Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 1:55



Antwoord op onderwerp  [ 954 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Formule 1, Seizoen 2022 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Formule 1, Seizoen 2022
Ja ja er zijn nog twee wedstrijden te gaan in 2021.
Maar dit hoort toch echt bij 2022: https://racingnews365.nl/exclusief-dit- ... an-viaplay

Nieuwe commentatoren.
Het commentaar wordt vanaf 2022 verzorgd door Nelson Valkenburg, die gezelschap krijgt van coureur en expert Melroy Heemskerk als co-commentator. Dit betekent dat de Formule 1 in Nederland twee nieuwe gezichten krijgt.

Ik ben benieuwd. Ik vind het erg jammer dat Mol verdwijnt, dat de rest verdwijnt is een goed plan.
_________________________________________
Mvg,

René


01 dec 2021 20:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik gun juist Olav z'n pensioen, hij mist de laatste tijd wel veel tijdens de race. Tom mag met m mee,terwijl Rob en Robert van mij juist mogen blijven.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


01 dec 2021 20:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ben benieuwd wat het gaat worden volgend jaar. Olaf hoort wel bij de F1, maar mist idd best wel wat af en toe. Volgens mijn vrouw praat hij mij vaak na :mrgreen:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


01 dec 2021 21:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik kwam in 2013 bij Sport1 werken toen de Formule1-rechten net waren aangekocht. Maar het pakket aan rechten (met name internationaal voetbal, tennis en golf) was eigenlijk al te groot; in het weekend konden zelfs niet alle topwedstrijden nog live worden uitgezonden, een doodzonde natuurlijk voor wat toen nog betaal-televisie heette. Bovendien was de hele redactie volledig into balsporten; je kon aan het parkeerterrein wel zien dat er maar weinig echte autoliefhebbers werkten, de leaseauto's waar ik uit kon kiezen was een Hyundai i40 Wagon in zwart of een sedan in grijs. F1 was echt binnengehaald om een strategische positie naar de toekomst te nemen. Dus werd bezuinigd op de produktie: Ronald van Dam ging presenteren vanuit de bezemkast. Wat iedereen kon zien aankomen, gebeurde ook: de ca 100.000 die-hard F1 liefhebbers in Nederland op dat moment waren al niet blij met het feit dat de live beelden achter de decoder kwamen (alsof die reclameonderbrekingen bij RTL zo plezierig waren). Maar met een totaal onbekende en onervaren presentator ging het al helemaal niet goed en ondertussen klaagden de voetballiefhebbers (80% van het abonneebestand) over het gemis aan live (sub-)topwedstrijden. De kritiek op Van Dam was onterecht want hij was weliswaar niet bekend bij een groot publiek, maar echt goed ingevoerd in autosport en bereidde zich extreem goed voor; hij deed niets op de automatische piloot. Maar al tijdens het seizoen moest de programmadirectie ervan worden overtuigd dat Mol toch moest worden benaderd.
Maar een klein deel van de kijkers is echt zo goed ingevoerd als bijvoorbeeld wij als freaks op dit forum. Sinds Verstappen hebben veruit de meeste Formule 1 kijkers weinig met de diepere strategieën, technische trucs of PR-oorlog tussen Mercedes en Red Bull. Die mensen moeten straks echt wennen om het nog leuk te vinden met twee onervaren stemmen. Als het niet onderdeel is van een strategie door deze namen nu al te presenteren (bv: onderhandelingsdruk neerleggen bij een best veeleisende Olav Mol) denk dat ViaPlay hier dezelfde fout maakt als Sport1 aan het begin van het seizoen 2013. Het grote verschil wordt gemaakt door Max Verstappen, dus Nederland zal die nieuwe stemmen meer het voordeel van de twijfel gunnen.

76530


02 dec 2021 11:13
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Targa Floriaan schreef:
Ik gun juist Olav z'n pensioen, hij mist de laatste tijd wel veel tijdens de race. Tom mag met m mee,terwijl Rob en Robert van mij juist mogen blijven.


Hij mist idd soms wel eens wat of veel. Maar de toegevoegde waarde van Rob en Robbert zie ik echt niet.
Dat heeft er misschien mee te maken dat ik zelf te veel lees en al lang de F1 volg.
Op vrijdag kijk ik niet meer naar het F1 café. Omdat er niets nieuws verteld wordt voor mij.

