Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 6:24



Antwoord op onderwerp  [ 1152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Volgende
Formule 1, Seizoen 2021 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Van Plooij ben ik zeker geen fan en Mol vind ik soms ook wat te nonchalant in zijn commentaar; zoveel data en dan iets cruciaals missen als op welke compound een coureur de pits uitrijdt. Maar ik heb kort met hem samengewerkt en zijn netwerk binnen de autosport kopieer je niet zo maar. Hij staat internationaal echt hoog in de pikorde van journalisten. Dat was al zo voor de doorbraak van Verstappen, toen de Nederlandse markt een relatief onbelangrijke speler was, met niet meer dan 150.000 fans. Die 150.000 die-hard fans zijn Mol inmiddels eigenlijk ontgroeid, maar voor de meer dan 1.000.000 nieuwe kijkers is Mol echt de enige optie.
Wat ik verwacht van een nieuwe rechtenhouder is dat dat je veel meer kunt personaliseren welke videostreams en welke data je wilt zien. Dat kan natuurlijk al met F1 Pro, maar dan mis je het NL commentaar. Daarom denk ik ook dat Southfields de producent blijft, want dat kun je allemaal niet produceren van het een op het andere seizoen. Er zit tegenwoordig maar iets van twee maanden tussen de laatste race en de eerste tests.

76530


18 mei 2021 10:48
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 cabrio, bj 1999
Dronten
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
MarkS schreef:
Het werkt nu wel net lekker via de Ziggo app en streamen naar TV. Nu maar weer afwachten waar ze mee komen.


Het zal in ieder geval (extra) betaald worden..


18 mei 2021 11:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Interessant wordt nu wie straks drie wedstrijden live op een open kanaal gaat uitzenden. Want dat is een verplichting als sportrechten achter de decoder gaan: een deel van de wedstrijden moet live en gratis worden aangeboden op een open kanaal. Ziggo had natuurlijk Ziggo Sport al gratis in triple play zitten, daarmee voldeed Ziggo Sport automatisch aan die bepaling. Maar nu zal Nordic Entertainment Group een partner in Nederland moeten zoeken. Dus het verhaal dat De Mol ook bezig zou zijn met Formule 1 rechten voor SBS6 of Veronica, kan best kloppen. De NPO ligt altijd al onder vuur vanwege sportrechten en RTL staat te koop, dus die gaan dat nu niet doen. Blijven SBS, Discovery/Eurosport en Fox over en dan zet ik mijn geld op SBS.


18 mei 2021 11:41
Profiel Facebook  Twitter 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Ik vind Olav Mol een prima commentator. Ja, ik zit ook af en toe voor de buis te roepen dat hij het fout heeft “dat is Ocon niet joh” maar over het algemeen vind ik hem op een fijne losse, enthousiaste en humorvolle manier commentaar geven. Plooij heb ik minder mee, evenals die mannen in de studio. Kijk dat programma dan ook al een tijd niet meer.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


18 mei 2021 13:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Bovenstaande kon ik wel geschreven hebben.
_________________________________________
Mvg,

René


18 mei 2021 13:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
smartbart schreef:
MarkS schreef:
Het werkt nu wel net lekker via de Ziggo app en streamen naar TV. Nu maar weer afwachten waar ze mee komen.


Het zal in ieder geval (extra) betaald worden..


Het is nu ook betaald. Of je meer gaat betalen dat ligt eraan. Ik betaal nu ook apart voor Ziggo Sport Totaal app abonnement 10 EUR per maand. Alleen als je Ziggo als TV provider hebt (wij hebben Caiway) dan krijg je de F1 zender er nu “gratis” bij.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


18 mei 2021 13:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Olav mist gewoon een tweede paar ogen naast hem. Commentaar zou zoveel beter kunnen. Wat de een mist (als hij even wegkijkt naar een datascherm) kan de tweede commentator dan gewoon even aanvullen.

Maar Olav wil dat kennelijk niet. Bang dat hij zijn baan verliest?
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


18 mei 2021 13:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Citaat:
Maar Olav wil dat kennelijk niet. Bang dat hij zijn baan verliest?


Dat is vooral een kwestie van budget. Eerste seizoen na RTL bij (toen nog) Sport1 was Mol er helemaal niet meer, toen had je Ronald van Dam. Vanaf 2014 heeft Mol het twee seizoenen met tegenzin vanuit de bezemkast in Amsterdam en (later) Hilversum gedaan. Uiteindelijk werden de kijkdichtheden dankzij Verstappen zo goed dat er voldoende budget was om met het circus mee te gaan reizen. Vier man: Mol, Plooij, cameraman en producer.


