Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 21:55



Antwoord op onderwerp  [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Formule 1, Seizoen 2020 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Bottas gaat gewoon winnen zondag.


02 dec 2020 10:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Voorlopig denk ik dat hij hem “gewoon” nog een beetje knijpt ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


02 dec 2020 11:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Stoffel zal ook nog wel een keer wakker liggen vannacht denk ik.. :?
Gun 't Russell wel. Slechtste auto van het veld, met zijn enorme talent, en dan nooit morren of zeiken, maar gewoon vizier dicht en 't beste eruit proberen te halen. :thumleft:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


02 dec 2020 14:31
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
^^ Dat dus. +1
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 dec 2020 20:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ronaldo schreef:
Gun 't Russell wel. Slechtste auto van het veld, met zijn enorme talent, en dan nooit morren of zeiken, maar gewoon vizier dicht en 't beste eruit proberen te halen. :thumleft:

Dan zou Russel dus moeten winnen zondag. Dit deed Max ook in zeker niet de beste auto van het veld. Oké hij werd een "klein" beetje geholpen 8)
_________________________________________
Mvg,

René


02 dec 2020 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Dan valt niet alleen Bottas door de mand, maar zegt dan ook veel over de “wereldprestatie” van Hamilton :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


02 dec 2020 22:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Hamilton heeft al vaker laten zien dat als hij niet vooraan rijdt, hij ook gewoon moeite heeft om het spul voorbij te komen. Bij de laatste regenrace viel de een na de ander voor hem weg en won hij. En iedereen riep toen dat hij zo briljant gereden had........ik zou Perez of Verstappen wel eens naast hem willen zien in zo'n Benz. Ik ben bang dat dat op alle mogelijke manieren voorkomen zal gaan worden.


02 dec 2020 23:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Vanuit een bepaald opzicht is hij inderdaad superbrillant en dat is geluk afdwingen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Voorbeelden:
-Aantal DNF’s op 1 hand te tellen bij mercedes en al jaren geleden!
-En indien pech dan in de laatste ronde met voldoende voorsprong
-Covid infectie als de strijd beslist is

Voor hem geldt letterlijk “ To finisch first, you only have to finisch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


03 dec 2020 9:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ik zal je even helpen...

Afbeelding


03 dec 2020 10:32
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik was net de tekst aan het corrigeren toen ik ^^ dit plaatje zag :cheesy:

Op de NL F1 forums en FB groepen word ik inmiddels wel een beetje gestoord van de ongelofelijk agressie en bijna 'haat' tegen alles wat niet Max is en vooral tegen Hamilton. De beste man kan echt niets goed doen. Ongelofelijk wat een kortzichtige oranje-brillen-Verstappen-fans. Veel middelbare tokkies (M/V) die maar blijven roepen dat Hamilton niet kan rijden maar alleen wint omdat hij de beste auto heeft. Nepsupporters.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


03 dec 2020 10:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
horn schreef:
Veel middelbare tokkies (M/V) die maar blijven roepen dat Hamilton niet kan rijden maar alleen wint omdat hij de beste auto heeft. Nepsupporters.

Een goede of zelfs de beste auto heeft geen kans tegen een mindere (geen slak natuurlijk) auto bestuurd door een getalenteerde piloot. Ik heb een collega die ik op een bochtig parcours met de Porsche niet kan volgen, en die rijdt een Opel Astra break. Zegt iets over mijn rijkwaliteiten uiteraard maar verduidelijkt ook mijn punt.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


03 dec 2020 12:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
horn schreef:

Op de NL F1 forums en FB groepen word ik inmiddels wel een beetje gestoord van de ongelofelijk agressie en bijna 'haat' tegen alles wat niet Max is en vooral tegen Hamilton. De beste man kan echt niets goed doen. Ongelofelijk wat een kortzichtige oranje-brillen-Verstappen-fans. Veel middelbare tokkies (M/V) die maar blijven roepen dat Hamilton niet kan rijden maar alleen wint omdat hij de beste auto heeft. Nepsupporters.

