Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche app update

15 jan 2022 18:51

Is het iemand al gelukt sinds de update in te loggen op de Porsche app? Ik probeer een nieuw pw in te voeren (zoals aanbevolen in de mail van Porsche), maar krijg steeds foutmeldingen, zowel op een Windows pc als op IOS devices. Welke whizzkid heeft de gouden tip?

Re: Porsche app update

15 jan 2022 18:52

Ja het is mij gelukt. App werkt nog steeds traag bij het verbinden met de P :shock: .

Re: Porsche app update

15 jan 2022 19:04

gaat denk ik over de Porsche24 app.
Lukt mij ook niet om een nieuw "sterk wachtwoord" aan te maken en te gebruiken :bang:

Re: Porsche app update

15 jan 2022 19:26

Heb de app enkele jaren geleden al verwijderd. Account aanmaken was een drama. >>klik<<

Re: Porsche app update

15 jan 2022 19:27

Wachtwoord resetten en nieuw wachtwoord kiezen. Sterk wachtwoord (Apple iOS) werkt niet omdat hij die niet herkent blijkbaar en koppelt dus niet aan Porsche24. Zelf een sterk wachtwoord invoeren lukt wel. Vind de app nog steeds weinig soeps.

Re: Porsche app update

15 jan 2022 19:28

gaat denk ik over de Porsche24 app


Die bedoel ik inderdaad en ik krijg precies dezelfde foutmelding.

Re: Porsche app update

15 jan 2022 19:29

Zelf een sterk wachtwoord invoeren lukt wel.


Bij mij helaas niet, niet op IOS, maar ook niet in Windows.

Re: Porsche app update

15 jan 2022 19:31

Wat werkt er dan precies niet? Eerst wachtwoord vergeten, resetten, bevestigingsmail. Daarna nieuw wachtwoord kiezen en daarmee opnieuw inloggen in de app. App had gister wel een storing waardoor inloggen helemaal niet kon. Maar hij werkt nu wel zie ik. Al geprobeerd webgeschiedenis in Safari te verwijderen?
Laatst bijgewerkt door MarkS op 15 jan 2022 19:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Porsche app update

15 jan 2022 19:33

Het resetten gaat niet, de applicatie accepteert de wachtwoorden die ik probeer steeds niet of vindt het gekozen ww niet veilig genoeg. Al twee keer gereset, zelfde resultaat.

Re: Porsche app update

15 jan 2022 19:34

Wachtwoord, hoofdletter, letters, cijfer en een bijzonder teken. Zou moeten werken. Verder kun je proberen om je geschiedenis in Safari te wissen.

Re: Porsche app update

15 jan 2022 19:45

Bedankt, maar dat heb ik allemaal zo geprobeerd.

Re: Porsche app update

15 jan 2022 20:20

Ach, je mist er toch niet zo veel aan. ;-)

Maandag misschien even de helpdesk bellen.

Re: Porsche app update

15 jan 2022 20:44

Binko schreef:Bedankt, maar dat heb ik allemaal zo geprobeerd.

Idem hier en er wordt ook niet gereageerd op e-mail :|

Re: Porsche app update

15 jan 2022 23:31

MarkS schreef:Wachtwoord, hoofdletter, letters, cijfer en een bijzonder teken. Zou moeten werken.

Bedankt! goede tip

Inderdaad met een door Apple gegenereerd "sterk wachtwoord" werkt het niet. Maar dankzij jouw aanwijzing werkt het weer

Re: Porsche app update

16 jan 2022 12:04

OK, bij mij nu opgelost.

Tips waarvan ik niet kan checken of ze echt kloppen (bij mij iig wel):
- doe het op een rustig moment ('s ochtends vroeg of 's avonds laat), als de server niet zwaar belast is
- werk op een PC, niet op je iPhone
- als het niet gelukt is met een eerdere link om je ww te wijzigen, vraag eerst opnieuw een link aan (het lijkt erop dat als een ww eenmaal geweigerd is, de link niet meer werkt, so wie so hebben die links meestal een beperkte duur)
- ww instellen conform hier eerder omschreven specs

Re: Porsche app update

16 jan 2022 12:44

Toen ik de mail hierover kreeg lukte het mij ook niet om een nieuw wachtwoord in te voeren. Een paar dagen later wel. Gewoon op de telefoon. Zal dus kennelijk iets van drukte zijn geweest. Ik vind de site ook niet echt bijzonder. Heb er wel een gratis abonnement op het blad Christophorus aan over gehouden. Krijg er zelfs voortdurend 2. Helaas heb ik niets met dat deftige gewauwel.

Re: Porsche app update

17 jan 2022 9:40

Hier zojuist ook gelukt :thumleft:

Re: Porsche app update

17 jan 2022 11:58

Het lukte mij eerst ook niet. Ik denk omdat Porsche alle gebruikers tegelijkertijd de mail heeft gestuurd, die vervolgens allemaal tegelijkertijd hun wachtwoord wilden aanpassen. Daar gaan de servers van roken en lijkt op een DDOS aanval :mrgreen:

Inmiddels is het mij wel gelukt, nu het stof is neergedaald. Let er inderdaad wel op dat je je houdt aan de voorwaarden van het sterke wachtwoord. Uit mijn hoofd zijn de eisen:
- Minimaal 8 karakters
- Hoofd- en kleine letters
- Cijfers
- Leestekens

Tip: gebruik een password generator als het voorstel van je telefoon niet sterk genoeg is. Bijvoorbeeld: https://passwordsgenerator.net/plus/

Re: Porsche app update

19 jan 2022 13:26

Intussen hier ook weer gelukt, maar het ging niet soepel, app bleef in eerste instantie alleen maar draaien en draaien, uiteindelijk toch gelukt.
Plaats een reactie