Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 16:10



Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Enzo Knol is een zak hooi 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Twente
Bericht Enzo Knol is een zak hooi
Ook arrogante hufters kopen Porsche dus ook Enzo Knol.

Afbeelding

Lekkere ambassadeur voor het merk!


07 apr 2023 11:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Heb je het filmpje wel bekeken?

Ik vindt het persoonlijk ook erg vreemd dat de agent aanhaalt dat er bij een ongeluk 4 personen zijn omgekomen.
Volgens mij was dit op een geheel andere plek, buiten de bebouwd kom en niet op een snel weg waar ze gemeten 26 kilometer per uur te hard rijden.
Maar dat is mijn mening naar het kijken van het filmpje.

De agent bleef wel erg rustig en netjes hoor. Maar dit verhaal vertellen bij een overtreding van 26 kilometer per uur. En ja waarschijnlijk reden ze eerder veel harder.
_________________________________________
Mvg,

René


07 apr 2023 12:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Vind het beetje dubbel, ik heb persoonlijk liever dat een agent zegt dat het tegen de wet is en een boete uitdeelt dan een ander incident aanhaalt, ik heb ook wel eens bij wegmisbruikers of een gelijkaardig programma een agent een paar minuten zien praten met een bestuurder en die agent had het de hele tijd over dat het op die plek altijd druk was met fietsers...ten eerste was het fietspad gescheiden dmv paar meter berm (80km weg) en ten tweede had ik zowel in de beelden vanuit de auto als tijdens het gesprek 0 fietsers gezien...zeg dan gewoon "je krijgt een boete omdat je hier geen 100 mag".

Aan de andere kant, heb je nou echt zo'n teer zieltje dat je er als bijrijder niet tegen kan dat een agent zo'n incident aanhaalt en moet je er als "influencer" zo'n heisa van maken?

Zoals ik al zei, dubbel.

Daarnaast,als je een Porsche koopt word je niet meteen ambassadeur van het merk?
De meeste Audi rijders geven ook geen richting aan, bij welke ambassadeur moet ik precies zijn om mijn beklag te doen? Of is elke willekeurige Audi rijder geschikt?


07 apr 2023 12:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Ik dacht van de kinderen gehoord te hebben dat ie met een “Joeroes” :lol: rondreed?

Nu ja, als zowat half NL op je kanaal geabonneerd is, doe je toch wel iets goed in het leven…
Zou ook zomaar kunnen dat het een sponsordeal is. Gratis reclame voor Porsche zo en zoals het marketing spreekwoord zegt : beter slechte dan geen reclame :mrgreen:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


07 apr 2023 12:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Vind al die joeptoepsloebers zakken hooi: veel volume, maar weinig inhoud...
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


07 apr 2023 13:12
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Ik weet bitter weinig van Enzo, en mist wellicht enige context, maar ik vond hem zeer netjes en duidelijk tegen de agent praten.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


07 apr 2023 13:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 991.2 cabriolet
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Johann schreef:
Ik weet bitter weinig van Enzo, en mist wellicht enige context, maar ik vond hem zeer netjes en duidelijk tegen de agent praten.


Same here.

Met alle respect naar onze handhavers, ik heb het toch ook een paar mee moeten maken dat ik anders behandeld werd door een agent(e) omdat ik in een dure auto reed.
De politie rijdt ook vaak onnodig te hard en dan mag dat allemaal omdat ze een gedegen rijopleiding hebben gehad en goed kunnen rijden.
Wat een l.lkoek, ik ken wat mensen die het wagenpark van de politie moeten bijhouden, hoe zij klagen wat die agenten allemaal kapot rijden is niet normaal.

Dit had iedereen kunnen overkomen, wat mij betreft bleef hij vrij netjes.
Nu weer eieren verstoppen :mrgreen:


07 apr 2023 13:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Ik heb überhaupt nooit begrepen wat de lol is van kijken hoe iemand zijn overhemd voor het eerst zelf strijkt of wat die infloewensers ook uitspoken in die (m.i.) hersenloze filmpjes, maar blijkbaar is er een groot publiek voor wat hij doet. Heb nog nooit 1 seconde van hem gezien.