18 mei 2021 17:33
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Met Olav is het altijd een beetje haat liefde. Zijn stem is voor mij wel onlosmakelijk verbonden met F1 (kijken). Maar hij mist wel heel erg veel en zit er zo vaak naast. Hij praat ook om te praten lijkt het. Winkelman vind ik wat dat betreft prettiger om naar te luisteren, die neemt nog wat tijd om na te denken voor hij iets roept. Maar om nu meteen het hele Ziggo F1 circus maar helemaal op te doeken … dat gaat me ook wel wat ver. :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


18 mei 2021 17:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Volgens mij heeft Olaf M in zijn beginjaren gezegd dat hij nooit zolang wil doorgaan als wijlen Murray Walker. Ondertussen scheelt het niet veel :mrgreen:

Ik las op een ander blog dat die nieuwe zender in Scandinavie €50 per maand kost :shock: . Denk niet dat ik er dat voor over heb.
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


18 mei 2021 18:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Mol zit er tegenwoordig wel erg vaak naast, valt me ook op.

Maar ja: Mol en F1, het hoort erbij. Ken hem van heel lang geleden, zat vroeger met hem op school en op de hockeyclub. Schept toch een band, alhoewel ik hem al 40 jaar niet meer heb gesproken :mrgreen:


18 mei 2021 18:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Stond samen met hem op de kartbaan in A.dam met onze zoons.
Ook een vriend van Gaston en hadden later een disco show.
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


18 mei 2021 18:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Brulaap schreef:
Volgens mij heeft Olaf M in zijn beginjaren gezegd dat hij nooit zolang wil doorgaan als wijlen Murray Walker. Ondertussen scheelt het niet veel :mrgreen:

Ik las op een ander blog dat die nieuwe zender in Scandinavie €50 per maand kost :shock: . Denk niet dat ik er dat voor over heb.


Heb je ook een linkje naar die blog? Misschien dat het TV pakket dat kost maar er is hier nu natuurlijk geen hond die 50 EUR per maand alleen voor F1 gaat betalen als F1 TV Pro 7,99 EUR kost.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


18 mei 2021 19:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Bij deze, MarkS :thumleft:

Je zal in dat geval als Nederlander dus via Nordic Entertainment Group (NENT) moeten gaan kijken, via hun platform: VIAPLAY. In andere landen waar ze al actief zijn, vragen ze behoorlijke bedragen voor een simpel abonnementje. Je bent al gauw 50 euro per maand kwijt in diverse Scandinavische landen. Maar het wordt nog erger. Voor die 5-6 tientjes per maand krijg je een enorme lading reclame door je strot geduwd. Althans, dat is nu in Denemarken, Noorwegen en Zweden al het geval.

https://www.autoblog.nl/nieuws/f1tv-pro ... and-893400
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


18 mei 2021 19:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Wat een k*t nieuws, wellicht kom er een andere oplossing, pfffff. :shock:


18 mei 2021 20:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Brulaap schreef:
Bij deze, MarkS :thumleft:

Je zal in dat geval als Nederlander dus via Nordic Entertainment Group (NENT) moeten gaan kijken, via hun platform: VIAPLAY. In andere landen waar ze al actief zijn, vragen ze behoorlijke bedragen voor een simpel abonnementje. Je bent al gauw 50 euro per maand kwijt in diverse Scandinavische landen. Maar het wordt nog erger. Voor die 5-6 tientjes per maand krijg je een enorme lading reclame door je strot geduwd. Althans, dat is nu in Denemarken, Noorwegen en Zweden al het geval.

https://www.autoblog.nl/nieuws/f1tv-pro ... and-893400


Dank!

Ik focus me nog even op dit seizoen en daarna de opties voor 2022 verder verkennen. ;-)
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


18 mei 2021 21:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Citaat:
Je bent al gauw 50 euro per maand kwijt in diverse Scandinavische landen.


Niet in NL. Want in die 50 euro van Viaplay zitten bijvoorbeeld ook ijshockey (heel belangrijk in de Nordics) en de rechten voor diverse films en series. Misschien dat ijshockey hier nog kan worden aangeboden, maar in elk geval hebben ze niet de rechten van die films en series voor de NLse markt. Viaplay zal dus uitgekleed worden aangeboden en ook goedkoper.


18 mei 2021 21:32
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991 Carrera S- 2012
Rotterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
alvin01 schreef:
Zmauz kunnen we nu betittelen als onze F1 wappie.
Mafkees.

Zit even alle reacties te lezen, maar dit is bijzonder. Wat een rare reactie als iemand zijn mening geeft. Je kan het ermee eens zijn of niet, maar dit is onnodig. Wie hier het wappie is, is wel duidelijk...

Nog even los van wat “betittelen” precies is...
_________________________________________
Geld maakt misschien niet gelukkig, maar ik huil liever in een Porsche dan in de bus...


