Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 8:04



Antwoord op onderwerp  [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Volgende
Formule 1, Seizoen 2020 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Dat is mooi klote Ewout. Wees blij dat het met een sisser afloopt. Race kun je samen nog terugkijken. Resultaat is inmiddels nij je bekend :salut:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


05 jul 2020 17:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Nou Ewout onze zoon voetbalt, ben in heel wat spoedposten geweest :oops:
Weet er alles van, speelde zelf een stuk lager en heb een paar x een arm uit de kom gehad, wel pijnlijk :cry:
Hou het nu maar bij dammen en wat rondjes op Zandvoort :drive:
F1 was ff minder :(
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


05 jul 2020 17:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Spectaculaire race, jammer van Max. :oops:
Sowieso veel uitvallers, volgende week hopelijk beter resultaat met Max. :wink:


05 jul 2020 18:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Targa Floriaan schreef:
Ook hier weer die BLM knielpoppenkast.
In voorgaande jaren hoorde je er niemand over, zesvoudig wereldkampioen Hamilton toont aan dat kleur in de F1 geen belemmering is.
Maar nu moet iedereen opeens politiek correct door de knieën. Vind t niet erg geloofwaardig.
Laten we hopen dat de race dat wel is, en vooral ook gedenkwaardig!


Hamilton kan ook een ander gebaar doen dan zijn knie vies maken, bv de helft van 300 miljoen afstaan aan goede doelen, immers verdiend bij de o zo foute Mercedes in WO2. Respect voor Max dat hij bleef staan :thumleft: Dat internationaal georchestreerde deugfascisme begint angstaanjagende vormen aan te nemen.


05 jul 2020 18:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MarcoB schreef:
Ook geen fan van onze moraalridder maar straf van 5 seconden niet nodig. Mooi dat hij deze krijgt maar niet terecht lijkt mij.


Zoals ik het zag. Albon is hem voorbij en hij neemt dan geen gasterug om een aanrijding te voorkomen. Even later gebeurt het zelfde tussen Leclerc en Norris. Hier wordt wel geremd door de persoon welke is ingehaald. Daarom kreeg Hamilton de straf, in mijn ogen geheel terecht.

Wat ik vreemd vond is dat men niet achter de safety car is gefinisht. Elke keer als er een auto langs de baan stil stond kwam deze erin. Alleen op het moment dat Hamilton 5 seconden straf had en dus 10e zou worden kwam deze er niet in.

Samen met het feit dat Hamilton eerst niet de straf kreeg om niet van zijn gas af te gaan tijdens de kwalificatie en nu dit. Als hij niet in aanraking was gekomen met Albon, had Albon waarschijnlijk de wedstrijd gewonnen. Ik begrijp dat Red Bull hier pissig over is.
_________________________________________
Mvg,

René


05 jul 2020 20:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MY00 schreef:
MarcoB schreef:
Ook geen fan van onze moraalridder maar straf van 5 seconden niet nodig. Mooi dat hij deze krijgt maar niet terecht lijkt mij.


Zoals ik het zag. Albon is hem voorbij en hij neemt dan geen gasterug om een aanrijding te voorkomen. Even later gebeurt het zelfde tussen Leclerc en Norris. Hier wordt wel geremd door de persoon welke is ingehaald. Daarom kreeg Hamilton de straf, in mijn ogen geheel terecht.

Samen met het feit dat Hamilton eerst niet de straf kreeg om niet van zijn gas af te gaan tijdens de kwalificatie en nu dit. Als hij niet in aanraking was gekomen met Albon, had Albon waarschijnlijk de wedstrijd gewonnen. Ik begrijp dat Red Bull hier pissig over is.


Ik ben het hier iig mee eens. Niets aan toe te voegen.


05 jul 2020 21:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Albon heeft iets te vroeg gegokt en dus verloren, had iets rustiger wellicht moeten zijn.
Maar voor hem ook een leer momentje.
Hij stond op de soft's en was dus al veel sneller, jammer maar helaas.


05 jul 2020 21:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
alvin01 schreef:
Albon heeft iets te vroeg gegokt en dus verloren, had iets rustiger wellicht moeten zijn.
Maar voor hem ook een leer momentje.
Hij stond op de soft's en was dus al veel sneller, jammer maar helaas.


Dit wordt altijd gelijk geroepen. Maar dit is niet zo. De rode band is veel sneller op temperatuur dan de witte. Hij is er voorbij en Hamilton geeft dit gewoon niet toe dat hij verslagen is.
Doet Albon dit niet en om de een of andere rede komt hij Hamilton niet meer voorbij roept "iedereen" zie je wel Albon kan niet inhalen.
Was gewoon een geslaagde inhaal actie welke Hamilton in het geheel verknald heeft.
_________________________________________
Mvg,

René


05 jul 2020 22:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
redriver schreef:

Hamilton kan ook een ander gebaar doen dan zijn knie vies maken, bv de helft van 300 miljoen afstaan aan goede doelen, immers verdiend bij de o zo foute Mercedes in WO2. Respect voor Max dat hij bleef staan :thumleft: Dat internationaal georchestreerde deugfascisme begint angstaanjagende vormen aan te nemen.


Als je zo principieel bent over automerken en WO2 doneer je Boxster tiptronic dan even aan een een beginnende kapper/kapster. Die kan het vast goed gebruiken na 3 maanden noodgedwongen sluiting.


05 jul 2020 22:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
giulia schreef:
redriver schreef:

Hamilton kan ook een ander gebaar doen dan zijn knie vies maken, bv de helft van 300 miljoen afstaan aan goede doelen, immers verdiend bij de o zo foute Mercedes in WO2. Respect voor Max dat hij bleef staan :thumleft: Dat internationaal georchestreerde deugfascisme begint angstaanjagende vormen aan te nemen.