On topic: als je staande wordt gehouden omdat je (bewust) te hard rijdt, moet je (vind ik) gewoon je mond houden tegen de agent, ja en amen zeggen en de boete accepteren. Niet bijdehand gaan lopen doen en je overtreding bagatelliseren. Ik denk dat de agent het ongeluk met de dodelijke slachtoffers enkel aanhaalde om te illustreren dat een ongeluk in een klein hoekje zit en je niet altijd zelf de veroorzaker hoeft te zijn. Op hoge snelheid neem je nou eenmaal meer risico, dat weten we hopelijk allemaal. Zeggen dat het allemaal wel meevalt is gewoon niet verstandig (ook al denk je dat misschien, hou dat dan voor jezelf).
Maar goed, ik ben een brave burger en heb geleerd dat de agent op dat moment altijd gelijk heeft, in discussie gaan zinloos is, en als je je billen brandt zul je op de blaren moeten zitten.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


07 apr 2023 14:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster 987
Rijswijk ZH
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Ik was net bezig met een verhaaltje van gelijke strekking als van Polydeukes... helemaal mee eens. Zeker als andere weggebruikers al naar de politie hebben gebeld vanwege het rijgedrag van tante knol.
Wil er nog wel 1 dingetje aan toevoegen: ik stem voor; 't is een zak hooi.

:mrgreen:


07 apr 2023 14:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Dat jullie door al die advertenties heenkomen zeg….. die knol zal er wel weer gierend veel geld aan verdienen ;)
_________________________________________
Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag


07 apr 2023 14:43
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Wat een stelletje overjarige jippies hier zeg :cheesy:

Enzo doet iets wat onze kinderen erg leuk vinden. En daarvoor is hij erg interessant voor Lambo, Porsche en allemaal andere merken. Hij verdient zich scheel met kijkers, volgers en andere adepten. Is geen slechte gozer, niet dom en best beschaafd.
Ik heb bewondering voor zijn concept en hoe hij ervan leeft, ondanks allemaal van mijn generatiegenoten zie zeuren dat ze zijn verdienmodel niet begrijpen :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 apr 2023 15:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Polydeukes schreef:
Ik heb überhaupt nooit begrepen wat de lol is van kijken hoe iemand zijn overhemd voor het eerst zelf strijkt of wat die infloewensers ook uitspoken in die (m.i.) hersenloze filmpjes, maar blijkbaar is er een groot publiek voor wat hij doet. Heb nog nooit 1 seconde van hem gezien.

On topic: als je staande wordt gehouden omdat je (bewust) te hard rijdt, moet je (vind ik) gewoon je mond houden tegen de agent, ja en amen zeggen en de boete accepteren. Niet bijdehand gaan lopen doen en je overtreding bagatelliseren. Ik denk dat de agent het ongeluk met de dodelijke slachtoffers enkel aanhaalde om te illustreren dat een ongeluk in een klein hoekje zit en je niet altijd zelf de veroorzaker hoeft te zijn. Op hoge snelheid neem je nou eenmaal meer risico, dat weten we hopelijk allemaal. Zeggen dat het allemaal wel meevalt is gewoon niet verstandig (ook al denk je dat misschien, hou dat dan voor jezelf).
Maar goed, ik ben een brave burger en heb geleerd dat de agent op dat moment altijd gelijk heeft, in discussie gaan zinloos is, en als je je billen brandt zul je op de blaren moeten zitten.


+1. Veel dommer dan deze meneer en mevrouw in het filmpje wordt het niet. "omdat ik een Porsche heb". Nee L*L, omdat je te hard reed.


07 apr 2023 15:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Bemoeizuchtige politie. Politie meent altijd dat iedereen zich aan de wet moet houden behalve de politie zelf.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


Laatst bijgewerkt door NordRack2 op 07 apr 2023 16:15, in totaal 1 keer bewerkt.



07 apr 2023 15:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Gaat lekker weer deze topic... Ik voel een slotje aankomen :bang:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


07 apr 2023 16:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Het is een niet te onderschatten groot goed dat je in Nederland gewoon zo’n gesprek kan hebben met de politie. Moet je in de US eens proberen!
Vind de agent keurig zijn werk doen, beetje betweterig misschien maar ach, hij doet zijn best en blijft netjes.

Die Enzo en zijn vriendin zijn hier gewoon zeikerds die denken weer een leuk filmpje te maken. Resultaat is een oersaai zwamclipje. Gweoon te hard gereden, aftikken, verderleven zou ik zeggen.

Maar ja: influencers. Voegen helemaal niets toe aan de wereld,.


07 apr 2023 16:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Ik vind het ook een zak hooi. Helemaal na het zien van die video. Daarbij kun je zijn verdienmodel prima snappen maar er toch totaal niks mee hebben. Kijk als je (kinderen) hun tijd ermee willen verdoen, dan zijn er echt wel interessantere zaken op YouTube te vinden imho. Hoe oud is dat vriendinnetje van hem nou helemaal, maar ze zal al aardig wat ervaring hebben met snelle auto’s inmiddels, aantal rijvaardigheidstraining gedaan, kijk vooral ook even goed verderop in de video dan zie je hoe casual comfortabel ze het stuur vast heeft (1 handje onderin het stuur), dan zie je direct, die agent kletst ook maar wat … dat komt allemaal van zelf wel goed.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 apr 2023 16:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
John de Wolf gaat Enzo Knol en zijn vriendin toespreken

John de Wolf, assistent-trainer van Feyenoord, gaat Enzo Knol en zijn vriendin toespreken over hun gedrag. Het stel reed deze week met ruim 170 kilometer per uur over de snelweg en liet achteraf blijken niet echt in te zien wat ze precies fout hadden gedaan.

