Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 18:44



Antwoord op onderwerp  [ 954 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Formule 1, Seizoen 2022 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Dat is dus voor KPN-klant vergelijkbaar met nu, want nu moet je €14,99/maand voor ZiggoSport betalen om F1 te kunnen kijken.
Fijn dat je de keuze krijgt.

Het is niet vreemd dat ze niet verder zijn gegaan met Doornbos nu ze Albers aan tafel hebben :wink:
Jammer dat Tom er wel bij blijft (hopelijk váák vervangen door Tim!) en vraag me af wat Albers gaat brengen.
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


08 dec 2021 13:03
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Je kunt ook direct bij F1.com een abonnement afsluiten voor 64 euro per jaar. Dat is heel fijn F1 kijken want je kunt dan kiezen waar je naar kijken; pitlane, onboards of standaard feed :idea:

Ik heb al drie jaar een F1 abonnement omdat ik geen Ziggo meer had, maar ik ga zeker niet over op viaplay.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


08 dec 2021 13:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Welke Coronel? Hopelijk Tim, die is iets genuanceerder dan Tom. Maar waarom hij wel, en Doornbos niet :roll:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


08 dec 2021 13:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Onbegrijpelijk dat die hysterische Colonel wel mee gaat. Ongelofelijk irritant vind ik hem.


08 dec 2021 13:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Kijk er zo van op dat jullie zich irriteren aan bepaalde personen, heb daar geen last van :oops:
Kijk ook niet veel naar dat sport cafe of uren vooraf.
Zet de tv meest 10 min. voor de wedstrijd aan en ja Olav is wel mijn favo, “beminde gelovige” hoe komt hij erop :thumleft:
En dat Max zn eerste GP in Spanje won moest ik ook vechten tegen de tranen :(
Ben nog van de generatie Jan Cottaar en Frans Henrichs, Sport in Beeld.
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


08 dec 2021 13:30
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Tja, het is wel jammer dat Olav er niet meer bij is maar hij mist ook wel veel of komt daar laat mee.
Het duurde bijvoorbeeld (te) lang voordat hij zich realiseerde dat Max nu "gratis" zijn banden mocht wisselen bij de rode vlag :?

Johann schreef:
Je kunt ook direct bij F1.com een abonnement afsluiten voor 64 euro per jaar. Dat is heel fijn F1 kijken want je kunt dan kiezen waar je naar kijken; pitlane, onboards of standaard feed :idea:
:thumleft:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


08 dec 2021 13:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Viaplay wordt 13,99 per maand.

"DEN HAAG - Komend seizoen wordt de Formule 1 beschikbaar voor klanten van KPN en VodafoneZiggo. Via een abonnement op streamingdienst Viaplay, dat €13,99 gaat kosten, kunnen alle raceweekenden live worden gevolgd. De Grand Prix van Zandvoort wordt voor alle Nederlanders beschikbaar, via een live uitzending van de NOS."

Samenvattingen van elke wedstrijd ook bij de NOS:
"Naast dat weekend van 4 september, komt de NOS in het nieuwe seizoen met samenvattingen van alle races. Voor elk weekend betekent dat drie minuten van de kwalificatie en een samenvatting van maximaal vijftien minuten."

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1838350870/kpn-en-vodafone-ziggo-krijgen-pakket-met-formule-1


Laatst bijgewerkt door Binko op 08 dec 2021 14:25, in totaal 1 keer bewerkt.



08 dec 2021 13:47
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik lees nergens in welke kwaliteit de races worden aangeboden. 4K hoeft niet perse, maar is wel fijn. Via F1 is dit volgens mij niet.

Maar @Johann kan hier vast en zeker een antwoord opgeven. Kijk jij dan ook via de TV of op een andere device?
_________________________________________
Mvg,

René


08 dec 2021 13:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ronaldo schreef:
+1, de uitspraken van Tom, zeker de laatste maanden, zijn bedroevend.
Zou hij geen mensen om 'm heen hebben die 'm influisteren dat hij het beter bij sturen kan houden? :?


En juist Tom zit wel weer aan tafel volgend jaar.. :?

Ik vind het wel jammer van Doornbos, vind dat wel een geschikte kerel en vind z'n analyses prima.
Christijan Albers heb ik veel minder mee, beetje verwend jochie vond ik 'm vroeger, maar de laatste jaren niks meer van gezien of gehoord, dus we gaan het zien.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


08 dec 2021 14:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Doornbos schijnt toch een beetje zijn eigen glazen te hebben ingegooid:

https://nl.motorsport.com/f1/news/waaro ... 2/6863546/

Ik vind dat ook wel jammer, kon 'm wel hachelen.
Rick Winkelman had er wat mij betreft ook wel bij gemogen, rustig en deskundig.
Olav en Jack, tja je houdt van ze of niet...
Ik ga Olav wel missen, gaat wel door op radio (GPradio).

