Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Wheeler dealer 911

30 maart 2023 21:29

Donderdag avond 30/3/2023
Nieuwe aflevering

Re: Wheeler dealer 911

30 maart 2023 22:33

Dank voor de tip :thumleft:

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 8:03

Was een leuke aflevering. Maar zoals meestal worden de uren welke erin gestoken worden niet meegeteld.
Er wordt wat aandacht besteed aan de motor en bodywork. Maar het opbouwen van het interieur en alle andere dingen wordt maar even over heen gegaan.

Neemt niet weg dat het ff leuk kijken is.

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 9:16

Was leuk om te kijken. Die SC ging wel voor een zeer schappelijke prijs naar de nieuwe eigenaar.

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 9:53

Ze zeiden op een bepaald moment dat ze de zijvleugels en kofferklep lieten herspuiten. Leek (van ver) een zeer goede match te zijn met de deuren.

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 10:51

ik spotte ook snel vier nieuwe banden, de wielkuipen gingen van roestig naar zwart enz. enz. Het lijkt allemaal zo simpel als Wheeler Dealer een auto opknapt maar ondertussen.....

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 12:53

Daarom staat er sinds kort ook een disclaimer aan het eind van de afleveringen. Ik begreep dat er in de UK klachten waren gekomen van kijkers die erachter kwamen dat het nooit zo simpel en makkelijk en vooral goedkoop ging als gepresenteerd..:)

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 13:04

Foosh wielen??? :mrgreen:
De auto gaat weg voor een nieuwe ruit, komt terug, en het hele interieur zit er weer in! :ass:

Een betere weergave van wat je met een oudere 911 tegen kunt komen: >>>KLIK<<<

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 13:10

Dat lijkt er idd echt op.

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 16:11

Ik heb het vanochtend even teruggekeken. Was een leuke afleverring. Het geheel duurt 25 minuten inclusief 4 reclamblokken, dus netto blijft er iets meer dan een kwartier over. Dat is natuurlijk veel te weinig tijd om al het werk te laten zien. Uren worden nooit verrekend in de eindberekening, want die uren worden betaald door de productiemaatschappij. Het personeel is dus 'gratis'.

Verder zat ik me enorm op te winden over de vertaling, maar dat doe ik wel vaker bij autoprogramma's op Discovery. Die lui hebben echt nul verstand van auto's en gooien volgens mij alles door de automatische tekstherkenning en daarna door Google translate.

NB de prijs was inderdaad relatief laag, maar vergeet niet dat in GB auto's veel meer afschrijven dan hier. Dat heeft o.a. te maken met de positie van het stuur, én natuurlijk de heuvels, de vele neerslag/pekel en doorgaans slechte wegen waardoor ophanging, remmen en carrosserie veel harder slijten.

Ter vergelijking: Er staat bijv een Cayman GTS uit 2014 met 88K km te koop voor €47K. Voor dat geld heb je hier hooguit een Cayman 2.7
Of een 718 Cayman 2.0 uit 2017 voor €43K. Die koop je hier niet onder de €55K.

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 16:41

Mooiste 'vertaling' waren de "Foosh" velgen :mrgreen:

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 19:27

Polydeukes schreef:IDat is natuurlijk veel te weinig tijd om al het werk te laten zien. Uren worden nooit verrekend in de eindberekening, want die uren worden betaald door de productiemaatschappij. Het personeel is dus 'gratis'.

Gescripte televisie: hoor je nou nooit :wink: :mrgreen:

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 19:32

Anne 2.7 schreef:Foosh wielen??? :mrgreen:
De auto gaat weg voor een nieuwe ruit, komt terug, en het hele interieur zit er weer in! :ass:


Die 911 was ook naar de "verfwinkel" geweest stond in de ondertiteling :bang: :mrgreen:

Re: Wheeler dealer 911

31 maart 2023 19:58

Hoe/waar kan ik die aflevering het makkelijkst terugkijken ?

Re: Wheeler dealer 911

01 apr 2023 7:56

Targa Floriaan schreef:Mooiste 'vertaling' waren de "Foosh" velgen :mrgreen:


Als ze nu FOOSE hadden geschreven …. ;)

#Overhaulin’

Re: Wheeler dealer 911

01 apr 2023 10:24

Polydeukes schreef: Uren worden nooit verrekend in de eindberekening, want die uren worden betaald door de productiemaatschappij. Het personeel is dus 'gratis'.