Als je zo principieel bent over automerken en WO2 doneer je Boxster tiptronic dan even aan een een beginnende kapper/kapster. Die kan het vast goed gebruiken na 3 maanden noodgedwongen sluiting.


Ik ben niet principieel over automerken, anders zou ik geen Porsche rijden :wink:


05 jul 2020 22:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ik vond de 5 seconden een beetje weinig :roll:
Het is namelijk exact hetzelfde - notabene bij de zelfde rijder - als twee races geleden in Brazilie.
Ze hadden het als het om Max ging altijd over dat ie niet leert en hardere straffen zou moeten krijgen, waarom dan nu maar 5 seconden als Hamilton een repeat-offender is?
(degene die geraakt is - Albon - rijdt da dit akkefietje namelijk kansloos achteraan)

Ik word zowiezo een beetje moe van al die politiek rondom de F1.
Zoals Ferrari nu rijdt na de 'investigation' over hun 2019 motor, is het erg duidelijk dat er vorig jaar iets illegaals aan de hand was.
En dat Red Bull met bewijzen moet komen om aan te tonen dat Hamilton inderdaad niet afremde tijdens de kwali; tuurlijk.... wat doen die Stewards dan?
dat boven op het feit dat DAS gewoon illegaal is (want je mag toe-in ook niet veranderen tijdens park ferme), maar toch wordt toegestaan.

Anyway, jammer van Max (en Albon) - volgende week weer gewoon 3e en 4e....! :mrgreen:


06 jul 2020 2:36
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MY00 schreef:
Wat ik vreemd vond is dat men niet achter de safety car is gefinisht. Elke keer als er een auto langs de baan stil stond kwam deze erin. Alleen op het moment dat Hamilton 5 seconden straf had en dus 10e zou worden kwam deze er niet in.

Exact! ik zat me al te verkneukelen maar heel raar dat dit niet gebeurde.
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


06 jul 2020 8:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
redriver schreef:
Hamilton kan ook een ander gebaar doen dan zijn knie vies maken, bv de helft van 300 miljoen afstaan aan goede doelen

Ik hou ook niet van het toontje van Hamilton. Maar las laatst ergens een verhaal over wat Hamiltons stichting allemaal voor 'goede doelen' doet en dat was best indrukwekkend. Wat ik wel vreemd vind is dat hij met al die protestdingen heel erg de publiciteit zoekt, op het irritante af. Maar zijn goede doelen bijdragen wil hij juist stilhouden. Doet veel aan schoolbeurzen etc. Beetje vergelijkbaar met Christiano Ronaldo. Vergelijkbaar verhaal.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 jul 2020 10:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Kijk naar de training, tja je moet wat he :mrgreen:
Wel saai, steeds de Merc. weer ff sneller en het team met een brede smile :wink:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


10 jul 2020 12:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Toch blijft het leuk om naar te kijken. Hier tussendoor ook even gekeken. Ben benieuwd hoe de kwalificatie en race zal zijn. Hopelijk nu wel gewoon uitrijden :ba:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


10 jul 2020 13:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Tjee de F1 wordt net zo betuttelt als Nederland tegenwoordig: https://nl.motorsport.com/f1/news/f1-zw ... =widget-22
_________________________________________
Mvg,

René


10 jul 2020 13:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Tsja, je wilt natuurlijk geen water in je oor krijgen :mrgreen:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


10 jul 2020 13:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MY00 schreef:
Tjee de F1 wordt net zo betuttelt als Nederland tegenwoordig: https://nl.motorsport.com/f1/news/f1-zw ... =widget-22


Terechte beslissing. Met dat soort omstandigheden is het mega onvoorspelbaar en ben je passagier in je eigen op hol geslagen raket.


10 jul 2020 16:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Alonso terug bij Renault, Robben naar Groningen :oops:
Denk dat de Fransman het fiks zwaar zal krijgen, Robben kan op techniek nog wel wat betekenen :thumleft:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


10 jul 2020 16:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Straks zit Cruijff ook weer bij Ajax :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


11 jul 2020 12:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Er wordt door sommigen beweerd dat zo'n wederopstanding al vaker gedaan is in het verleden :mrgreen:


11 jul 2020 14:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Saaie race, Max best of the rest.
Vervelend om te zien met een oranje bril dan he.


12 jul 2020 17:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Idd saai.
Frustrerend, maar met respect, dat Mercedes weer (nog steeds) domineert. Hamilton was wel errug goed dit weekend. Vind hem nog steeds een eikel, maar wel een snelle eikel :mrgreen:
En dan Ferrari.... manmanman wat een klucht. Als ik Binotti was ging ik m’n CV maar eens oppoetsen.


12 jul 2020 18:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Wordt naar mijn idee weer een seizoen zoals we die eerder hebben gehad........ Mercedes retesnel én betrouwbaar...... Max en Albon met Honda in de achtervolging voor zover ze het bij kunnen houden..... Max nog iets meer dan Albon op ervaring en karakter....je zag dat weer in de laatste paar rondjes tussen Max en Valtteri......(toen stopte ik weer ff met knikkebollen op de bank :wink: )

Het zou mooi zijn als een paar Honda ingenieurs ergens nog een paar PK's vinden in de motor op hele korte termijn.....

En Ferrari........wat Engues al schrijft....... manmanman :bang:

Toprace van Perez trouwens :thumleft:


12 jul 2020 18:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
...en Norris! :thumleft:

En Ferrari, tja: :mrgreen:
Afbeelding


13 jul 2020 6:08
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.