Dat dus! Maar ook dat Bottas bashen stoort mij heel erg. Hij is geen prutser,maar heeft in tegenstelling tot Hamilton veel pech gehad. Lekke banden,problemen motor. P.S.ik ben geen Max fan gelukkig :wink: :popcorn:
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


03 dec 2020 13:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Hmm het is geen bashen van Bottas, maar hij is duidelijk een mindere rijder als Hammilton. Maar is een echte 2e rijder wat ze nodig hebben bij mercedes.


03 dec 2020 14:19
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Als Russell het goed doet, dan is wel duidelijk wie Ham/Bot zal vervangen over 1-2 jaar
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


03 dec 2020 15:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
horn schreef:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik was net de tekst aan het corrigeren toen ik ^^ dit plaatje zag :cheesy:

Op de NL F1 forums en FB groepen word ik inmiddels wel een beetje gestoord van de ongelofelijk agressie en bijna 'haat' tegen alles wat niet Max is en vooral tegen Hamilton. De beste man kan echt niets goed doen. Ongelofelijk wat een kortzichtige oranje-brillen-Verstappen-fans. Veel middelbare tokkies (M/V) die maar blijven roepen dat Hamilton niet kan rijden maar alleen wint omdat hij de beste auto heeft. Nepsupporters.


Het is soms echt enorm treurig.
Ik bezoek dergelijke sites nu nog maar 1x per 2 weken, vroeger veel meer. Maar ben er tegenwoordig vaak na 10min alweer klaar mee, echt heel sneu wat je er tegenkomt.
Ik vraag me oprecht af (en ben er een beetje bang voor) of een hoop mensen nou echt zelf geloven wat ze schrijven. :? Kan 't me soms gewoon niet voorstellen.

Las gisteren op FB wat tirades over Doornbos. Was blijkbaar wat kritisch over Max vorige week.
Dat je 't niet eens bent met wat hij zegt, helemaal prima uiteraard, maar het gaat na 2-3 berichten alleen nog maar over hoe slecht Doornbos zelf kan rijden en dat hij zelf nooit iets gepresteerd heeft in de autosport. :lol: En uiteraard allemaal stoere teksten over dat ze zelf veel meer recht van spreken hebben omdat ze 3x met hun Astra OPC op Zandvoort hebben gereden.

Zouden 'wij' hier nou echt uniek in zijn? :oops:
Of zouden er ook in andere landen Gasly, Norris of Perez fan groepen zijn die ook dergelijk gedrag vertonen :?:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


03 dec 2020 16:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Zeker uniek,Nederlanders hebben blijkbaar figuren nodig om te vereren. Dat grijpen ze dan aan om te gaan feesten en zuipen. Een soort massahysterie onder de naam "oranjelegioen". Zitten ze dan op de oranjetribune en als Max uitvalt gaan ze weg. Inderdaad nepsupporters. In andere landen vind je ze niet zo,zeker niet in zulke grote zogenaamde "fan" groepen!
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


03 dec 2020 18:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Rare jongens, die Hollanders bah.
En in Corona tijd zijn ze bijna allemaal de weg kwijt, boos, recalcitrant enz, etc. K*tvolk is het.
En uiteraard ik niet...... :mrgreen:


03 dec 2020 18:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
arenarood schreef:
Ronaldo schreef:

Zouden 'wij' hier nou echt uniek in zijn? :oops:
Of zouden er ook in andere landen Gasly, Norris of Perez fan groepen zijn die ook dergelijk gedrag vertonen :?:

Zeker uniek,Nederlanders hebben blijkbaar figuren nodig om te vereren. Dat grijpen ze dan aan om te gaan feesten en zuipen. Een soort massahysterie onder de naam "oranjelegioen". Zitten ze dan op de oranjetribune en als Max uitvalt gaan ze weg. Inderdaad nepsupporters. In andere landen vind je ze niet zo,zeker niet in zulke grote zogenaamde "fan" groepen!


