Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 9:19



Antwoord op onderwerp  [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Formule 1, Seizoen 2020 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MY00 schreef:
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in (dat Hamilton een zeer goede rijder is). Maar zoals ik reeds eerder geschreven heb, heeft Hamilton sinds hij in de F1 rijdt altijd gekozen voor het juiste team.
Er was dus geen noodzaak om een team op te bouwen zodat het een winnend team werd. Dit heeft Schumacher natuurlijk wel gedaan destijds bij Ferrari.
Alonso is blijkbaar de omgekeerde variant van Schumacher, de teams waar hij gaat rijden worden alleen maar slechter. Succes Renault (Alpine) volgend jaar.


Van McLaren in 2012 als wereldkampioen naar Mercedes wat toen nog in de kinderschoenen stond.
Hamilton heeft Mercedes helpen opbouwen tot wat het nu is.


08 dec 2020 14:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MY00 schreef:
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in (dat Hamilton een zeer goede rijder is). Maar zoals ik reeds eerder geschreven heb, heeft Hamilton sinds hij in de F1 rijdt altijd gekozen voor het juiste team.
Er was dus geen noodzaak om een team op te bouwen zodat het een winnend team werd. Dit heeft Schumacher natuurlijk wel gedaan destijds bij Ferrari.


Het is wel duidelijk dat je destijds niet goed hebt zitten opletten.
De auto in 2012, moment toen Lewis tekende bij Mercedes, reed geen deuk in een pakje boter.
2x podium met 2 auto's, met Schumacher en Rosberg, geen pannenkoeken volgens mij?
Auto was toen gewoon niet goed genoeg.

Dat de auto vanaf 2014 de beste auto van het veld was/is staat vast, als Hamilton in 2014 of 2015 was ingestapt aldaar dan had je gelijk gehad.
Uiteraard veel te wijten aan de knappe koppen qua engineering, maar onderschat de rol van Hamilton en Toto niet in het opbouwen van het team.

Heb ook wel een beetje 't idee dat; stel dat Max vanaf 2022 (bijv. bij RB) een jaar of 5 in de beste auto van het veld zit, en 5x wereldkampioen wordt, het allemaal ineens volledig aan de rijder ligt..
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


08 dec 2020 14:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Valtteri Bottas en George Russell zijn opvallend bezig geweest op Social Media.
Zit een aanstaande wissel tussen deze twee coureurs eraan te komen of is dit alleen maar een wild gerucht?

BRON: GPBLOG.COM


08 dec 2020 14:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Is een wild gerucht (denkt ook 73% van de GP Bloglezers ....)
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


08 dec 2020 15:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ronaldo schreef:
MY00 schreef:
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in (dat Hamilton een zeer goede rijder is). Maar zoals ik reeds eerder geschreven heb, heeft Hamilton sinds hij in de F1 rijdt altijd gekozen voor het juiste team.
Er was dus geen noodzaak om een team op te bouwen zodat het een winnend team werd. Dit heeft Schumacher natuurlijk wel gedaan destijds bij Ferrari.


Het is wel duidelijk dat je destijds niet goed hebt zitten opletten.
De auto in 2012, moment toen Lewis tekende bij Mercedes, reed geen deuk in een pakje boter.
2x podium met 2 auto's, met Schumacher en Rosberg, geen pannenkoeken volgens mij?
Auto was toen gewoon niet goed genoeg.

Dat de auto vanaf 2014 de beste auto van het veld was/is staat vast, als Hamilton in 2014 of 2015 was ingestapt aldaar dan had je gelijk gehad.
Uiteraard veel te wijten aan de knappe koppen qua engineering, maar onderschat de rol van Hamilton en Toto niet in het opbouwen van het team.

Heb ook wel een beetje 't idee dat; stel dat Max vanaf 2022 (bijv. bij RB) een jaar of 5 in de beste auto van het veld zit, en 5x wereldkampioen wordt, het allemaal ineens volledig aan de rijder ligt..


Hij is 4e geworden in 2013. Dat was al een stuk beter dan de auto ervoor gereden heeft. En nee ik denk niet dat dit iets te maken heeft gehad met Hamilton. Wel met de technici/Wolf/Lauda
_________________________________________
Mvg,

René


08 dec 2020 15:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Moest je opzoeken.
Natuurlijk heeft Hamilton wel degelijk invloed gehad op de ontwikkeling.


08 dec 2020 16:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ja dat zeker.

Wat ik ook interessant vind is hoeveel mensen gelijk al afhaakten met kijken toen Verstappen in de banden hing. Er is een duidelijk verschil tussen F1 / race liefhebbers en Max liefhebbers, dat is duidelijk.
Ze hebben wel wat gemist want het was een vermakelijke race :drive:
_________________________________________
"Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"


08 dec 2020 17:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Vermakelijk? Ik vond het een bere gave race. Jammer van Max maar er reden er nog 18 rond!
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


08 dec 2020 19:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Rad911 schreef:
Ja dat zeker.

