Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 7:24



Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Enzo Knol is een zak hooi 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
NordRack2 schreef:
Ik moet je teleurstellen want ik meen wat ik schrijf.
Als iemand iets verkeerds schrijft over jouw lieverdjes dan is het trollen? :bang:

Het doet me deugd dat je inziet dat het inderdaad verkeerd is :mrgreen:

Mijn punt was alleen dat de politie zich helemaal niet aan de regels hoeft te houden, omdat ze daar vrijstelling voor hebben. Jij kunt als buitenstaander niet zien of ze met spoed onderweg zijn naar een heterdaad waarbij blauw licht en sirene een dader zou kunnen wegjagen. Of dat ze "fout" geparkeerd staan omdat ze ergens binnen aan het reanimeren zijn. Of dat ze door rood rijden omdat ze achter iemand aan zitten. Of dat ze 250 moeten rijden om iemand die 200 rijdt zo snel mogelijk in te kunnen halen. Dat mag allemaal.

Als je vindt dat je ten onrechte staande wordt gehouden en bekeurd wordt, dan kun je daartegen in beroep gaan. Discussiëren met de dienstdoende agent is op voorhand kansloos. Dit filmen om er zelf beter van te worden en zo het verkeerde voorbeeld te geven aan de jeugd is naar mijn mening nóg kanslozer. De agent handhaaft de regels, dat is zijn (M/V/X) werk. Als je het niet eens bent met de regels, dan moet je niet zeiken tegen de agent, maar je stem gebruiken in het stemhokje, op straat gaan demonstreren of zelf een politieke partij starten.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


11 apr 2023 15:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Volgens mij zie jij toch een heel ander filmpje.

Ik zie niet dat hij tegen de bekeuring is, maar tegen de manier waarop hij benaderd wordt.
Nogmaals de agent blijft erg netjes, maar haalt er dingen bij welke totaal niet relevant zijn voor de (gemeten) overtreding welke er gemaakt is.
Indien je daar dan een opmerking over maakt. Ja dat begrijp ik goed. Dat hij alles filmt, dat begrijp ik ook, daar verdient hij zijn boterham mee.
Het zou een ander verhaal zijn, weer eens mijn mening, dat hij begint te filmen om de agent te kakken neer te zetten.

Zoals heden ten dagen veel te veel gedaan wordt.
_________________________________________
Mvg,

René


11 apr 2023 16:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Ik denk dat die agent zelf wel bepaalt of hetgeen hij erbij vertelt (context) al dan niet relevant is. Niet Enzo. Enzo doet vervolgens alsof de agent hen daarvoor verantwoordelijk houdt … dat is weer iets anders. Hij had een slokje op en wilde, op video, ook gewoon even bij de hand doen tegen die agent. Die bleef imho nog vrij netjes / rustig.

Omdat hij er z’n boterham mee verdient is het allemaal oké / goed te begrijpen dat hij alles filmt. Aparte redenering.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


11 apr 2023 19:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
En we zijn op pagina 3 vol gebakken lucht aangeland. :popcorn:
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


11 apr 2023 20:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
MarkS schreef:
Alles voor de views enzo …
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


11 apr 2023 21:07
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Je hebt leuke agenten en hufters. En tegen hufters ben ik niet vriendelijk.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 apr 2023 21:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
MarkS schreef:
Ik denk dat die agent zelf wel bepaalt of hetgeen hij erbij vertelt (context) al dan niet relevant is. Niet Enzo. Enzo doet vervolgens alsof de agent hen daarvoor verantwoordelijk houdt … dat is weer iets anders. Hij had een slokje op en wilde, op video, ook gewoon even bij de hand doen tegen die agent. Die bleef imho nog vrij netjes / rustig.

Omdat hij er z’n boterham mee verdient is het allemaal oké / goed te begrijpen dat hij alles filmt. Aparte redenering.

+1 op alles wat je zegt.


11 apr 2023 21:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
MarkS schreef:
Ik denk dat die agent zelf wel bepaalt of hetgeen hij erbij vertelt (context) al dan niet relevant is.

Dat is zeker zo. Maar als iemand dit niet relevant vindt mag men daar toch ook een antwoord opgeven. Of mag je helemaal geen antwoord geven als je het er niet mee eens bent als je ergens over aangesproken wordt? Volgens mij waren ze in gesprek.[/quote]

MarkS schreef:
Enzo doet vervolgens alsof de agent hen daarvoor verantwoordelijk houdt … dat is weer iets anders. Hij had een slokje op en wilde, op video, ook gewoon even bij de hand doen tegen die agent.

Dit is een flinke aanname welke je doet. Ik denk dat ik en vele met mij niet veel anders gereageerd zouden hebben.

MarkS schreef:
Die bleef imho nog vrij netjes / rustig.

