Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:58



Antwoord op onderwerp  [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Formule 1, Seizoen 2020 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
horn schreef:
MY00 schreef:
Man man man, wie heeft in het verleden niet zoiets gedaan of een vriendin bij je zelf.


On topic: vanaf 17 december 3-delige documentaire over Max en zijn leven op Ziggo. Misschien zien we zelfs zijn tandarts nog in beeld :cheesy:


Wie weet?


10 dec 2020 12:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Wing schreef:
Deze jongen is niet helemaal fris ... bij de laatste race heeft hij zich ook behoorlijk misdragen ...
En, de dame in kwestie verklaart later dat het een grapje was? Of heeft ze een aardig bedrag op haar rekening bijgeschreven gekregen om dit te vertellen (of nog erger, een pistool tegen haar voorhoofd gehad ....). Ik ben bang dat deze jongen niet helemaal fris .... laten we hopen dat ik het mis heb ..


Doet me beetje denken aan John Wick deel 1.
:mrgreen:


10 dec 2020 12:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Jammer, Russel terug naar Williams.
Hij degradeerde Bottas en zette Mercedes te kakken door hun pitsblundering, zodat hij zijn verdiende overwinning door zijn neus geboord werd.
Stel je voor dat hij dat huzarenstukje weer zou herhalen en dan aantonen dat in die wagen je niet anders kan dan winnen of je moet het zelf verkloten of je team doet dat voor je.
Logisch dat Hamilton dit weekend perse wilde rijden om zijn marktwaarde te redden, haha!


10 dec 2020 20:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Pondje schreef:
Hij degradeerde Bottas en zette Mercedes te kakken door hun pitsblundering


:scratch:
Russell had vooraf de verkeerde banden neergelegd op zijn stapeltje?
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


10 dec 2020 20:57
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Pondje schreef:
Stel je voor dat hij dat huzarenstukje weer zou herhalen en dan aantonen dat in die wagen je niet anders kan dan winnen of je moet het zelf verkloten of je team doet dat voor je.

Manmanman, wat ben jij hardnekkig. Nogmaals: “En Bottas dan?” Waar om is die nog nooit kampioen geworden in die auto?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 dec 2020 23:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Bottas was met Strol ernaast dit jaar ook kampioen geworden!
Wie is hier nou hardnekkig? Russel declassert Bottas, maar desondanks heeft Bottas wel de 2e positie in de WK-stand en daar hoef je dus geen absolute topper voor te zijn in de huidige mercedes


10 dec 2020 23:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
horn schreef:
Manmanman, wat ben jij hardnekkig. Nogmaals: “En Bottas dan?” Waar om is die nog nooit kampioen geworden in die auto?

Om de dood eenvoudige rede dat Hamilton naast hem rijdt idd. En Bottas maar een matige rijder is. Maar wel de perfecte nummer 2, zoals Barrichello ook altijd was.
_________________________________________
Mvg,

René


11 dec 2020 9:25
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Eens. Maar Hamilton is getalenteerd en Russel wordt ook door vele insiders getipt als toekomstig kampioen. Denk dat dat erg bijdraagt aan de wijze waarop Russel presteerde in de Mercedes. Denk dat Max, Leclerc en nog wat rijders dat ook kunnen in die auto. Maar lang niet iedere F1 coureur uit het veld rijdt voorop in een Mercedes imho. Ik heb wat moeite met mensen die dingen roepen als 'nu is wel bewezen (in één weekend) dat Hamilton ook maar een middelmatige coureur is en 99% ligt aan de auto. Zelfs mijn vrouw zou winnen in die Mercedes...." :shock:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 dec 2020 10:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
horn schreef:
Zelfs mijn vrouw zou winnen in die Mercedes...." :shock:

Mijn vrouw zou de harten van velen winnen in die Mercedes, maar de wedstrijd???
Ok, back on topic!
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


11 dec 2020 11:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MY00 schreef:
horn schreef:
Manmanman, wat ben jij hardnekkig. Nogmaals: “En Bottas dan?” Waar om is die nog nooit kampioen geworden in die auto?

Om de dood eenvoudige rede dat Hamilton naast hem rijdt idd. En Bottas maar een matige rijder is. Maar wel de perfecte nummer 2, zoals Barrichello ook altijd was.


Bottas is helemaal geen matige rijder maat heeft de pech dat Hamilton naast hem staat. Die is uitermate getalenteerd. Toen ik mijn winkel nog had, had ik een klant die in 2008/2009 met zijn zoon racete in het Renault kampioenschap waar Bottas ook in meereed...daar liet hij echt zien over een goede mentaliteit te beschikken en racecraft te hebben.

Om in de wijn te blijven....vergelijk het met een topwijn van 97 punten. Uitzonderlijk goed en behorend bij de top van de wereld. Dan heb je ook nog 100 punten wijnen die ultiem zijn. Dat kleine beetje verschil zit hem ook in Bottas/Hamilton.