19 mei 2021 0:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
MarkS schreef:
Brulaap schreef:
Misschien dat het TV pakket dat kost maar er is hier nu natuurlijk geen hond die 50 EUR per maand alleen voor F1 gaat betalen als F1 TV Pro 7,99 EUR kost.

De vraag is of F1 TV Pro nog wel wordt aangeboden in Nederland. Blijkbaar is dit in andere landen niet meer, daar waar ook heel veel geld betaald is voor de uitzendrechten. Gelukkig bestaat er nog VPN.
We zien het volgend jaar wel.
_________________________________________
Mvg,

René


19 mei 2021 10:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Denk dat de kosten wel mee zullen in Nederland,want in die 50 euro van Viaplay zitten bijvoorbeeld ook ijshockey (heel belangrijk in de Nordics) en de rechten voor diverse films en series.
Misschien dat ijshockey hier nog kan worden aangeboden, maar in elk geval hebben ze niet de rechten van die films en series voor de NL-se markt. Viaplay zal dus uitgekleed worden aangeboden en ook goedkoper.


19 mei 2021 10:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
GP Monaco, ik ga uiteraard kijken maar vind deze meestal wel één van de minst leuke.
Als je pech hebt is het een soort van bloemen corso omdat het wat lastig inhalen is.
Maar wie weet, misschien valt er van één van de favorieten de motor uit of zet iemand hem in de vangrail, we gaan het zien.... :drive:


19 mei 2021 11:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Wordt wel erg spannend, Max moet deze eigenlijk wel winnen om het verschil niet te groot te laten worden.
Aan de andere kant heeft Max niet heel veel met zijn 'thuis GP' en was ook niet succesvol de afgelopen jaren.
We gaan het zien, veel zin in... 8)


19 mei 2021 17:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Brulaap schreef:
Ik las op een ander blog dat die nieuwe zender in Scandinavie €50 per maand kost :shock: . Denk niet dat ik er dat voor over heb.

Denk niet, correctie, weet zeker dat ik dat bedrag niet ga betalen om dan ook nog reclame te moeten kijken.
Tegen die tijd komt er vast wel een alternatief.
_________________________________________
996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.


19 mei 2021 20:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 1991 Fiesta 2015
Drechtsteden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
outletvalve schreef:
Olav mist gewoon een tweede paar ogen naast hem. Commentaar zou zoveel beter kunnen. Wat de een mist (als hij even wegkijkt naar een datascherm) kan de tweede commentator dan gewoon even aanvullen


+ 1 Al jaren. Niks mis met Olaf, maar je kunt in je eentje niet alles volgen.
_________________________________________
Win on sunday, sell on monday.


19 mei 2021 23:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
De Formule 1 heeft vandaag (donderdag) bevestigd dat de Nordic Entertainment Group zoals verwacht inderdaad de rechten van de Formule 1 in Nederland heeft verworven. Van 2022 tot en met 2024 zal de Formule 1 exclusief te volgen zijn via de eigen streamingsdienst Viaplay.

Met Viaplay volg je elke race live, evenals elke kwalificatie en alle vrije training, waarbij men spreekt van een 'innovatieve, in depth programmering'. Jaarlijks wordt de Grand Prix van Nederland tevens gratis op het open net uitgezonden, evenals nog vijf nader te bepalen Grands Prix.

Informatie over de lanceerdatum, prijzen en de beschikbare pakketten van Viaplay wordt in een later stadium meer bekendgemaakt. F1 TV Pro blijft als platform beschikbaar voor de Nederlandse Formule 1-fans.

De Nordic Entertainment Group neemt de rechten over van Ziggo. RacingNews365 heeft begrepen dat Ziggo een bod van 20 miljoen dollar op tafel legde, waar de NENT Group met een bod van 30 miljoen dollar ruim overheen ging. Over mogelijke presentatoren en commentatoren wordt niet gesproken.

Anders Jensen, president en CEO van de NENT Group, toont zich opgetogen met de deal en belooft de Nederlandse F1-fans nieuwe en unieke content: "Voor de locaties waar we Viaplay aan de man willen brengen zoeken we naar groeikansen, kansen om te innoveren, om samen te werken en om leidinggevend te zijn. Nederland voldoet aan al die voorwaarden."

"Kijkend naar wat we zullen gaan bieden, heb ik er vertrouwen in dat we wereldwijd zeker 4,5 miljoen abonnees zullen hebben aan het einde van 2025. We kijken er naar uit binnenkort meer bekend te maken."

F1's media-directeur Ian Holmes gelooft dat de F1 bij de NENT Group in goede handenen is: "Gezien de manier waarop ze de Formule 1 omarmen, twijfel ik er niet aan dat ze de Formule 1 op de juiste manier in de huiskamers zullen brengen van de mensen die in Nederland van de Formule 1 houden, daar waar de passie nog nooit zo groot is geweest als nu."
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


20 mei 2021 8:51
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.