Volgens mij zijn we het hier allemaal over eens.

MarkS schreef:
Omdat hij er z’n boterham mee verdient is het allemaal oké / goed te begrijpen dat hij alles filmt. Aparte redenering.

Dit was zeker niet wat ik er mee bedoelde. Maar dat hij de hele dag filmt is zeker een gegeven.
En als hij dit dan post begrijp ik het wel, want nogmaals vindt ik dat hij niet heel erg vervelend doet tegen de agent.
Er zijn vele agenten welke elke dag veel vervelender worden benaderd en niet alleen agenten. Vergeet niet de mensen in de zorg en ook welke in een winkel staan.
_________________________________________
Mvg,

René


12 apr 2023 8:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
MY00 schreef:
MarkS schreef:
Ik denk dat die agent zelf wel bepaalt of hetgeen hij erbij vertelt (context) al dan niet relevant is.

Dat is zeker zo. Maar als iemand dit niet relevant vindt mag men daar toch ook een antwoord opgeven. Of mag je helemaal geen antwoord geven als je het er niet mee eens bent als je ergens over aangesproken wordt? Volgens mij waren ze in gesprek.

Agent geeft context bij boete vanwege snelheidsovertreding. Wat de consequenties kunnen zijn. Niet dat het compleet vergelijkbare situaties zijn. Agent is opgeleid voor agent. Geen consultant, talkshow host, influencer en Enzo heeft waarschijnlijk ook een wat vlottere babbel dan agent. Helemaal met paar slokjes op. Ik denk, zit gewoon even stil als je geschoren wordt, en rij daarna snel (niet te snel) weer verder.

MarkS schreef:
Enzo doet vervolgens alsof de agent hen daarvoor verantwoordelijk houdt … dat is weer iets anders. Hij had een slokje op en wilde, op video, ook gewoon even bij de hand doen tegen die agent.

Dit is een flinke aanname welke je doet. Ik denk dat ik en vele met mij niet veel anders gereageerd zouden hebben.

Wat is de aanname? Hij geeft zelf aan gedronken te hebben. Ik vond hem wel een beetje bijdehand. Dat is mijn mening idd. Zijn reactie op het vermelden van dat ongeluk was “dat kun je niet zo bij ons neerleggen” … ergens gaat er dan iets mis in de communicatie tussen die twee denk ik.

MarkS schreef:
Die bleef imho nog vrij netjes / rustig.

Volgens mij zijn we het hier allemaal over eens.

MarkS schreef:
Omdat hij er z’n boterham mee verdient is het allemaal oké / goed te begrijpen dat hij alles filmt. Aparte redenering.

Dit was zeker niet wat ik er mee bedoelde. Maar dat hij de hele dag filmt is zeker een gegeven.
En als hij dit dan post begrijp ik het wel, want nogmaals vindt ik dat hij niet heel erg vervelend doet tegen de agent.
Er zijn vele agenten welke elke dag veel vervelender worden benaderd en niet alleen agenten. Vergeet niet de mensen in de zorg en ook welke in een winkel staan.

Oké, en eens. Overigens als ik bekijk hoe vaak ik ben staande gehouden in de auto dan kan ik die waarschijnlijk op 1 misschien 2 handen tellen. En eigenlijk nooit echt vervelend benaderd, of zoals Horn het noemt door een hufter van een agent. Wel 1x in mijn jongere jaren, kreeg ik ook een preekje over het inrijden op een file, terwijl er ook geen kip op de weg was. Vond ik het ook nodig om daar een (bijdehante) opmerking over te maken, vonden ze ook niet leuk. Zou ik tegenwoordig ook niet meer zo snel doen, je wordt wat ouder en wijzer denk ik. Paar jaar geleden ook nog eens staande gehouden door een onopvallende / VW Polo, helemaal niet in de gaten dat je daar op de A28 maar 80 mocht en ik haalde even snel een auto in maar wel met 130kmu. Eerste wat die agent dan ook zei was “u bent uw rijbewijs kwijt”. Behalve dat mn hart in mn keel zat, alleen tegen die agent gezegd “weet u het echt 100% zeker?”, vervolgens nadat hij het nog eens had bekeken kreeg ik na correctie 129kmu. Flink bedrag maar nog nooit zo blij geweest met een boete. Eigenlijk ben ik helemaal geen echter hufters tegengekomen. Maakt ook wel een klein beetje uit hoe je jezelf opstelt denk ik.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 apr 2023 9:56
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
MY00 schreef:
En als hij dit dan post begrijp ik het wel, want nogmaals vindt ik dat hij niet heel erg vervelend doet tegen de agent.

Ook zelf denkt hij daar achteraf anders over en geeft dat ook openlijk toe.
Misschien moet jij er dan ook (nog) eens goed over nadenken.
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


12 apr 2023 10:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
GinnFizz schreef:
Zoveel mensen, zoveel meningen. (...)
Eindeloos.
Klaar ... slotje.

