Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 2:30



Antwoord op onderwerp  [ 954 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 39  Volgende
Formule 1, Seizoen 2022 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Geloof ik niet. Moet je op social media (en dan vooral de Max fanpages) maar eens kijken wat een zielige hoop tokkies fan zegt te zijn van Max. Vooral stellen van middelbare leeftijd waarvan de vrouwen doen of Max ‘van hun is’. Onverdraagzaam volk dat niet luistert alleen maar schreeuwt. Helaas heeft Lewis ook een hoop van zulke fans. Dus die blijven elkaar bestoken.

Waar de Lewis fans nog steeds zeuren dat Max geen kampioen is maar het vorig jaar door Masi onterecht en gemeen cadeau heeft gekregen. HEC. Human Error Champion, Of Crashstappen.
En de Max fans Lewis categorisch Lu lu of Princess Crybaby blijven noemen die alleen maar 7x wereldkampioen is geworden omdat hij een goede auto had en maar een middelmatig coureur is. “Kijk maar dit jaar”.

Zijn van beide kanten de fans die hun tv uitzetten als hun held uitvalt. Geen F1 enthousiasten, maar hetzelfde soort dat fan is van het zingende woordenboek Frans Duijts....
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 jul 2022 20:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Horn, ik ben bang dat je de spijker op de kop slaat. Helaas. Maar toch. Die bijnamen van Hamilton vind ik eigenlijk nog best wel een beetje toepasselijk. Hoe die blonde tante toch nog steeds als een schoothondje achter hem aanloopt, zijn helm aangeeft, zijn mutsje opzet, kraagje goed doet en haartjes in het mutsje prutst (ja beetje link om het zo op te schrijven :D ). Man, man, man, wat een zielig gedoe.


11 jul 2022 21:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Tja, “ze” hebben de F1 nu echt aantrekkelijk en toegankelijk gemaakt voor het grote publiek. En alhoewel ik heel blij ben met hetgeen daarvan op de baan tot uitdrukking komt, met name ook met de nieuwe generatie coureurs waaronder Max, zie ik de rest van het circus vooral met lede ogen aan. Horn zegt het treffend, een zielige hoop tokkies. Nu was ik al niet zo van de regelmatige bezoekjes aan de GP’s (ooit een keer in Monaco geweest) maar je bedenkt je toch wel twee keer voordat je daartussen gaat staan. Daarbij dreigen er nog wat klassieke GP’s van de kaart te verdwijnen. Als het verder maar verkoopt hè. :wink:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


11 jul 2022 22:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Maar waar halen die hazen het vandaan,
Die gingen lekker


11 jul 2022 22:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Orangearmy ruimt netjes achter zich op

https://www.dumpert.nl/item/100035637_1976230f

Volgens sommige reacties schijnt dit overal te gebeuren, dus …
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 jul 2022 7:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Weten die tokkies dan niet dat Max eigenlijk gewoon een Belg is?
Geboren in BE
Belgische moeder
Tot zijn 12 jaar in BE gewoond

Nu is hij Nederlander omdat dat commercieel beter uitkwam :salut:
Geen probleem hoor, jullie mogen 'm hebben. Ben zelf zo niet van 't principe van "ik ben op dit kluitje aarde geboren, dus dit kluitje aarde is het beste kluitje aarde op de hele wereld en daar ben ik fier op en als jij een ander kluitje aarde beter vindt kan je wat tikken op je kanes krijgen" :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


12 jul 2022 10:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Tilt! schreef:
Nu is hij Nederlander omdat dat commercieel beter uitkwam :salut:


Niet helemaal:

Citaat:
Verstappen kwam in 2015 zelf al met een verklaring voor zijn keuze om toch voor Nederland te rijden. “Ik woonde eigenlijk alleen maar in België om te slapen, maar overdag ging ik naar Nederland en had ik daar ook mijn vrienden. Ik ben als Nederlander opgevoed en zo voel ik me ook", zo zei hij destijds.

Toch werd elke mogelijkheid om nog te twijfelen aan Verstappen’s nationaliteit pas later dat jaar helemaal weggenomen, toen Verstappen meerderjarig werd. Hij kon toen als 18-jarige namelijk kiezen welke van de twee nationaliteiten hij aannam en koos daarbij voor de Nederlandse nationaliteit.
_________________________________________
Mvg,

René


12 jul 2022 11:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Tja, https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/870 ... en-hebben/

Neemt niet weg dat ik niet denk dat er dingen gebeuren welke eigenlijk niet zouden mogen gebeuren hoor.
Zoals: https://www.dumpert.nl/item/100035637_1976230f :pale: :bang:

https://www.gpblog.com/nl/nieuws/115107 ... iquet.html Dus als je betaald is alles goed!!!
_________________________________________
Mvg,

René


12 jul 2022 11:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
MY00 schreef:
Niet helemaal:


Ach ja, whatever floats his boat...
Ik ben zo'n boomer die vindt dat je je afkomst niet kan kiezen, evenmin als je geslacht, maar er zijn er die er anders over denken.
Eerder deze week, doelloos aan 't zappen, zie ik ineens een voetbalmatch, 't was 5-0 en 't bleek Italië vs Frankrijk te zijn (of omgekeerd, who cares? En 't was vroeuwenvoetbal), had je me gezegd dat het Kameroen - Uganda was, ik had je ook geloofd.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


