Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Niki Lauda overleden

21 mei 2019 6:54

Rest in peace. Wat een legende, en wat een sterke persoon. Een stukje race-geschiedenis is niet meer onder ons.

Re: Niki Lauda overleden

21 mei 2019 7:32

Lees het net... R.I.P

Eeuwig :res:

Re: Niki Lauda overleden

21 mei 2019 7:46

Jammer. Ben er door geschokt en zelfs emotioneel!

Re: Niki Lauda overleden

21 mei 2019 7:56

Altijd al groot fan van de man geweest! Zijn commentaar (op RTL) was altijd eerlijk en recht door zee :cheers:

R.I.P. Niki

75249

Re: Niki Lauda overleden

21 mei 2019 8:54

Een autosport legende is helaas niet meer. Wat een fantastisch coureur en wat een karakter. Respect voor de man die 42 dagen na een ongeval, waarbij hij zowat levend verbrandde, weer in een Formule 1 auto stapte.
Ze zullen bij Mercedes F1 zijn adviezen nog wel gaan missen.
Jammer dat hij niet meer aanwezig kan zijn bij de F1 die weer in Zandvoort komt, 35 jaar nadat hij de laatste GP van Zandvoort won.

Re: Niki Lauda overleden

21 mei 2019 9:20

Niet best mannen, raakt me gelijk als toen met Johan Cruijff je bent er zo mee opgegroeid :cry:
Zet je weer even op de grond :scratch:

Re: Niki Lauda overleden

21 mei 2019 9:27

Dat was even schrikken vanochtend bij het nieuws.
Een geweldige coureur en de man met het grootste hart van allemaal is helaas niet meer.
De F1 wereld zal zijn nuchtere kijk op de sport en zijn ongezouten meningen gaan missen.
Gelukkig kunnen we nog nagenieten van de beelden van zijn vele mooie races.
Niki bedankt voor de vele mooie momenten en R.I.P.

Re: Niki Lauda overleden

21 mei 2019 9:38

Pffff, wat een slecht nieuws, hij was wel al n tijd zeer broos, met 2 nieuwe nieren en een nieuwe long, dat zijn wel heftige ingrepen.
R.I.P. Niki.

Re: Niki Lauda overleden

21 mei 2019 18:37

Ik was bij de laatste races op Zandvoort....heb m van dichtbij meegemaakt. Maar ik denk dat de hele wereld hem wel volgde. Wát een held was dit zeg! Een gemis....
R.I.P. Niki!

Re: Niki Lauda overleden

22 mei 2019 15:57

Afbeelding

Re: Niki Lauda overleden

22 mei 2019 17:28

Mooi deze tekening zegt alles....
Wederzijds respect ondanks karakterverschillen.
Plaats een reactie