:arrowu: :arrowu: :arrowu:
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


12 apr 2023 10:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Maar ze kunnen je rijbewijs toch ook invorderen voor een gevaarlijke situatie? Waar zou dan er gens de grens liggen? Want dan hebben ze toch ook nog eel mazzel gehad denk ik.
Waren al wat meldingen en ze hadden 270 gezien op de teller.


12 apr 2023 10:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Polydeukes schreef:
GinnFizz schreef:
Zoveel mensen, zoveel meningen. (...)
Eindeloos.
Klaar ... slotje.

:arrowu: :arrowu: :arrowu:


Afbeelding
“Bepaal jij dat?”
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 apr 2023 11:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
MY00 schreef:
Het zou een ander verhaal zijn, weer eens mijn mening, dat hij begint te filmen om de agent te kakken neer te zetten.
Zoals heden ten dagen veel te veel gedaan wordt.

Ervan uitgaande dat de agent zou moeten weten wie hij voor zijn snufferd had. Kan me zo voorstellen dat niet iedereen Enzo Knol kent.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


12 apr 2023 16:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
MarkS schreef:
“Bepaal jij dat?”
Kijk eens aan, iedereen mag hier zijn mening spuien, al dan niet gefundeerd, zuiver emotioneel en weet ik nog wat, en ik niet? Een influencer doet een interpreteerbare uitspraak in een filmpje en jullie moeten allemaal jullie belangrijke plasje erover doen. Wel beste MarkS, dat is dan mijn plasje, mag het even?
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


12 apr 2023 19:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
pffffff het wordt echt tijd voor een SLOTJE.

alles is wel gezegd hierover lijkt me, het wordt steeds gezelliger hier. :bang:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


12 apr 2023 20:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Was maar een geintje van MarkS. Met het plaatje erbij is dat duidelijker.
Verder ben ik niet zo van de slotjes, het is hier niet het VIVA-forum.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


12 apr 2023 21:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Oh was het dan echt niet duidelijk dat het een geintje was?

Weinig Jiskefet kijkers hier blijkbaar. :mrgreen: (dit is een smiley, ook dit is een geintje mannen)
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 apr 2023 21:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
GinnFizz schreef:
MarkS schreef:
“Bepaal jij dat?”
Kijk eens aan, iedereen mag hier zijn mening spuien, al dan niet gefundeerd, zuiver emotioneel en weet ik nog wat, en ik niet? Een influencer doet een interpreteerbare uitspraak in een filmpje en jullie moeten allemaal jullie belangrijke plasje erover doen. Wel beste MarkS, dat is dan mijn plasje, mag het even?


Waarom quote je het bijbehorende plaatje niet? Dan is de context van mijn grap tenminste duidelijk.

Afbeelding

En jij mag van mij overal overheen plassen hoor. :wink:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 apr 2023 21:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Omdat ik het plaatje niet zie, het is een tekentje met het woord "afbeelding" ernaast.
En ik ben idd geen Jiskefet kijker.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


Laatst bijgewerkt door GinnFizz op 12 apr 2023 21:52, in totaal 1 keer bewerkt.



12 apr 2023 21:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Cazzo Super Veloce schreef:
Was maar een geintje van MarkS. Met het plaatje erbij is dat duidelijker.
Verder ben ik niet zo van de slotjes, het is hier niet het VIVA-forum.


Eens. Er viel ook eigenlijk geen onvertogen woord behalve dan wat verzoeken tot slotjes omdat iedereen z’n mening geeft (want forum, dus prima lijkt me).
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


Laatst bijgewerkt door MarkS op 12 apr 2023 22:01, in totaal 1 keer bewerkt.



12 apr 2023 21:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
GinnFizz schreef:
Omdat ik het plaatje niet zie, het is een tekentje met het woord "afbeelding" ernaast.
En ik ben idd geen Jiskefet kijker.


Oké. Dan hoef ik hem gelukkig ook niet uit te leggen. :thumleft:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 apr 2023 21:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Uitleg graag!!! Ik kan het plaatje ook niet zien....en ben wel een Jiskefet liefhebber.
Nu is het net een boek met "un opuh einduh"......

Afbeelding
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


12 apr 2023 22:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Dat is hem idd, Jiskefet de boekenwinkel.

http://jiskefet.cdekker.nl/jiskefet/scene/boeken.htm

Bovenste foto en hier de complete dialoog. :salut:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 apr 2023 22:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Hahaha....puur toeval dat ik dit plaatje koos, was het "bepaal jij dat?" stukje uit deze sketch helemaal vergeten.
Mooi om deze scene terug te lezen....gewoon weer in de lach schieten! :mrgreen:
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


13 apr 2023 7:32
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.