Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:26



Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
'Porsche toont luxe caravan' 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht 'Porsche toont luxe caravan'
Porsche toont luxe caravan die geschikt is voor elektrische auto's
Porsche heeft in samenwerking met Airstream een concept onthuld van een luxe caravan die geschikt is om door een elektrische auto te worden getrokken. Ook past de caravan in een normale garage.
Afbeelding

Meer lezen: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... v-glamping
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


10 maart 2023 16:45
Profiel
PorscheForum Rakker
1997 Boxter 986
Goirle
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Een echte hatseflatshut


12 maart 2023 21:32
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Voor als je echt geld over hebt. Moet je in Europa eens voorstellen dat je met je combinatie van een paar ton de camping op gaat…..
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


13 maart 2023 12:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Er zijn voorbeelden genoeg van auto-caravan-combinaties waarvan je 20 jaar lang luxe op vakantie kunt. Ieder z'n ding (niet mijn ding overigens).
Afbeelding
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


13 maart 2023 13:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
10x liever zo een combinatie (behalve die banaankleur, hier op het PF ook wel “Speed Yellow” of zo iets genoemd :lol: ) dan zo een vreselijk onhandige trage, in de bergen constant in de weg rijdende mobilhome.
Caravan afkoppelen en ter plaatse lekker rondrijden met de Urus, waarom niet?
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


13 maart 2023 14:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Omdat je dan in zo'n lelijke Urus zit?

Sorry kon het niet laten :P


13 maart 2023 15:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Nijmegen
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom mensen met een caravan gaan..

Ze zeggen dat ze het doen vanwege de vrijheid, maar gezien je met dat ding niet overal kan komen, het traag is, en constant rekening moet houden waar je dat ding kwijt kan kan ik het niet echt vrijheid noemen.
_________________________________________
*vrop*vrop*


27 maart 2023 9:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
718 Boxster
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Inderdaad. Vrijheid is gewoon een hotel voor één nacht tegelijk boeken, zodat je de dag erna gewoon weer overal naartoe kunt, of kunt blijven natuurlijk. Er is altijd wel iets te vinden.


27 maart 2023 9:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Vincent Vega schreef:
Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom mensen met een caravan gaan..

Ze zeggen dat ze het doen vanwege de vrijheid, maar gezien je met dat ding niet overal kan komen, het traag is, en constant rekening moet houden waar je dat ding kwijt kan kan ik het niet echt vrijheid noemen.


Vrijheid zit tussen de oortjes :D Het idee is om met een caravan (voorzien van alle comfort :wink: ) naar een locatie/camping te gaan, van daaruit met de auto zijn er allerlei mogelijkheden voor tripjes in de regio. Ben je het beu dan ga je naar een andere camping. Ik heb jaren ook hotels / appartementen gedaan maar was daar ook klaar mee. Maakt denk ik ook uit of je single, stelletje of met kinderen op vakantie gaat. Ieder z'n ding, als je maar plezier hebt.


27 maart 2023 10:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Volgens mij zit vrijheid niet in je verblijf (camper, caravan, tent, hotel, appartement, of wat dan ook), maar in de mogelijkheid om te doen waar je plezier aan beleeft, op het moment en in de omstandigheden die jij prettig vindt.

Ik heb mijn hele jeugd gec(r)ampeerd, en daarna nog jaren onder (soms) erbarmelijke omstandigheden voor de baas "gecampeerd" tijdens militaire oefeningen en uitzending. Ik heb genoeg afgezien. Voor mij is op vakantie luxe en comfort daarom ontzettend belangrijk. Nu weet ik ook wel dat moderne caravans/campers en campings tegenwoordig ook veel luxe en comfort bieden, maar ik kies toch echt liever voor een appartement of huisje, weg van de drukte. Mijn eigen (ruime) badkamer, keuken, fatsoenlijk bed, liefst een tuin/terras met leuk uitzicht, en niet te ver van vermaak zoals een stadscentrum en/of water, en in de buurt van de natuur. Huurauto eventueel, en je hebt alle vrijheid die je je kunt wensen.

Maar helemaal eens: ieder z'n ding. Camperen is niet mijn ding.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


27 maart 2023 12:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Vrijheid :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=BGVQPjWujxs


27 maart 2023 13:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: 'Porsche toont luxe caravan'
Hier is de ervaring dat kleinere kinderen (laat ons zeggen 4-12 jaar) camperen - al was het in ons geval wel glamping in een tent van 25 m² met vaste bedden met matras, frigo, koffiezet, 4 pits gasbrander etc - fantastisch vinden!

Meer vrijheid & autonomie dan thuis want geen afgebakende tuin, andere kinderen om mee te ravotten in de speeltuintjes, randanimatie op de camping, zwemmen etc.
Enige spelbreker kan het weer zijn, maar dat we hebben in 8 jaar welgeteld 1x gehad in Noord-Nederland...
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


27 maart 2023 16:15
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Stiruam


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.