Ik denk niet dat jij weet wat bijvoorbeeld de Brazilianen altijd doen met voetbal. Dat is pas massahysterie. Veel zelfmoord na uitschakelen bij WK.
En wat te denken van de dood van Ayrton Senna? Land enkele dagen in staat van nationale rouw.
Kan het weten, mijn moeder komt er vandaan...

Nederland staat hier echt niet alleen in hoor.
Nog recenter trouwens, de dood van Diego Maradona:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=380850


03 dec 2020 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 cabrio, bj 1999
Dronten
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ja je wordt er soms wel een beetje moe van. Ik ben fan van de F1 en kan de acties van Max zeker wel waarderen maar de adoratie (en de schijnbaar daar bij horende haat aan concurrenten) stoort me wel. Deze adoratie wordt ook wel een beetje geholpen door de manier van verslag door de Ziggo uitzending. We zeggen soms iets van de chauvinistische Duitsers, maar wij (zij :D ) kunnen er ook wat van.


03 dec 2020 22:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Tuurlijk slaan we door ook bij Ziggo, maar dat mag toch, Max is een geweldenaar.
Heb je weleens de Duitse TV/RTL oid gezien ten tijde van de Schumacher overheersing?
Dat ging ook ver, maar ze hadden wel een punt want 7 wk titels en dat moet ik nog maar even zien bij Max.
Maar ik geloof er wel in (niet in 7 titels maar wel een paar ok), moet ie uiteraard wel een keer in de juiste auto zitten...... Cheers.
En ja, ik kijk al heel lang F1, sinds begin jaren 70.


03 dec 2020 22:57
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
smartbart schreef:
Deze adoratie wordt ook wel een beetje geholpen door de manier van verslag door de Ziggo uitzending.

Dan moet je de diverse professionele FB accounts eens zien. Alles voor de clicks. GP, RTL GP, etc etc. Heel erg gekleurde berichtgeving, alleen uit op reacties. Te triest voor woorden.

Aan de andere kant is Nederland niet de enige. Ik herinner me nog een Colombiaanse speler die vermoord werd nadat hij op het WK een bal in eigen doel had getikt. :shock: Zoiets zie ik in NL nog niet gebeuren.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


04 dec 2020 0:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Al die agressie op de fora is natuurlijk verwerpelijk, maar de reactie over een vermeende(!) aanval op Hamilton is nou ook niet erg vriendelijk :scratch:
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat weinig mensen de klasse van Hamilton ontkennen, doch de wekelijkse extreme verheerlijking ook op Ziggo wordt ik wel eens moe van en behoord in mijn optiek meer Mercedes toe, want hoe je het wil draaien of keren, een beetje rijder in de Mercedes wint op dit moment 9 van de 10 keer.
Maar leuk dat we dit weekend krijgen, en deze stelling kunnen gaan toetsen :mrgreen:


04 dec 2020 8:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Wat zegt dat over Bottas? En als je je verdiept in de carriere van Hamilton, zie je dat hij echt wel een topcoureur is. In zijn eerste jaar, niet in een Mercedes, miste hij het wereldkampioenschap op een haar. En je wordt niet 7x wereldkampioen ‘omdat je een goede auto hebt’. Bottas heeft ook een goede auto. Hoe vaak is die eigenlijk al wereldkampioen geworden. Ik denk dat Grosjean in een Mercedes in 7 jaar geen keer een race zou winnen...

Oja, ik ben geen Hamilton fan. Wel een F1 fan/volger.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


04 dec 2020 8:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Sinds Max er is zijn er heel veel nieuwe F1 "fans" commentaren zijn idd meestal tenenkrommend dom en gekleurd.........voetbalpubliek.. :cry:
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


04 dec 2020 9:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
horn schreef:

Oja, ik ben geen Hamilton fan. Wel een F1 fan/volger.
ik ook niet maar hij werd wel al op 13 of 14 jarige leeftijd door mcLaren ingelijfd.De mensen in het wereldje zagen en zien heus wel wie er buitengewoon getalenteerd is.Helaas is er ook heel veel politiek en marketing wat meespeelt.
zie Mazepin en Schumacher nu weer.Altijd al zo geweest en zal zo blijven.
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


04 dec 2020 10:00
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.