Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 11:03



Antwoord op onderwerp  [ 1152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende
Formule 1, Seizoen 2021 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
This Guy did it!!! :drive: :drive: :drive: :cheers: :cheers: :cheers: :ba: :ba: :ba: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


13 dec 2021 11:45
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Cazzo Super Veloce schreef:
Ach zo werkt het nu eenmaal tegenwoordig.
Had Red Bull niet hetzelfde gedaan als ze in deze situatie hadden gezeten?

Daar ben ik ook wel van overtuigd, ze hadden zeker nog een argument ivm die gigantische shortcut van Hamilton.
Ik ben blij dat Verstappen gewonnen heeft, want over het hele kampioenschap gezien is het wel terecht (mijn mening dan toch).
Maar op basis van de laatste race vind ik het wel een beetje jammer van hoe het gelopen is, zeker ivm die bijzondere beslissing van Masi bij de SC.
Al was het wel op en top spannend om te zien.
En was Max nu geen wereldkampioen, ging hij het sowieso ooit wel eens worden. Die kerel heeft er genoeg talent en wilskracht voor.


13 dec 2021 12:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Dit was een soort van spannend jongensboek. Ik vroeg me gisterenavond nog af of je op deze afloop zou hebben kunnen wedden in een of ander schimmig wedkantoor. En zoja, wat de kansen dan zouden zijn geweest....
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 dec 2021 13:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 cabrio, bj 1999
Dronten
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Ja inderdaad Horn. een spannend jongens boek. Ik ben het overigens wel eens met jouw enigszins kritische toon. Kort gezegd had Verstappen zondag geen enkele kans, op basis van de snelheid van de RB en de MB. Bij toeval (sc) komen zij in de situatie dat ze als tweede zelf kunnen kiezen voor een bandenwissel (en dat ook durfde te doen). Ik snap de reactie van MB en vindt deze verre van onsportief, of het marketing technisch handig is vraag ik me wel af. Dit alles doet natuurlijk niks af aan het erg spannende seizoen en twee briljante coureurs waarvan er 1 nog vele jaren te gaan heeft.


13 dec 2021 14:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Het ergste is dat Coronel op een paar bochten na gelijk had... :pale:


13 dec 2021 14:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Wat betreft het laten passeren van slechts 4 of 5 auto's tijdens de safety car situatie, en niet alle gelapte auto's, lijkt de redenering van de race director hout te snijden. Het doel van het laten passeren is dat de achterblijvers niet in de weg van de leiders rijden. Met de genomen beslissing werd gehandeld in lijn met de strekking van de regels" :thumleft: :drive:

Race Director’s Evidence
The Race Director stated that the purpose of Article 48.12 was to remove those lapped cars that would “interfere” in the racing between the leaders and that in his view Article 48.13 was the one that applied in this case.
The Race Director also stated that it had long been agreed by all the Teams that where possible it was highly desirable for the race to end in a “green” condition (i.e. not under a Safety Car).
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


13 dec 2021 14:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
smartbart schreef:
Ja inderdaad Horn. een spannend jongens boek. Ik ben het overigens wel eens met jouw enigszins kritische toon. Kort gezegd had Verstappen zondag geen enkele kans, op basis van de snelheid van de RB en de MB. Bij toeval (sc) komen zij in de situatie dat ze als tweede zelf kunnen kiezen voor een bandenwissel (en dat ook durfde te doen). Ik snap de reactie van MB en vindt deze verre van onsportief, of het marketing technisch handig is vraag ik me wel af. Dit alles doet natuurlijk niks af aan het erg spannende seizoen en twee briljante coureurs waarvan er 1 nog vele jaren te gaan heeft.

Zo is de sport nou eenmaal. In Baku reed Max onbedreigd naar de zege tot ie een klapband kreeg: “zero points”. Nu was HAM de sjaak. Dat hoort ook bij racen.


13 dec 2021 14:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Ewout schreef:
De bontkraagjes vind ik een grotere reden om geen Mercedes aan te schaffen dan het 60+ imago.
Ik ben het met je eens, trouwens ik BEN 60+ :thumleft:
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


13 dec 2021 14:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Je hebt toch schijt aan wat anderen doen?
Imago?? Pfff laat me niet lachen.

erwin996 schreef:
the purpose of Article 48.12 was to remove those lapped cars
Ik lees weer het woordje was en neem aan dat dat een typefout is en dat het artikel niet geschrapt is.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


13 dec 2021 15:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
De volledige tekst is:

Citaat:
The Race Director stated that the purpose of Article 48.12 was to remove those lapped cars that would “interfere” in the racing between the leaders and that in his view Article 48.13 was the one that applied in this case