En na mensen kijken welke zich zelf helemaal fantastisch vinden, dat hoeft voor mij niet.
_________________________________________
Mvg,

René


02 dec 2021 11:42
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Daar heb ik al een spiegel voor ... :mrgreen:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 dec 2021 12:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Rob Kamphues vind ik op zich wel een 'likeable' persoon en presentator. Als amateurcoureur heeft hij best wel wat kennis van de sport (zie iedere afsluiting van het F1-café waar hij met Van Gameren afsluit met quizvragen over F1-historie). Hij brengt ook wel de juiste sfeer aan tafel en weet ook de nieuwe F1-fans met weinig kennis van de sport erbij te betrekken.
Robert Doornbos zit er natuurlijk vanwege zijn korte F1-carrière bij Red-Bull-racing en zijn ervaring in andere grote race-klasses (o.a. Indy). Dus dat is geen pannenkoek qua kennis en ervaring en hij presenteert ook wel aardig vind ik.
Olav hoort voor mij bij F1, ongeacht de foutjes die hij maakt (het is en blijft ook maar een mens). Volgens mij heeft hij ook aardig wat respect verdiend op de paddock, dat moeten die nieuwe jongens nog helemaal vanaf 0 gaan opbouwen.

Komen we bij de grotere ergernissen, dan is dat natuurlijk Jack Plooij. De man met de meest tenenkrommende vragen op de paddock. Hoe vaak hij niet gesloten vragen stelt, of zelf het antwoord invult of bij de geïnterviewde in de mond legt, is ontelbaar. Maar toch kijk ik liever naar iemand die domme vragen stelt, dan mijn persoonlijk absoluut grootste ergernis:
Tommy Coronel. De grootste betweter van Nederland. Als ik hem zie, en hij begint met "Kijk, het is heel simpel..." dan begin ik al te kokhalzen. Hij weet het ALTIJD beter, en heeft nooit ongelijk. Wat heb ik een hekel aan mensen die nooit hun ongelijk kunnen toegeven en niet luisteren naar anderen. Bah!
Dus ik hoop maar dat Tom ook van de buis verdwijnt, dan valt de rest best mee.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


02 dec 2021 12:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
+1, de uitspraken van Tom, zeker de laatste maanden, zijn bedroevend.
Zou hij geen mensen om 'm heen hebben die 'm influisteren dat hij het beter bij sturen kan houden? :?
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


02 dec 2021 13:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Zal mij benieuwen ook naar de nieuwe presentators/commentators.
Ik geef ze wel een kans.
Olav Mol vind ik jammer, hij heeft veel aanzien in de paddock, voor wat dat waard is...
Ben benieuwd of Rick Winkelman wel door mag, die vind ik deskundig en goed overkomen.
Heb nu nog een streaming abbo voor E10 per maand bij Ziggo.
Ben benieuwd wat zo'n streaming bij Nent/Via play moet kosten?
Of toch maar een F1 TV pro, iemand nog tips..... :idea:


02 dec 2021 16:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Viaplay Sport kost gemiddeld tussen de €30 en €40 per maand. NENT heeft aangekondigd voor Nederland wel met een "speciale aanbieding" te komen. Zal wel een lokkertje zijn, waarna je er weer een duur abonnement erbij hebt.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


02 dec 2021 17:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Citaat:
tussen de €30 en €40 per maand


Nee, wordt veel lager in NL. Zeker onder 20 euro. Die bedragen zijn voor het hele pakket van NENT, inclusief films en series. Maar voor de meeste nonfiction content (films en series) hebben ze in NL niet de rechten. En er komt zeker pakketvoordeel, bijvoorbeeld bij een 5G abonnement.


02 dec 2021 18:16
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
We zullen het zien. Anders snel nog een F1 abonnement afsluiten.
Dit zal waarschijnlijk niet meer kunnen als Viaplay in de lucht is, maar een bestaand abonnement loopt dan nog zeker door.
Engels commentaar is niets mis mee.

Maar we zullen zien wat het wordt.
_________________________________________
Mvg,

René


02 dec 2021 19:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Turbo X50
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
mijn echtgenote is niet blij dat Mol niet mee gaat.
Ze slaapt altijd door zijn stem :scratch:

maar we gaan het zien en horen hoe deze heren het gaan doen.
Ben wel blij dat ik die Coronel niet meer hoef te horen :thumleft:
_________________________________________
Leerling Laagvlieger


02 dec 2021 20:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Binko schreef:
Die bedragen zijn voor het hele pakket van NENT, inclusief films en series.