We gaan het allemaal wel zien, eerst maar Max even voor Lewis zien te finishen, das voor nu belangrijker..... :wink:


08 dec 2021 16:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Mss ben ik de enige die blij is met die €14,00/maand; maakt de beslissing om (voorlopig) niet meer te kijken alleen maar gemakkelijker. :mrgreen:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


08 dec 2021 16:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Betaal nu ook €14,99/maand voor F1 :wink:
Erg jammer dat Rick Winkelman er niet meer bij is, want dat is inderdaad een rustige deskundige zonder praatjes :thumleft:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


08 dec 2021 17:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Citaat:
Doornbos schijnt toch een beetje zijn eigen glazen te hebben ingegooid:


je bent getuige van onderhandelingen in het openbaar. ViaPlay, Mol, Doornbos; ze snappen allemaal hoe dit spel werkt. Ik zou Doornbos zeker nog niet afschrijven. En ook Olav Mol niet. Het spel is pas net begonnen en onder druk wordt alles vloeibaar. Ook na de start van seizoen '22 zijn verrassingen nooit uit te sluiten.


08 dec 2021 17:41
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Christijan Albers...mijn hemel wat een afknapper. Typisch Larens gebral. Maakt met iedereen ruzie, Doornbos, Bugatti, huurders (4 maanden voorwaardelijk cel gekregen) en met de brandstofslang van de tankinstallatie.


08 dec 2021 18:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
giulia schreef:
….. en met de brandstofslang van de tankinstallatie.

:lol: :lol: :lol:

Ook niet mijn favoriet. Arrogant kereltje die maar weinig deuken in pakken boter heeft geslagen.


08 dec 2021 18:28
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik heb gewoon Ziggo ouderwets nog met de kabel en het was altijd gratis voor mij. Wellicht is het zelfs leuker op deze manier om internationaal te gaan kijken. Jack mag van mij gaan maar Olav en Rick en af en toe Robert vond ik wel aardig.
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


08 dec 2021 18:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Mwauh, niet in F1 idd.
In DTM deed ie het wel aardig.(over Albers dan he ).


08 dec 2021 18:35
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
MY00 schreef:
Ik lees nergens in welke kwaliteit de races worden aangeboden. 4K hoeft niet perse, maar is wel fijn. Via F1 is dit volgens mij niet.

Maar @Johann kan hier vast en zeker een antwoord opgeven. Kijk jij dan ook via de TV of op een andere device?


Of het 4k is weet ik niet, maar full HD is het sowieso. Ik cast het vanaf mijn ipad of iPhone maar je kunt het ook direct op je TV streamen via een app.

Zoals jullie weet ben ik geen geboren Nederlander, dus kijk ook mijn F1 zoals het heurt met Engelse commentaar. Ik heb elke zondag Martin Brundle, Damon Hill of Jenson Button in mijn oren. De keren dat ik Olav of Robert Doornbos heeft gehoord kan ik op een hand tellen :cheers:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


08 dec 2021 18:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Johann schreef:
ik heb elke zondag Martin Brundle, Damon Hill of Jenson Button in mijn oren.
Wow dat lijkt me wel cool.
Net als bij snooker op de BBC, waar het commentaar wordt gedaan door de oude wereldkampioenen.
Kwaliteit verzekerd.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


08 dec 2021 19:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Een goed paard is nog geen goede ruiter.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


08 dec 2021 20:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
NordRack2 schreef:
Net als bij snooker op de BBC, waar het commentaar wordt gedaan door de oude wereldkampioenen.


Dat doen ze omdat je anders al na een paar seconden in slaap valt en met dat commentaar duurt het een paar minuten. :mrgreen:
Zou er iemand zijn die naar snooker kijkt? :shock: :mrgreen:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


08 dec 2021 20:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik kijk liever naar het groeien van gras...... :D


08 dec 2021 20:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Turrrrbo
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik vind Snooker geweldig om naar te kijken, maar kan ook de hele avond naar darts kijken. Zal wel een afwijking van mij zijn, lekker gedachteloos turen naar hoe die afgetrainde lijven pijltjes in een bord gooien.

Weet iemand wie volgend jaar het Nederlandse commentaar bij F1 TV gaat verzorgen? Dit jaar was blijkbaar Olaf Mol daar te horen.
Ik ga na dit weekend Ziggo opzeggen en dan over op glasvezel, wil dan een F1 TV of Viaplay abonnement.


09 dec 2021 0:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik heb mn Ziggo app abonnement vandaag opgezegd. Maar dat doe ik ieder seizoen rond deze tijd. Loopt nog door tot 25-12 en F1 café zal ik daarna ook niet missen. Dan vanaf maart de ViaPlay app waarschijnlijk. Handige van een app vind ik de flexibiliteit om te kunnen streamen vanaf verschillende devices en locaties en ook onderweg. Thuis gewoon via iPhone en Apple TV op de TV.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


09 dec 2021 0:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
MarkS schreef:
Handige van een app vind ik de flexibiliteit om te kunnen streamen vanaf verschillende devices en locaties en ook onderweg. Thuis gewoon via iPhone en Apple TV op de TV.

Dat kun je met de F1 PRO TV app toch ook.
_________________________________________
Mvg,

René


09 dec 2021 9:09
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 954 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.