11 dec 2020 11:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Volgens mij heeft niemand op dit forum gezegd dat Hamilton een middelmatige rijder is en ook niet dat het voor 99% aan de auto ligt.
Toegeven blijft een gevoelig punt merk ik. :mrgreen:


11 dec 2020 12:50
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Sorry, ging ook niet zo zeer over 'dit forum' maar over de F1 social media. Mijn laatste post sloeg niet op jou. Jij hebt meermaals aangegeven overtuigd te zijn van het talent van Hamilton. Je m'excuse als dat verkeerd overkwam. :salut:

Mod by horn: I stand corrected :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 dec 2020 14:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
horn schreef:
Pondje schreef:
Volgens mij heeft niemand op dit forum gezegd dat Hamilton een middelmatige rijder is en ook niet dat het voor 99% aan de auto ligt.
Toegeven blijft een gevoelig punt merk ik. :mrgreen:

Sorry, ging ook niet zo zeer over 'dit forum' maar over de F1 social media. Mijn laatste post sloeg niet op jou. Jij hebt meermaals aangegeven overtuigd te zijn van het talent van Hamilton. Je m'excuse als dat verkeerd overkwam. :salut:



someone schreef:
mod by horn - als je op de laatste bijdrage in een topic reageert, hoef je de post ervoor niet in zijn geheel te quoten (klik op de ‘nieuw antwoord’ button ipv op ‘quote’). Dat leest een stuk makkelijker :thumleft: :salut: Even aangepast in je meeste posts :wink:


:popcorn: :salut: :mrgreen:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


11 dec 2020 16:07
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
:salut: eikel :mrgreen:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 dec 2020 16:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Frustratie doet een hoop rare dingen met je Steef. Vond de input in verleden altijd beter van je :ba:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


11 dec 2020 16:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Horn, nergens voor nodig hoor :thumleft: :thumleft: :thumleft: :res: :res: :res:


11 dec 2020 20:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Iemand vrije trainingen gekeken vandaag? Ik een paar flarden. Weinig bijzonders nog leek me of niet?
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


11 dec 2020 20:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Goeie fik achterin de Alfa van Kimi...die wilde het zelf blussen. :mrgreen

En Albon weer een moment(je)


Laatst bijgewerkt door giulia op 11 dec 2020 20:50, in totaal 1 keer bewerkt.



11 dec 2020 20:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Nou weinig nieuws, als altijd Mercedes 1 en 2 en Max 3, dus dat.


11 dec 2020 20:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Max op in in FP 1 en 3. Maar de Mercedessen hebben vooral tijd besteed aan het testen van de 2021 banden. Die zijn zich aan het voorbereiden voor het nieuwe seizoen om gelijk beter van start te gaan dan de rest. Ik denk dat dat verschilletje ook ervoor zorgt dat RB altijd achter de feiten aan loopt.
RB maakt sowieso een grote fout: iedere keer roepen ze dichterbij Mercedes te willen komen. Met deze doelstelling ga je nooit aan Mercedes voorbij. Het doel moet zijn om beter te worden dan Mercedes .. vergelijk het met een karateslag: als je een plank door midden wilt slaan met je hand, dan mik je nooit op de plank, maar op een punt achter de plank ...


12 dec 2020 14:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Hoppa1 :cheers:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


12 dec 2020 16:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Wing schreef:
Max op in in FP 1 en 3. Maar de Mercedessen hebben vooral tijd besteed aan het testen van de 2021 banden. Die zijn zich aan het voorbereiden voor het nieuwe seizoen om gelijk beter van start te gaan dan de rest. Ik denk dat dat verschilletje ook ervoor zorgt dat RB altijd achter de feiten aan loopt.
RB maakt sowieso een grote fout: iedere keer roepen ze dichterbij Mercedes te willen komen. Met deze doelstelling ga je nooit aan Mercedes voorbij. Het doel moet zijn om beter te worden dan Mercedes .. vergelijk het met een karateslag: als je een plank door midden wilt slaan met je hand, dan mik je nooit op de plank, maar op een punt achter de plank ...


Ik kijk al weer uit naar je messcherpe analyses in 2021.

On topic, BAM! :cheers:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 dec 2020 16:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Mooie pole, ook leuk om te zien, de vreugde van het gehele RB team. 8)
Zin in morgen.... :wink:


12 dec 2020 17:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Hamilton; ‘Ik voel me nog niet 100%.’ :puker:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


12 dec 2020 18:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Anne 2.7 schreef:
Hamilton; ‘Ik voel me nog niet 100%.’ :puker:


Dat is dus ook echt iets waar veel mensen zich aan ergeren. Als hij niet vooraan rijdt is er altijd wel iets aan de auto. Dat hij gewoon 1x langzamer is vindt hij moeilijk om toe te geven.
Wat ik ook wel ergens begrijp, maar ben gewoon een vent en hou dat voor je zelf.
_________________________________________
Mvg,

René


12 dec 2020 19:13
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.