Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 19:18



Antwoord op onderwerp  [ 954 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 39  Volgende
Formule 1, Seizoen 2022 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik vond 't vooral vreemd dat er vanuit de fia niks werd onderzocht.
Is in mijn ogen duidelijker en sterker als ze in soort gevallen (leek op de beelden toch zeker over de gele lijn te gaan) wel zeggen dat 't under investigation is, en dat ze dan vervolgens onderbouwd melden dat er geen (of wel) straf komt. Als ze in dit geval hadden beargumenteerd dat gezien de omstandigheden er geen straf kwam was dat volgens mij voor iedereen te begrijpen. Dat er nu helemaal geen enkel bericht komt terwijl het vanuit verschillende standpunten op tv te zien was is vreemd.

Ik vond 't protest van ferrari ook logisch, en RB had sowieso hetzelfde gedaan als 't omgekeerd was geweest.

Blijf 't wel ongelooflijk vinden als je die onboard shots ziet. :res:
Met die snelheden continu zo dicht langs de muur, en dan ook nog in 't nat. Volgens mij duurt 't wel een paar uurtjes voordat al die adrenaline weer is weggezakt. :drive:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


30 mei 2022 15:58
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik begreep dat hij op de lijn zat en niet erover en dat mag. Officials hebben aangegeven dat het OK was dus case closed toch?
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


30 mei 2022 17:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Nee, bij Verstappen is er geen actie geweest van de wedstrijdleiding tijdens de race.
Een in geval van schijn werkt 't volgens mij beter om er dan iig naar te kijken, en dan te communiceren dat 't geen probleem is.

Ik zie soms ook bij voetbalwedstrijden nog momenten die een bepaalde schijn hebben, maar waar de VAR dan zegt niet naar te kijken. Dat roept dan volgens mij meer vragen en protesten op dan als ze wel kijken en een besluit nemen.

En zeker kijkend naar de afgelopen 2 jaar waarin er elke 5 min wel weer iemand under investigation was in F1 verbaasde me het dat in dit geval het geruisloos voorbij ging..
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


30 mei 2022 20:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
914 1.7 1973
Ermelo, NL
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Dat was inderdaad raar, wel noted maar er vervolgens de hele race niets meer van horen.
_________________________________________
1973/3 914 1.7 Olympic Blue


30 mei 2022 22:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Snap overigens niet dat als je 40m per jaar (of zoiets) verdient omdat je zo goed kan sturen dat je dan niet ff binnen dat lijntje kan blijven.


31 mei 2022 8:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Dan ben jij vast nog nooit op slicks op een drogende baan, op volle snelheid de pits uitgereden om iemand nog net voor te blijven. :salut: :mrgreen:


31 mei 2022 8:20
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Klopt en ik verdien ook geen 40m omdat ik zo goed kan autorijden


31 mei 2022 8:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Waar verdien je deze dan wel mee?

Maar nogmaals volgens mij is Max gewoon binnen de lijnen gebleven, anders had hij wel een straf gekregen.

Ferrari is momenteel gewoon de FIA aan het testen. Ze hebben ook al een vraag ingediend mbt de temperatuur van de brandstof.
Ze zullen zelf we iets te verbergen hebben en daarom het licht ergens anders op willen laten schijnen :mrgreen:
_________________________________________
Mvg,

René


31 mei 2022 8:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Enguess schreef:
Snap overigens niet dat als je 40m per jaar (of zoiets) verdient omdat je zo goed kan sturen dat je dan niet ff binnen dat lijntje kan blijven.


:mrgreen: Moet dus wel bewust zijn gedaan idd. :salut:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


31 mei 2022 11:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Jazzy schreef:
Dat was inderdaad raar, wel noted maar er vervolgens de hele race niets meer van horen.


Nee, bij Perez was het noted, bij Verstappen is er helemaal niet eens over bericht.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


31 mei 2022 11:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
MY00 schreef:
(...) Maar nogmaals volgens mij is Max gewoon binnen de lijnen gebleven, anders had hij wel een straf gekregen.


Volgens de officiele FIA verklaring kwam Max wel op de lijn maar niet erover.
Ze zullen wel dezelfde regel aanhouden als bij het tennis; erop is "in".

Wat ik met m'n reactie bedoelde Enguess is dat Max op dat laatste stukje pit-exit driftte en daarom dus verder links uitkwam dan dat ie in eerste instantie stuurde. Hetzelfde, maar dan veel extremer, gebeurde met Sainz op het rechte stuk bij start en finish toen ie vlak achter Perez zat. Ze verdienen zoveel omdat deze mannen de auto wel op de baan kunnen houden, gewone stervelingen als wij zouden 'm dwars in de vangrail gezet hebben. Sterker nog, dat gebeurd zelfs met iemand als een Mick Schumacher.

"Verstappen said that the wild moment exiting the pits was the result of him being super aggressive with his acceleration, which he reckoned was crucial to staying ahead of Leclerc who was right behind him. "I needed it," he said about pushing so hard immediately out of the pits.


