langs dus in sport outfit, nooit problemen gehad. Was wel anders bij bijv. Van laarhoven in Eindhoven.


12 dec 2018 5:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Ja in Eindhoven heb ik ook 1x een Porsche gekocht, wat een goede service en een ontzettend leuke ervaring hebben ze er daar van gemaakt! Was gewoon een hele leuke beleving om zo een auto te kopen en afgeleverd te krijgen.


12 dec 2018 7:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
AKK in Eindhoven laten doen. Uitermate goed geholpen en te woord gestaan.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


12 dec 2018 9:56
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Is allemaal ook afhankelijk wie je ter plekke treft en op welk moment. Waar de ene bij zweert komt de ander nooit meer terug.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


12 dec 2018 11:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Zei Femke dit ook niet gisteren in het journaal :mrgreen:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


12 dec 2018 12:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Off topic: Ja Femke. Ik blijf het een bijzonder fenomeen vinden dat zij burgemeester van Amsterdam is..... Jaren geleden moest alles maar kunnen en nu moet ze een andere koers varen.


12 dec 2018 13:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
Ik merk er nog weinig van iig.
Gelukkig woon ik niet (meer) in het centrum.
Ik kom er nog wel regelmatig, maar manmanman wat een chaos... :oops:


12 dec 2018 14:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Pon koopt Porsche Centrum Amsterdam
p.willemse78 schreef:
Eindhoven niet anders wat dat betreft. Super vriendelijk personeel! Kom meestal na t sporten langs dus in sport outfit, nooit problemen gehad. Was wel anders bij bijv. Van laarhoven in Eindhoven.


Bij van Laarhoven word ik ook netjes te woord gestaan, ook al val ik normaal gezien niet in de doelgroep qua leeftijd. . En mocht je iets willen weten kun je het toch ook gewoon vragen?


12 dec 2018 14:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 21 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nine-6-four


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.