Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

996 voorschade aanpak

25 mei 2019 7:14

Vakkundige schadehersteller, volg hem al een tijdje op YT. Gewoon voor de ontspanning:

https://youtu.be/gGjX5TPlaD8

Veel kijkplezier!

Re: 996 voorschade aanpak

25 mei 2019 9:37

Leuk om te zien.

Goeie werkkleding ook :mrgreen:

Re: 996 voorschade aanpak

26 mei 2019 11:35

Die gast is op z'n 35e stokdoof, geen beschermende kleding nada.
Vind de manier van werken wel interessant (veel controleren), snap alleen de positie van die paal en ketting niet bij het richten..
Ik zou ook die donorbak (speedgelb) in de juiste basiskleur zetten voor montage.

Re: 996 voorschade aanpak

26 mei 2019 20:55

Voor de leek zal het er best leuk uitzien,
Maar kan een aardig lijstje met kritiek opsommen, en dan laat ik zijn overall :-) maar ff buiten beschouwing..

Re: 996 voorschade aanpak

27 mei 2019 19:45

Hoi Fabian, mij viel het slijpen / afbramen op (niets afgedekt), maar wat valt een vakman allemaal op?

Re: 996 voorschade aanpak

27 mei 2019 21:50

Netjes en nauwkeurig gewerkt, alle respect. Maar vlgs mij mag je die sectie achter de bumpersteun (heet een crashbox dacht ik) nooit zo repareren en moet je die in z’n geheel vervangen. Nu krijg je hele andere sterktes en bv extra sterkte door ondersteunende platen waardoor zo’n gedeelte zich niet opvouwt en daarmee de energie absorbeert, maar geef je de energie verder door ri de passagiersruimte. Het zal mss een beetje meevallen in de praktijk, maar.....
Plaats een reactie