Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 13:31

https://www.facebook.com/watch/?v=575337806437650

Als iemand zo een auto aan mij zou durven te slijten had ik rechtsomkeert gemaakt en met piepende banden weggereden. Zelfs Porsche op een normale manier uitspreken is al te moeilijk voor deze commerciële vakmens. Heeft iemand van hier wel eens een auto bij hem gekocht en wat waren de ervaringen?

Mocht dit filmpje al eens gedeeld zijn, excuses op voorhand. (Kon het niet vinden op dit forum.)

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 13:46

Misschien snap je het filmpje/ reclame boodschap niet...gewoon een goeie advertentie! (Auto staat in de eigen showroom.....en ja de persoon is nou ook niet mijn favoriet..)
Laatst bijgewerkt door PaulW op 08 aug 2020 13:51, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 13:49

't sarcasme druipt er vanaf :|

Sandra & Eric schreef:commerciële vakmens.

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 14:04

Ik vind 'm wel goed :thumleft:
Mannetje speelt de typische gladde jongen, boort de auto de grond in want "het is zijn smaak niet en als autoverkoper weet hij wel degelijk wat mensen willen", etc...
Sarcasme, althans, zo neem ik het op.

Deze is trouwens ook een goeie:

https://www.youtube.com/watch?v=6_MaV-YdrXk

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 14:17

Ik ben normaal niet goed in sarcasme doorhebben, maar hier is het toch overduidelijk zou ik zeggen.. best nog grappig ook, hij zegt toch weinig nieuws lijkt me. Cayman is nou eenmaal geen 911, dus net niet (mag je wat van vinden, ik quote enkel), de gordels en stoelen zijn ook niet comfortabel (maar zou ze zo willen hebben in mijn 911!) en dat alcantara is niet efficient want je ziet er alles op (maar ik ben toch maar wat blij dat ik alcantara op de middendelen van mijn stoelen heb:). Anyhoos, snap eerlijk gezegd de ophef niet, die verkoper doet het eens een keer op een andere manier, of het de juiste is mag iedereen lekker zelf bepalen..

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 14:26

De verkoper en zijn manier van presenteren passen volgens mij helemaal in de handelspraktijken van Louwman Exclusives. Een beetje populair, je moet er van houden.

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 14:36

En deed me denken aan de pca verkopers.. sommigen daarvan hebben ook deze ‘air’ en manier van praten, helaas. Maar is een andere discussie

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 14:42

Aardige kerel, Alexander.

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 14:56

Tja als je hem echt wilt hebben? Kan jou die vent dan schelen.

Gr anton

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 15:27

Probeert een beetje Jeremy Clarkson van Top gear na te doen.
https://youtu.be/pjzpx_jUUA0

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 17:17

Alexander is een prima kerel en petrolhead. Dit is duidelijk sarcastisch. Want hij vind het gewoon een gave bak..: Als je dat mist, tsja....

Als je echt interesse hebt, ga kijken en laat je verrassen...

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 20:02

Helemaal niks mis mee met dit filmpje, verkoper is enthousiast, nou dat mag toch.
Wat een gezever, het lijkt wel of bijna iedereen de weg kwijt is en overal boos over is en dan krijg je dit filmpje.
Ik geef hem een grote pluim..... :thumleft:

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 20:49

erwin996 schreef:De verkoper en zijn manier van presenteren passen volgens mij helemaal in de handelspraktijken van Louwman Exclusives. Een beetje populair, je moet er van houden.


Die indruk heb ik echt totaal niet gekregen toen ik daar was. Super correct, echte liefhebbers, rondleiding door het bedrijf.

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 23:03

Ik heb vanmiddag naar de gt4 gekeken, stond een mooie exemplaar bij PC Enter....mooi formaat ook want de nieuwste 911 turbo s die daar ook stond is een kolossale auto, ook de prijs van 308keuro.... :scratch

Re: Autobedrijf in exclusieve automobielen

08 aug 2020 23:17

mark996 schreef:Ik ben normaal niet goed in sarcasme doorhebben, maar hier is het toch overduidelijk zou ik zeggen.. best nog grappig ook, hij zegt toch weinig nieuws lijkt me. Cayman is nou eenmaal geen 911, dus net niet (mag je wat van vinden, ik quote enkel), de gordels en stoelen zijn ook niet comfortabel (maar zou ze zo willen hebben in mijn 911!) en dat alcantara is niet efficient want je ziet er alles op (maar ik ben toch maar wat blij dat ik alcantara op de middendelen van mijn stoelen heb:). Anyhoos, snap eerlijk gezegd de ophef niet, die verkoper doet het eens een keer op een andere manier, of het de juiste is mag iedereen lekker zelf bepalen..


Dit dus. ik vind het wel grappig. En een gave Cayman zeg !
Plaats een reactie