In deze context is 'was' correct (iets in de trant van: het doel van het toepassen artikel 48.12 was zorgen dat de ingehaalde auto's zich niet zouden bemoeien met de race tussen de leiders)
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


13 dec 2021 15:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Denk niet dat er 1 auto minder verkocht wordt door de acties van MB na de wedstrijd gisteren.
Marketingtechnisch maakt dat geen bal uit.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


13 dec 2021 15:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Dat denk ik persoonlijk wel. Er zal best ergens iemand zijn welke zegt ik koop me nu geen Mercedes.
Maar ik ga ervan uit dat de marketing van Mercedes hier goed mee weet om te gaan.
_________________________________________
Mvg,

René


13 dec 2021 15:42
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Mercedes maakt geen gebruik van ‘hoger beroep’ op voorspraak van Hamilton, die dit onsportief acht. Geen idee of hij dit echt vindt of dat marketing zijn werk goed gedaan heeft. Maar goed besluit
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 dec 2021 16:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
MY00 schreef:
Dat denk ik persoonlijk wel. Er zal best ergens iemand zijn welke zegt ik koop me nu geen Mercedes.
Maar ik ga ervan uit dat de marketing van Mercedes hier goed mee weet om te gaan.

Er zijn ook heel veel mensen het eens met MB, in de UK Bijv.
Gaan die dan zeggen ik koop nu juist wel een Mercedes?
_________________________________________
GREEN IS GOOD


13 dec 2021 17:10
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Goede besluit, volgens mij heeft Hamilton zich al snel na afloop van de race neergelegd bij de overwinning van Max. Nadat zijn vader met hem heeft gesproken was het voor mij duidelijk dat hij het heeft geaccepteerd. Kennelijk kon zijn blonde schaduw hem dit keer niet helpen :lol:

Als je het geheel bekijkt heeft Max en Hamilton even veel voordel gehad uit de beslissingen van de Stewards en de Race Director gisteren. Hamilton heeft absoluut voordeel gehaald uit de incident in de eerste ronde, maar daar liet ze het ook gaan onder het mom van "Let them Race". En het had even goed andersom kunnen gebeuren dat Max voor reed ten tijden van de safety car.

Ik denk wel dat er meer credit richting Michael Masi mag gaan, wat zal hij een zware baan hebben. :thumleft:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


13 dec 2021 17:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Ik was alleen thuis tijdens de race. Behalve de honden keek niemand raar toen ik het laatste rondje ging staan en tegen de TV begon te schreeuwen.... :mrgreen: :cheers:


13 dec 2021 17:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Ewout schreef:
Ik was alleen thuis tijdens de race. Behalve de honden keek niemand raar toen ik het laatste rondje ging staan en tegen de TV begon te schreeuwen.... :mrgreen: :cheers:


ROFL :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:

hier begon de Jackrussell ook te blaffen toen wij wat te enthousiast werden aan het einde :mrgreen:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


13 dec 2021 18:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Hier was het “wees eens wat stiller papa, ik hoor Fortnite niet eens meer in mijn oortjes” :lol:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


13 dec 2021 18:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Heb de stem weer beetje terug. Man wat schreeuwen :ba:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


13 dec 2021 20:17
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
AMG = Achter Max Geëindigd

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 dec 2021 20:49
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Dit is echt gaaf. Onboard laatste ronde split screen HAM en VER

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... vVpjiFUXBY
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 dec 2021 20:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Heel gaaf idd! 8)


13 dec 2021 21:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Cazzo Super Veloce schreef:
Denk niet dat er 1 auto minder verkocht wordt door de acties van MB na de wedstrijd gisteren.
Marketingtechnisch maakt dat geen bal uit.


Omdat bontkraagjes de F1 niet volgen.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


13 dec 2021 21:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Citaat:
Denk niet dat er 1 auto minder verkocht wordt door de acties van MB na de wedstrijd gisteren.
Marketingtechnisch maakt dat geen bal uit.


Strikt genomen heb je waarschijnlijk gelijk. "Winning on Sunday, selling on Monday" gaat in deze tijd niet meer op. Maar als je 500 miljoen investeert om je merk te profileren en je weigert die op het moment suprème te verzilveren als je wereldwijd live met 100 miljoen uitzinnige fans (mijn schatting voor zondag obv kijkdichtheden 2020) in verbinding staat, heb je het die zondag echt nóg een tweede keer zelf uit je handen laten glippen.


13 dec 2021 21:46
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Citaat:
Dit is echt gaaf. Onboard laatste ronde split screen HAM en VER

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... vVpjiFUXBY


Erg mooi!


13 dec 2021 21:49
Profiel Facebook  Twitter 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.