01 jun 2022 0:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Maar ze hebben dus heeeele brede banden heeeej ...
_________________________________________
'Life is what you make it!'


01 jun 2022 10:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
patrick911 schreef:
MY00 schreef:
(...) Maar nogmaals volgens mij is Max gewoon binnen de lijnen gebleven, anders had hij wel een straf gekregen.


Volgens de officiele FIA verklaring kwam Max wel op de lijn maar niet erover.
Ze zullen wel dezelfde regel aanhouden als bij het tennis; erop is "in".

Wat ik met m'n reactie bedoelde Enguess is dat Max op dat laatste stukje pit-exit driftte en daarom dus verder links uitkwam dan dat ie in eerste instantie stuurde. Hetzelfde, maar dan veel extremer, gebeurde met Sainz op het rechte stuk bij start en finish toen ie vlak achter Perez zat. Ze verdienen zoveel omdat deze mannen de auto wel op de baan kunnen houden, gewone stervelingen als wij zouden 'm dwars in de vangrail gezet hebben. Sterker nog, dat gebeurd zelfs met iemand als een Mick Schumacher.

"Verstappen said that the wild moment exiting the pits was the result of him being super aggressive with his acceleration, which he reckoned was crucial to staying ahead of Leclerc who was right behind him. "I needed it," he said about pushing so hard immediately out of the pits.

Snap ik allemaal heus wel.
Maar het risico is een 5 sec straf. Dat is in Monaco zo maar 3,4,5 track posities.
Anyway: het is goed afgelopen.


01 jun 2022 10:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Verstappen weer top! 8)


12 jun 2022 15:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Met een beetje hulp van verari (:


12 jun 2022 16:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Zonder geluk vaart niemand wel en doe wat aan je spelling...


12 jun 2022 18:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Die perez is nog een serieuze titelkandidaat waar Verstappen rekening mee moet houden.
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


12 jun 2022 18:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
De 'hint' die Perez over de boordradio kreeg was anders niet echt subtiel: "No fighting". Verstappen is duidelijk de eerste rijder.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


12 jun 2022 20:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Het is mooi dat Max eindelijk een teamgenoot heeft die tegen hem opkan. Dat houdt hem scherp en dat is alleen maar goed. Maar Max is uiteindelijk beter, denk ik.
Red Bull had wel een topweekend zo!


12 jun 2022 21:58
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Polydeukes schreef:
De 'hint' die Perez over de boordradio kreeg was anders niet echt subtiel: "No fighting". Verstappen is duidelijk de eerste rijder.


Zo interpreteerde ik het niet, Perez had issues met zijn banden en grip, dus ze gaf gewoon duidelijk door dat ze liever twee auto's in de lead aan de finish hebben met maximale punten dan twee potentiële DNF's i.e. risico management. Maximale punten voor de constructor's championship is dé nummer 1 doel van alle teams. Een titel voor een coureur is bijzaak.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


13 jun 2022 8:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Indien ik onderstaande overzicht bekijk, vraag ik mij echt af waarom men denkt dat Perez een bedreiging voor Max zou zijn:

Afbeelding

Ik weet dat onze Engelse vrienden het erg fijn vinden om Max te bashen en dat lukt best aardig.

Persoonlijk vindt ik het ook erg jammer dat Ferrari uitviel. Niet alleen een verlies voor Ferrari maar ook zeker voor de F1.
Toen Leclerc uit viel, was de uitslag al voor 98% zeker.
_________________________________________
Mvg,

René


13 jun 2022 8:48
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Eens, de strijd tussen Ferrari en Red Bull is erg leuk om te zien dit jaar. ik vind het wel jammer dat Gasly en Norris dit jaar niet echt tot hun recht komen, Ik had me verheugd op een titelfight met Verstappen, Leclerc en Norris. Tsunoda kan ik ook erg waarderen en wellicht heeft Gasly volgende jaar een beter auto onder zijn kont en kan hij ook gaan meedoen aan de titel fight. Kortom, een title fight met meer dan twee personen is veel leuker om te volgen :drive:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


13 jun 2022 9:19
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Yuki the Rookie is een beetje wild (nog?). Rijd wel heftig, neemt risico's en heeft schijt aan de wereld. Denk dat Perez een goede 2e man is, maar zeker geen potentieel wereldkampioen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 jun 2022 22:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
MY00 schreef:
Persoonlijk vindt ik het ook erg jammer dat Ferrari uitviel. Niet alleen een verlies voor Ferrari maar ook zeker voor de F1.


Maar in dat daglicht, zowel Max als Charles hebben nu 2x een DNF. Gaat qua uitval dus wel gelijk op. Kan van de strijd tussen beide wel genieten (meer dan de strijd tussen Max en Queen Hamilton).
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


13 jun 2022 23:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Vind t vooral een groot en heel positief verschil hoe de top 3 na t uitstappen met elkaar omgaat. Verademing tov voorgaande jaren.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


14 jun 2022 7:50
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 954 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 39  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alvin01


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.