In het verleden, de laatste afleveringen met Ed China, werden er wel uren geteld. Niet in geld maar wel aangegeven. Nu lijkt het erop dat het allemaal in 3 a 4 weken geregeld is.

Polydeukes schreef:Ik heb het vanochtend even teruggekeken. Was een leuke afleverring. Het geheel duurt 25 minuten inclusief 4 reclamblokken, dus netto blijft er iets meer dan een kwartier over.


De aflevering duurt echt wel 1 uur, als je de reclameblokken eraf haalt kom je op iets meer dan een 1/2 uur uit.
Indien je alles natuurlijk op dubbele snelheid kijkt klopt jouw berekening helemaal.

Re: Wheeler dealer 911

01 apr 2023 11:57

Niet vergeten dat Ed nu vervangen is door een voormalige F1-technieker. Daar gaat alles sneller...

Re: Wheeler dealer 911

01 apr 2023 16:20

Na Edd China, waar iedereen altijd enthousiast over is maar waar ik weinig kijkplezier uithaalde, kwam Ant Antstead, die ik dan wel weer leuk vond. Nu idd Elvis de F1 monteur, die ik ook wel een leuke rol vindt hebben. Ik heb wat minder met Mike.

Re: Wheeler dealer 911

01 apr 2023 19:48

redriver schreef:Hoe/waar kan ik die aflevering het makkelijkst terugkijken ?

Ik heb KPN ga naar Discovery Chanel bij mij op 15 op de afstand bediening dan druk ik op gids en kun je het programma kiezen wat je wil kijken en drukt dan op OK

Re: Wheeler dealer 911

02 apr 2023 9:33

Ik denk dat het deze is?
https://youtu.be/GldBV-bbzwQ

Re: Wheeler dealer 911

02 apr 2023 12:03

Held!! :mrgreen:

Ik denk dat het veilig is aan te nemen dat een aflevering 42 minuten duurt ;)
En jongens, de achterruitwisser (hoewel overbodig) zijn rustpositie is verticaal, niet horizontaal.

Dat heated windscreen vind ik persoonlijk wel een hebbedingetje. Ik zie ons nog rijden met de Murano indertijd, ik sturen en Véro met een zeemvelletje de ruit afkuisend om de zoveel tijd :mrgreen:
Heb het onlangs nog (volledig verdroogd) de vuilbak ingekieperd...

Afbeelding

Gisteren trouwens een aflevering van Salvage Hunters : Classic Cars gezien waar ze een Austin Healey eenzelfde treatment gaven, was waarschijnlijk in hetzelfde gebouw gefilmd en alles. Dacht toen al "hmmm, interesting".

Re: Wheeler dealer 911

02 apr 2023 17:48

Dit is leuke video over Mike is echt wel een petrol head! https://youtu.be/ydQwQtgiExw

Re: Wheeler dealer 911

03 apr 2023 9:27

Dan heb ik waarschijnlijk de Turbo-aflevering gezien, want die duurde echt maar een half uur :mrgreen: :mrgreen:
In de YouTube-versie zitten stukken die ik niet gezien heb... Ik voel me genept nu... :wink:

Re: Wheeler dealer 911

03 apr 2023 13:22

horn schreef:Ik denk dat het deze is?
https://youtu.be/GldBV-bbzwQ


DANK :cheers:

Re: Wheeler dealer 911

04 apr 2023 13:59

Tilt! schreef:Held!! :mrgreen:

Ik denk dat het veilig is aan te nemen dat een aflevering 42 minuten duurt ;)
En jongens, de achterruitwisser (hoewel overbodig) zijn rustpositie is verticaal, niet horizontaal.

Dat heated windscreen vind ik persoonlijk wel een hebbedingetje. Ik zie ons nog rijden met de Murano indertijd, ik sturen en Véro met een zeemvelletje de ruit afkuisend om de zoveel tijd :mrgreen:



Toen wij onze Targa hartje winter vanuit Rome naar NL reden, gaf de centrale fan van de aanjager op de voorruit de geest. Mijn vrouw heeft toen ook de halve reis zitten zemen, gelukkig hebben die oudjes een compacte cabine. Onderdeel is inmiddels vervangen door gloednieuw en zelfs de originele airco doet het weer een beetje (voor zover die oude airco's iets noemenswaardigs deden dan), dus hopelijk geen zeemsessies meer...

De vertalers van Discovery zijn overduidelijk geen petrolheads idd, heb M3 ook al wel eens 'vertaald' gezien als 'Emphrie' en 'biker' (motorrijder) als 'fietser'...
Plaats een reactie