Wat ik ook interessant vind is hoeveel mensen gelijk al afhaakten met kijken toen Verstappen in de banden hing. Er is een duidelijk verschil tussen F1 / race liefhebbers en Max liefhebbers, dat is duidelijk.
Ze hebben wel wat gemist want het was een vermakelijke race :drive:


Dat is van alle tijden. Ik was vroeger fan van Nigel Mansell en de races waren altijd spannend zolang hij mee deed. Als hij uitviel, werd het voor mij minder leuk. Ik zal dan wel geen echte F1 liefhebber zijn :popcorn:
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


08 dec 2020 20:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Maar zette je de televisie ook uit?
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


08 dec 2020 20:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
KLIKIk lees net dat Hamilton graag de komende race weer wil rijden. Geschrokken van Russell? :mrgreen:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


08 dec 2020 21:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ach, het scheelt maar 49 Miljoen met Russel. :shock:


08 dec 2020 21:15
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Zat vandaag de Undercut podcast te luisteren. Door de salaris cap volgend jaar werd geopperd dat Russel (die wil bij Mercedes rijden voor een mio per jaar) de plaats van Bottas (krijg 10 mio per jaar) in zou nemen. Dan kon Hamilton nog een 8e wereldkampioenschap claimen én 9 mio meer verdienen dan met Bottas... :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 dec 2020 21:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Riskant voor Hamilton. Een talentvolle concurrent in een even snelle wagen.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


08 dec 2020 23:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
erwin996 schreef:
Ik was vroeger fan van Nigel Mansell en de races waren altijd spannend zolang hij mee deed. Als hij uitviel, werd het voor mij minder leuk. Ik zal dan wel geen echte F1 liefhebber zijn :popcorn:


Ik zou toch weer eens gaan kijken hoor, is best leuk die F1 tegenwoordig! :D
_________________________________________
"Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"


08 dec 2020 23:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
RS-R schreef:
Moest je opzoeken.
Yep

RS-R schreef:
Natuurlijk heeft Hamilton wel degelijk invloed gehad op de ontwikkeling.
Ik heb er mijn vraagtekens bij. Ook of Max hier veel invloed op heeft. Zoals reeds eerder geschreven heeft het zeker met de manier van rijden te maken. Maar technisch denk ik dat alles bedacht wordt door andere medewerkers.
_________________________________________
Mvg,

René


09 dec 2020 9:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Rad911 schreef:
erwin996 schreef:
Ik was vroeger fan van Nigel Mansell en de races waren altijd spannend zolang hij mee deed. Als hij uitviel, werd het voor mij minder leuk. Ik zal dan wel geen echte F1 liefhebber zijn :popcorn:


Ik zou toch weer eens gaan kijken hoor, is best leuk die F1 tegenwoordig! :D


Ik kijk weer helemaal mee sinds Max meerijdt. Daarvoor heb ik F1 een jaar of 10 helemaal niet gevolgd.
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


09 dec 2020 14:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Mazepin is niet handig bezig....

Nikita Mazepin middelpunt van kritiek na betasten vrouw
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


09 dec 2020 16:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Hoort eigenlijk in het topic F1 2021


09 dec 2020 16:34
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Het betreffende meisje heeft ook al heel snel een verklaring op insta gezet dat Nikita een goede vriend is en dat dit gewoon een intern grapje tussen hun was. Katsjieng denk ik dan... :shock: Schijnt sowieso niet echt een fijne vent te zijn. Pappa multimiljardair en zoon denk dat de wereld om hem draait....
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


09 dec 2020 16:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Pfff, dit is echt weer iets zo 2020. Man man man, wie heeft in het verleden niet zoiets gedaan of een vriendin bij je zelf.
Is nu echt alles anno 2020 wat niet helemaal volgens de etiquette is gelijk geheel verkeerd zodat men 100x sorry dient te zeggen?

Sorry voor de offtopic.
_________________________________________
Mvg,

René


09 dec 2020 16:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Had ie niet al wat meer akkefietjes op z’n naam staan ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


09 dec 2020 21:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Ja, las ook al zoiets van een klein agressie probleempje en losse handjes. Wat Horn zegt hierboven :roll:
Gebeurt er tenminste wat op de grid volgend jaar :ba:


10 dec 2020 10:29
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
MY00 schreef:
Man man man, wie heeft in het verleden niet zoiets gedaan of een vriendin bij je zelf.

Hmmmmm... sorry, heb nog nooit een mevrouw bij haar borsten gegrepen terwijl ze daar niet van gediend was. :roll: Wat een watje ben ik hè?

Enfin, als je Kevin Tokkie bent loopt zoiets met een sisser af. Als je Willem-Alexander, Ruud Lubbers of Nikita Mazepin heet niet. En al helemaal in de huidige ‘social media’ tijden niet. Ik vind het een teken van onbeschaafdheid. Ofwel van hem omdat hij het doet als zij er inderdaad niet van gediend is. Mocht ze er wel van gediend zijn, van haar omdat ze dit vervolgens op een open social media account plaatst. :idea:

On topic: vanaf 17 december 3-delige documentaire over Max en zijn leven op Ziggo. Misschien zien we zelfs zijn tandarts nog in beeld :cheesy:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 dec 2020 11:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2020
Deze jongen is niet helemaal fris ... bij de laatste race heeft hij zich ook behoorlijk misdragen ...
En, de dame in kwestie verklaart later dat het een grapje was? Of heeft ze een aardig bedrag op haar rekening bijgeschreven gekregen om dit te vertellen (of nog erger, een pistool tegen haar voorhoofd gehad ....). Ik ben bang dat deze jongen niet helemaal fris .... laten we hopen dat ik het mis heb ..


10 dec 2020 11:59
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 629 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.