12 jul 2022 12:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
MarkS schreef:
Tja, “ze” hebben de F1 nu echt aantrekkelijk en toegankelijk gemaakt voor het grote publiek. En alhoewel ik heel blij ben met hetgeen daarvan op de baan tot uitdrukking komt, met name ook met de nieuwe generatie coureurs waaronder Max, zie ik de rest van het circus vooral met lede ogen aan. Horn zegt het treffend, een zielige hoop tokkies. Nu was ik al niet zo van de regelmatige bezoekjes aan de GP’s (ooit een keer in Monaco geweest) maar je bedenkt je toch wel twee keer voordat je daartussen gaat staan. Daarbij dreigen er nog wat klassieke GP’s van de kaart te verdwijnen. Als het verder maar verkoopt hè. :wink:


Ik zat zondag op T3, zo'n beetje de beste plek denk ik met nog echte F1 fans en ver weg van Tokkies en de oranje mist.
Prima dag gehad en na afloop slalommend tussen de kotsende "fans" snel naar de auto.
Misschien dat het verbieden van Campings met alle bijbehorende taferelen al een hoop ellende voorkomt.
Als het zo doorgaat is er straks bij iedere F1 wedstrijd een zelfde politiemacht nodig als bij een willekeurige voetbalwedstrijd wat ook niets meer met de sport te maken heeft.
Zou jammer zijn.


12 jul 2022 14:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Wel heel gaaf dat je erbij bent geweest Hans. Eerlijk gezegd stond oostenrijk ook nog wel hoog op mijn lijstje om nog te bezoeken. Misschien maar wat minder video’s op dumpert bekijken want daar komt wel veel rotzooi voorbij van afgelopen weekend.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 jul 2022 22:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Mag naar Zandvoort en Monza op uitnodiging, ga samen met mijn oudste zoon.
Meet and greet bij RB.


13 jul 2022 11:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
:cheers: :mrgreen: :thumleft:

Heel veel plezier gewenst en wie zien te foto's wel verschijnen.
_________________________________________
Mvg,

René


13 jul 2022 11:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Hans44 schreef:
Ik zat zondag op T3, zo'n beetje de beste plek denk ik met nog echte F1 fans en ver weg van Tokkies en de oranje mist.
Zou jammer zijn.


Achteraf gezien had ik daar ook wel willen zitten. Ik zat helaas wel tussen de tokkies met rookbommen. Bier wat vanaf 11:00 uur rijkelijk naar binnen werd gegoten. Overigens niets mee gekregen van misbruik, vechten of andere zaken. De mensen met rookbommen werden er op aangesproken maar die hadden gewoon schijt aan de rest.

Door die rookbommen de eerste ronde en de huldiging helaas gemist.

Was de tweede keer dat ik op deze tribune zat, eerste keer was gezellig, leuk en redelijk normaal. Komt nu echter veel fout volk op af.

Volgend jaar dus op T3. Had foto’s gezien en bijna hele circuit is van daar goed te zien.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


13 jul 2022 18:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Wat mij ook nog opviel is dat het vuur wel heel snel bij saint was, daar schrok ik toch wel van.
Is een motor brandje. Vlammen kwamen er overal uit.


13 jul 2022 19:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
80624

Het zicht vanaf T3


13 jul 2022 21:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
80625


13 jul 2022 21:46
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Heeft iemand nog een tip voor een leuke camping bij Spa? Ik ga met m’n zoon van 13 en heb niet zo heel veel zin in lallende gasten tot 4u s nachts…. Ik ben een paar jaar geleden bij camping les sources geweest en die was top maar nu vol…

Ik zag alleen nog plek op camping 35, maar gezien de foto’s zoek ik nog liever even verder.


13 jul 2022 22:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Hans44 schreef:
80625


Dat dus… :bang:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


13 jul 2022 22:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Zandvoort beloofd nog wat....

Die rookbommen en wat op dumpert voorbij komt is wel allemaal wat too much... :roll: :shock:

Heb voor Zandvoort kaarten met TOTMBO op Eastside 1... Hoop wel op gezelligheid, maar het heeft natuurlijk wel een limiet.... Wij staan op de camping "De Lakens" , het F1 arrangement, Nog meer van hier? Is ons eerste keer een bezoek aan de F1, I s dit wat een goede plek?
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


14 jul 2022 1:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Max weer ok, met een beetje hulp. 8)
Was het nu een fout van Leclerc of toch weer die hangende gaspedaal die hem parten speelde.
Zelf denk ik het 2e maar ivm marketing technisch dat hij dit moest zeggen ivm verkoop Ferrari modellen.


24 jul 2022 17:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Hij heeft zelf aangegeven dat het zijn eigen fout was. En is, terecht, erg had voor zichzelf: https://www.nu.nl/formule-1/6214091/lec ... thuis.html
_________________________________________
Mvg,

René


24 jul 2022 18:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik had zelf het vermoeden dat Leclerc heel veel degradatie in de banden had en dat ie maar door bleef pushen.
Ik heb hier maar 1 keer de beelden kunnen zien, maar het leek voor mij dat hij zonder enige waarschuwing de achterkant kwijt raakte en toen was t over...

Leuke strijd tussen Perez en Russel, wat de race nog enigszins leuk maakte... Voor de rest weinig gevechten of kwam dit gewoon niet in Beeld :roll: (Noorse Via Play)
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


25 jul 2022 19:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
als je de hoogtepunten wil terugkijken: https://www.youtube.com/watch?v=gW6r-BPdtN0
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


25 jul 2022 21:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
outletvalve :thumleft:
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


26 jul 2022 22:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 954 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 39  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.