Nou, volgens dit lijstje niet (prijzen in Denemarken):

How much does Viaplay cost?
  • Viaplay “films and TV” costs 89 DKK/month (around $12.80 per month).
  • Viaplay Sport costs 269 DKK ($38.90 per month).
  • Viaplay Total (Sports and Viaplay Films+TV) costs 299 DKK/month ($42.6 per month)
  • Then there’s Viaplay Fighting (UFC and boxing only) which costs 199 DKK/month ($28.49 per month)
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


03 dec 2021 11:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Wat een prijzen zeg..Kunnen we niet beter op een buitenlandse zender gaan kijken?
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


03 dec 2021 11:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Hoop dat de F1 app gewoon blijft doorlopen. Gaan het meemaken. Jack Plooij mag samen met Coronel het veld ruimen. Irritante mannetjes.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


03 dec 2021 12:27
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Olav Mol gaat door met zijn grandprix radio. Plooij heeft niks gehoord van ViaPlay maar als Mol niet gaat hoeft hij ook niet. Stond net in de krant van wakker nederland.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


03 dec 2021 12:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Citaat:
Nou, volgens dit lijstje niet (prijzen in Denemarken):

How much does Viaplay cost?
Viaplay “films and TV” costs 89 DKK/month (around $12.80 per month).
Viaplay Sport costs 269 DKK ($38.90 per month).
Viaplay Total (Sports and Viaplay Films+TV) costs 299 DKK/month ($42.6 per month)
Then there’s Viaplay Fighting (UFC and boxing only) which costs 199 DKK/month ($28.49 per month)


Eh... Jawel dus: Viaplay Total (Sports and Viaplay Films+TV) costs 299 DKK/month ($42.6 per month) -> 40 euro.

Trust me, het Sports pakket in NL gaat geen 35 euro kosten, ook niet als het helemaal reclamevrij is (ZiggoSport heeft best veel en lange blokken, daarom worden die voorbeschouwingen ook zo lang gerekt). En er komen pakketten met een Tripleplay of 5G provider, die heeft VP nodig voor de marketing en om volume te halen.

Zelfs als de F1 volgend seizoen net zo spannend is als dit jaar, Feyenoord, Ajax en PSV allemaal in de Champions League zouden spelen, Kiki Bertens nog in alle Grand Slams de kwartfinale zou halen en Joost Luiten steevast de cut in de World Tour, dan nog is er in Nederland geen markt om meer dan 25 euro voor een sport-abonnement te betalen.


03 dec 2021 12:53
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
We bedoelen dus hetzelfde, want er staat inderdaad ook
Citaat:
Viaplay Sport costs 269 DKK ($38.90 per month).

En ik ben het roerend met je eens, dat niemand in NL dit gaat betalen. Zeker niet als je (net als ik) nooit andere sporten kijkt, zoals voetbal of tennis.

Ik las ergens dat in Polen ViaPlays Sports een introductieprijs had van rond de €12,50 per maand, maar Polen heeft natuurlijk een andere levensstandaard dan wij rijke 'Ollanders. Ik schat in dat ze net onder de €20 zullen adverteren, maar dat het na verloop van tijd wel duurder zal worden.

Ik ga dat er in ieder geval niet voor betalen. Ik vind F1 kijken heel leuk, en nu is het superspannend, maar ik kijk ook omdat ik Ziggo heb en er dus niks extra's voor hoef te betalen.
F1 TV Pro kost maar €65 per jaar. Dus alles duurder dan €8 per maand vind ik sowieso te duur.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


03 dec 2021 14:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Als nou niemand een abonnement neemt....
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


03 dec 2021 20:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Ik kijk altijd gratis f1


03 dec 2021 21:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
horn schreef:
Olav Mol gaat door met zijn grandprix radio. Plooij heeft niks gehoord van ViaPlay maar als Mol niet gaat hoeft hij ook niet. Stond net in de krant van wakker nederland.


Ik word steeds enthousiaster over dat ViaPlay / NENT.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


03 dec 2021 22:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
:mrgreen: :mrgreen: :thumleft:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


04 dec 2021 14:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Citaat:
Viaplay, dat een samenwerkingsovereenkomst heeft gesloten met telecomconcern KPN en VodafoneZiggo. Wie via deze kabelaanbieders naar de Formule 1 wil kijken, moet volgend jaar 13,99 euro per maand betalen.

De samenvattingen zijn samen met interviews, analyses en achtergronden vanaf volgend seizoen te zien in een apart programma over de Formule 1 bij de NOS, zondag tussen 17.15 en 18.00 uur - of later op de avond bij een late race - op NPO 1

De Grand Prix van Zandvoort is de komende drie jaar live bij de NOS te zien. Op televisie, maar ook online. Dit is onderdeel van een overeenkomst die de NOS heeft gesloten met rechtenhouder Nordic Entertainment Group (NENT).


:thumleft:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


08 dec 2021 11:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
Aanvulling. Wie geen KPN- of Ziggo-klant is, kan ook los via Viaplay F1 kijken voor €13,99

Tevens is bevestigd dat Coronel (ohnee!), Albers en Van Der Garde de vaste "tafelgasten" worden naast de vaste presentator Amber Brantsen, en reporters Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


08 dec 2021 11:45
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 954 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.