“Hallo, hallo. Slimmeriken, tussen aanhalingstekens, daar aan die kant van de auto”, zegt de Wolf vanaf de achterbank bij de twee. “Gebruik je verstand potverdrie! Zorg dat je niet meer veel te hard rijdt en doe gewoon normaal. Zorg dat we achter de politie blijven staan. Gebruik je VERSTAND!”

De politie gaat De Wolf vanaf nu vaker inzetten tegen vloggers die domme dingen doen.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 apr 2023 17:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 911 3.2 1987 987.1 S 3.2 2005
's-Hertogenbosch
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Volgens mij zei de agent dat hij had vastgesteld dat mevrouw Enzo niet over de vaardigheden zou beschikken om de controle over de auto te houden met een dergelijke snelheid in het geval er iets zou gebeuren (of woorden van gelijke strekking).

Als dat zo is, dan snap ik de context wel voor wat betreft het aanhalen van dodelijke ongelukken.

Verder vind ik niks van Knol, heb er nooit iets van gezien.
_________________________________________
Wim


07 apr 2023 18:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Heb tot dit filmpje nog nooit wat van Enzo Knol gezien.

Ik irriteer mij wel aan de houding van agenten in filmpjes wanneer iemand wordt aangehouden wanneer hij/zij te snel heeft gereden. Met name de belerende manier hoe ze te werk gaan. Ik snap de vragen van Enzo Knol wel. En vond dat hij netjes en beleeft bleef.

Ja, je (hij) weet dat je te hard rijdt. Handel het af en ga door. Maar ga niet als papa of mama vertellen hoe fout je wel niet bent. Dat laat de bekeuring wel zien.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


07 apr 2023 19:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Als je als agent vorige week bij een dodelijk ongeluk hebt gestaan waarbij jonge mensen het leven lieten, dan heb ik begrip voor alle onzin die zo’n diender er bij haalt als zo’n looser een beetje bijdehand gaat lopen doen.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


07 apr 2023 19:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Belerend praatje hoort erbij, dan had je maar niet te hard moeten rijden … en dan betaal je daarvoor. Kan vervelender, ze delen ook EMG uit.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 apr 2023 19:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Ik denk niet dat het belerende praatje (“foei”) ook maar iets toevoegt. Heb het zelf nog nooit meegemaakt maar denk dat ik ook zoiets zou hebben: “ja ik weet dat ik fout zit, schrijf die bon en fijne avond :thumleft:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


07 apr 2023 20:20
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
Polydeukes schreef:
Ik heb überhaupt nooit begrepen wat de lol is van kijken hoe iemand zijn overhemd voor het eerst zelf strijkt of wat die infloewensers ook uitspoken in die (m.i.) hersenloze filmpjes, maar blijkbaar is er een groot publiek voor wat hij doet. Heb nog nooit 1 seconde van hem gezien.

On topic: als je staande wordt gehouden omdat je (bewust) te hard rijdt, moet je (vind ik) gewoon je mond houden tegen de agent, ja en amen zeggen en de boete accepteren. Niet bijdehand gaan lopen doen en je overtreding bagatelliseren. Ik denk dat de agent het ongeluk met de dodelijke slachtoffers enkel aanhaalde om te illustreren dat een ongeluk in een klein hoekje zit en je niet altijd zelf de veroorzaker hoeft te zijn. Op hoge snelheid neem je nou eenmaal meer risico, dat weten we hopelijk allemaal. Zeggen dat het allemaal wel meevalt is gewoon niet verstandig (ook al denk je dat misschien, hou dat dan voor jezelf).
Maar goed, ik ben een brave burger en heb geleerd dat de agent op dat moment altijd gelijk heeft, in discussie gaan zinloos is, en als je je billen brandt zul je op de blaren moeten zitten.


Amen !


07 apr 2023 21:44
Profiel
PorscheForum Rakker
944turbo - 1988 924S - 1987 996 targa - 2002 997S - 2005
België
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
En blij zijn dat ze je al die andere keren dat je te snel reed niet gepakt hebben.
_________________________________________
Mijn eerste auto was een Porsche. Mijn laatste ook...en hij is niet alleen...


07 apr 2023 22:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Turbo X50
Bericht Re: Enzo Knol is een zak hooi
De naam."knol" zegt alweer genoeg
_________________________________________
Leerling Laagvlieger


07 apr 2023 23:15
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.