Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 13:33



Antwoord op onderwerp  [ 1152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 47  Volgende
Formule 1, Seizoen 2021 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Circuit is bij mij om de hoek en niet normaal zoveel er over geschreven en gesproken wordt.
Veel (sluip) wegen worden afgesloten en het spoor bij ons is afgesloten vanaf A.dam van don tot maandag met de f1.
Nu weer veel gezeur over de camping bij de golfbaan.
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


18 aug 2021 20:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
We blijven Hollanders


18 aug 2021 22:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
heb jij je schuur al voor veel geld verhuurd, Hans? ;-)
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


19 aug 2021 8:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Ach wat is geld Floriaan, slijk der aarde :mrgreen:
Zit jij in het stolpje in het oosten van het land, al mensen gezien :?:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


19 aug 2021 9:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
molen934 schreef:
Circuit is bij mij om de hoek en niet normaal zoveel er over geschreven en gesproken wordt.
Veel (sluip) wegen worden afgesloten en het spoor bij ons is afgesloten vanaf A.dam van don tot maandag met de f1.
Nu weer veel gezeur over de camping bij de golfbaan.

Dat wordt fietsen, elektrisch….. :?:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


19 aug 2021 11:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Gaat op een klucht lijken :bang:
Zijn doorlaat passen verstuurd maar met verkeerde locatie’s :oops:
Ze willen een lucht show geven maar “rust aan de kust” heeft weer protest aangetekend.
Zou een extra camping komen in Santpoort maar gaat ook niet door.
Maat van me heeft een zaak in Overveen (begin van de Zeeweg) hij mag met zn auto komen maar de klanten niet.
Nou die kan wel 3 dagen dicht blijven.
Spoorwegovergang bij ons 3 dagen dicht en we kunnen fiks omrijden :popcorn:
En het ergste, mijn ritje naar het circuit is al maanden van de baan :evil:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


24 aug 2021 11:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Dat valt nog mee met het volgende bericht;

https://www.ad.nl/binnenland/wordt-de-grand-prix-alsnog-afgelast-voor-stikstofstrijder-johan-vollenbroek-nadert-uur-u~af0edc10/

Zou wat zijn als deze geitenwollensok alsnog last minute zn zin krijgt :bang:


24 aug 2021 12:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Kunnen we als gebaar richting de anti-groep niet gewoon de vliegshow schrappen, dan zijn zij ook een beetje blij, en zijn we van het gezeur af. Ik zal die show niet missen.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


24 aug 2021 14:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
https://www.nu.nl/formule-1/6153006/gee ... istan.html
Ik heb even gebeld met Defensie.
OK, de argumentatie is wat anders, maar de rugstreeppadbevrijders zullen weer een beetje minder ontevreden kunnen zijn :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


24 aug 2021 17:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Misschien deze meneer een gratis rondje over het circuit in een F1 auto aanbieden, wellicht kijkt hij dan wat vrolijker…. :thumleft:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


24 aug 2021 19:56
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Ik zit zondag op de tribune maar hoop maar dat ik er kan komen. Kies maar voor de trein en stel me in op paar keer wachten. Ik start voor de zekerheid gewoon in Amsterdam voor het geval tussen liggende stations te vol worden!
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


24 aug 2021 22:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
ATanis schreef:
Dat valt nog mee met het volgende bericht;

https://www.ad.nl/binnenland/wordt-de-grand-prix-alsnog-afgelast-voor-stikstofstrijder-johan-vollenbroek-nadert-uur-u~af0edc10/

Zou wat zijn als deze geitenwollensok alsnog last minute zn zin krijgt :bang:


Ik zou er nog niet eens raar van staan te kijken. Op de een of andere manier weet hij steeds weer plannen/festiviteiten met succes te dwarsbomen. Naar zeurderig mannetje.


25 aug 2021 18:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Denk niet dat dat gebeurd, F1 in NL nu met Max is te groot.
Maar, je weet het helemaal nooit zeker, als je ook een geitenwollensokkenrechter treft..... :bang:
Wel zin in hoor, eerst Spa Francorchamps en dan Zandvoort....Spannend. :drive:


25 aug 2021 19:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
De rechter kijkt naar de feiten, en deze man heeft helaas wel vaak gelijk. Ook zo in de eerdere stikstof rechtzaak. Het pijnlijke was dat de overheid dit al heel lang wist, en hier niks mee gedaan heeft, dan moet uiteindelijk de rechter een keer ingrijpen.

Maar hij heeft zn punt gemaakt, nu moet het een keer klaar zijn ook.


26 aug 2021 8:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Las net dat het grasveld t/o de kunstijsbaan in H.lem word gebruikt als parkeerplaats en je krijgt dan een fiets mee om naar Z.voort te fietsen.
Ook de parkeerplaats in B.wijk van de Bazaar moet er aan geloven en daar gaan pendelbussen rijden..
De parkeer garage bij het station in H.lem gaat gebruikt worden voor de F1 liefhebbers, voor 50 euro kan hij daar een weekend staan.
Zal ook wel druk worden bij station Spaarnwoude, Ikea zal zn parkeerplaatsen wel vrij houden :oops:
Ga ook even kijken met mn Citta hoe het gaat :mrgreen:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


26 aug 2021 8:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Targa Floriaan schreef:
Kunnen we als gebaar richting de anti-groep niet gewoon de vliegshow schrappen, dan zijn zij ook een beetje blij, en zijn we van het gezeur af. Ik zal die show niet missen.


Ik ben niet anti, maar vind 't wel flauw dat als je wat kritisch bent hierover dat je gelijk een geitenwollensokkenfiguur bent. Is dat de officiële term voor een natuur wappie? :wink:

Ik vind het zelf prima dat ze het nu door (hebben) laten gaan het evenement, maar zou het in de huidige tijd (gevolgen covid, en meer aandacht voor milieu) ook wel sterk hebben gevonden dat ze ook waar mogelijk wat hadden versoberd. Bijvoorbeeld die vliegshow zou ik prima zonder kunnen (en bijv. alle VIP's die perse met een helikopter naar het strand worden gebracht), en helpt niet in de beeldvorming van het totale evenement.
Gewoon autoracen, en mensen die daar van komen genieten. :salut:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


26 aug 2021 10:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Term geitenwollensok komt niet van mij, maar van Atanis.
En ik pleit ook vóór het schrappen van de vliegshow, dus daarover zijn we het eens.
Waar ik een beetje moeite mee heb is dat sommige mensen hun verlies niet willen nemen en alleen maar naar hun eigen belang blijven kijken en totaal geen begrip hebben voor andere belangen die óók spelen. En dan wéér een rechtzaak starten. Dus om die groep tegemoet te komen mogen die vliegshow en privé helis best worden geschrapt. Dan hebben zij t gevoel ook nog wat te hebben gewonnen.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


26 aug 2021 12:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Ja, mee eens hoor.
Reactie op geitenwollensokken was ook wat breder bedoeld dan alleen hier hoor, bijv. ook laatste maanden op veel F1 gerelateerde sociale media. Iig zeker niet richting jou. :salut:

Andersom vind ik dat alle racefans en mensen betrokken bij 't evenement ook veelal naar hun eigen belang blijven kijken, en ook vanaf die kant kan je ook best proberen begrip te hebben voor bijv. het milieu. :wink:
Als we toch eens met elkaar wat vaker ook aan de belangen zouden denken van de ander. :mrgreen: :thumleft:

En nogmaals, ik vind persoonlijk dat het evenement door moet gaan, en de voors zwaarder wegen dan de tegens.
Zo heb ik in m'n werk een project wat al meer dan een jaar stil ligt vanwege een rugstreeppad en een (minimale) stikstof overschrijding. Als ik dat afzet tegen de enorme kosten die de vertraging met zich meebrengt (alleen al de directe kosten) dan vind ik dat echt niet uit te leggen. Ondanks dat ik echt wel het beste voor heb met onze natuur.

Qua race an sich lijken de huidige stappen me overigens kansloos. Nu nog afblazen lijkt me echt onmogelijk.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


26 aug 2021 13:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Als er regels zijn die worden overtreden en de rechter vindt dat dus ook dan is dat nou eenmaal zo. We wachten af maar verwacht niet dat het wordt gecancelled.

Vele malen erger vind ik Prins Huisjesmelker die artiesten vraagt om gratis op te treden want die hebben blijkbaar een moddervet jaar achter de rug. Hufterig gedrag.


26 aug 2021 14:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Denk dat de organisatie ook verliesgevend is omdat maar 2/3de van de toeschouwers toegelaten worden, vandaar de vraag om gratis op te treden. Is ook vrijwillig he, je kunt altijd weigeren.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


26 aug 2021 16:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Targa Floriaan schreef:
Term geitenwollensok komt niet van mij, maar van Atanis.
En ik pleit ook vóór het schrappen van de vliegshow, dus daarover zijn we het eens.


Jij bent ook altijd zo ongenuanceerd in je reacties, dan krijg je dit.







:mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


26 aug 2021 16:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Cazzo Super Veloce schreef:
Denk dat de organisatie ook verliesgevend is omdat maar 2/3de van de toeschouwers toegelaten worden, vandaar de vraag om gratis op te treden. Is ook vrijwillig he, je kunt altijd weigeren.


Het feit dat het al in zijn hoofd opkomt is al beschamend. Stort hij privé maar bij. :mrgreen:


26 aug 2021 16:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
giulia schreef:
A
Vele malen erger vind ik Prins Huisjesmelker die artiesten vraagt om gratis op te treden want die hebben blijkbaar een moddervet jaar achter de rug. Hufterig gedrag.


Dat is ook tenenkrommend idd.
Ik vind 't feit dat hij het vraagt zo ongelooflijk dat ik 't 2x moest checken of ik niet de speld aan 't lezen was. :shock:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


26 aug 2021 17:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Cazzo Super Veloce schreef:
Jij bent ook altijd zo ongenuanceerd in je reacties, dan krijg je dit.

:mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


26 aug 2021 17:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2021
Snap niet goed waarom veel mensen er zich druk over maken, als je niet gratis wilt optreden doe je het toch niet :thumleft: .
Wordt wat anders als de artiest(en) een contact hebt afgesloten en het nu opeens gratis moet. Maar volgens mij is dat nog altijd beter dan optreden, en na een eventueel faillissement van CPC (door minder omzet) er achter komen dat je helemaal niets krijgt.

Zouden meeste van ons JA zeggen als hun werkgever of opdrachtgever vraagt of ze gratis willen komen werken (of het moet wel heel erg leuk werk zijn :mrgreen: )?

Dat de eigenaar van CPC vermogend is staat er volgens mij los van; hij hoeft die artiesten toch niet uit zijn andere BV's of eigen zak te betalen? Of wel?
of anders gezegd: Steve Jobs was ook vermogend en toch kochten velen zijn iPhones ,enz (de kopers hadden ook een ander merk kunnen kiezen).
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


26 aug 2021 18:19
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 47  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.