Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 2:39



Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Porsche video verzameling 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Carrera 2 Cabrio
Bericht Porsche video verzameling
Porsche Oostenrijk heeft een prachtige video verzameling

Ik waarschuw je maar even, het kost je minimaal een uurtje, dus ga er maar eens goed voor zitten.

Naast mooie reclame filmpjes, ook videos van o.a. "Power & Snow" met Walter Röhrl (Lydia!!!) en andere fantastische evenementen.

Als het nog niet genoeg is, kun je op de Italiaanse Porsche Classicsite oude filmpjes, foto's en verhalen van oudere Porsches ophalen.


06 nov 2005 2:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
dat zijn weer leuke filpjes om even bij weg te dromen.


robert
_________________________________________
remmen is angst


06 nov 2005 11:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Gaaf!

Thnx Marcos! :lol:


06 nov 2005 12:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Super Tip Marcos

THX :thumleft:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


06 nov 2005 14:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht Re: Porsche video verzameling
M'n hart ging weer sneller kloppen..... GAAF!!
JBP
_________________________________________
Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.


06 nov 2005 15:06
Profiel Facebook 
Bericht 
Wauw, dat is fantastisch, zeg! Wat leuk om dat weer eens te zien! Kon bijna de adrenaline weer voelen... Jee, wat keek ik daar serieus, maar vooral angstig, zeg! Maar ja, dat was ook wel wat, met fabrieksnieuwe Porsches van een ander op een circuit rijden. Ik had nog nooit zo op de sneeuw gereden. Dat duurde ook maar even, hoor, want als je dan maar eenmaal gaat rijden, krijg je die grijns de hele dag niet meer van je gezicht. En dit hebben we bij wijze van uitzondering gewoon 2 dagen gedaan (normaal is het 1 dag rijden en 1 dag skiën, maar je denkt toch niet dat ik ga skiën? Ik had namelijk héél erg last van mijn knie... :D :D :D ) Dank voor je berichtje, heb weer met een enorme grijns 3 keer het filmpje bekeken, jammer dat jullie mijn gezicht nu niet kunnen zien......


07 nov 2005 10:44
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Lydia schreef:
Wauw, dat is fantastisch, zeg! Wat leuk om dat weer eens te zien! Kon bijna de adrenaline weer voelen... Jee, wat keek ik daar serieus, maar vooral angstig, zeg! Maar ja, dat was ook wel wat, met fabrieksnieuwe Porsches van een ander op een circuit rijden. Ik had nog nooit zo op de sneeuw gereden. Dat duurde ook maar even, hoor, want als je dan maar eenmaal gaat rijden, krijg je die grijns de hele dag niet meer van je gezicht. En dit hebben we bij wijze van uitzondering gewoon 2 dagen gedaan (normaal is het 1 dag rijden en 1 dag skiën, maar je denkt toch niet dat ik ga skiën? Ik had namelijk héél erg last van mijn knie... :D :D :D ) Dank voor je berichtje, heb weer met een enorme grijns 3 keer het filmpje bekeken, jammer dat jullie mijn gezicht nu niet kunnen zien......


He geweldig, je staat er zelf ook op :shock:
Jee, wat keek ik daar serieus, maar vooral angstig, zeg!
Ik zag alleen maar dames die "hoog"duits spraken, dus kon me niet voorstellen dat jij ..., maar goed des te leuker dat je het wel bent. :!:
Wie ben je dan en in welk filmpje sta je :?: :?:


07 nov 2005 11:17
Profiel
Bericht 
Ja, ik sta op het filmpje, een paar keer vluchtig en één keer zie ik mezelf driften. Nee, ik ben niet die blondine. Helemaal in het begin sta ik er op. De donkere mevrouw die zo gespannen kijkt. Het was ook kort voor mijn scheiding, dus ik zie er niet helemaal toppie uit. Normaal kijk ik niet zo benauwd, hóór! Ik ben ook niet geïntervieuwd, ondanks dat ik goed duits spreek, ha,ha! Vond dat ook niet erg, had wel wat anders aan mijn hoofd! Goh, ik ben gewoon even helemaal weer terug in Kaprun... Je kunt een regenachtige maandag niet beter beginnen! Thanks!


07 nov 2005 11:24
Bericht 
Oja, het was die van Power & Snow 02!


07 nov 2005 11:26
Bericht 
Zag er niet op mijn best uit, maar euh, zo erg geschrokken?


07 nov 2005 15:36
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Lydia schreef:
Zag er niet op mijn best uit, maar euh, zo erg geschrokken?


Ha, ha, nee hoor, maar ik zit niet thuis en heb waar ik nu zit geen mogelijkheid om de video opnieuw te bekijken. Maar ga vanavond natuurlijk wel even kijken. :wink:


07 nov 2005 15:52
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Lydia schreef:
Ja, ik sta op het filmpje, een paar keer vluchtig en één keer zie ik mezelf driften. Nee, ik ben niet die blondine. Helemaal in het begin sta ik er op. De donkere mevrouw die zo gespannen kijkt.

Na deze uitspraak kom ik toch echt bijna in de verleiding om een afbeelding aan het Smoelenboek toe te voegen. ;) :lol:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


07 nov 2005 22:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Nou Lydia, we hebben je herkent, "the lady in black". En dat smoelenboek dat moet je zelf maar invullen lijkt me, iedereen weet nu i.i.g. wie Lydia is. Fantastisch dat je het nu weer terug kan zien, het ziet er echt spectaculair uit.

Inmiddels weet ik ook dat je het nog steeds kunt boeken, from all over the world. Winter Training in Austria 10.02. - 12.02.2006* 12.02. - 14.02.2006
per person/double room * 1,590 €
per person/single room 1,690 €
per companion 750 €

Ik zag ook nog iets anders leuks om voor te sparen. kosten 3,200 € exclusief ticket.
Voor volgend jaar is alles al uitverkocht.


07 nov 2005 22:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht rich
If i was a rich man....tralalielalielala... :lol:
_________________________________________
If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one! :-)


07 nov 2005 23:05
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Ook mij (en Gerard 997s) hebben ze benaderd om mee te gaan met de Nederlandse versie van dit evenement, op het eerste gezicht hadden wij er beide wel zin in om samen naar de Noordpool te gaan, maar toen we de Nederlandse prijs hoorde.....................ff niet dus.

klikker de klik....If i was a rich man....tralalielalielala..


Het programma ziet er wel zeer trendy en patsie uit.


07 nov 2005 23:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
een keer extra oogsten :wink:


07 nov 2005 23:24
Profiel
Bericht 
Helemaal toppie dat je dit nu from all over the world kunt boeken. Is niet helemaal hetzelfde, dit wordt door de Öamtac gedaan, but who cares? Hartstikke leuk, ik kan het een ieder aanraden, echt die grijns blijft gewoon dágen op je gezicht plakken. De prijs is vergeleken met andere evenementen, nog acceptabel. De grap aan het evenement wat Porsche Oostenrijk organiseert was juist dat der Walther er was. En ieder een eigen Porsche, dus dan ook echt de hele dag rijden zonder wisselen.

Heb dat ook wel eens bekeken met dat Artic, maar good heavens, wat een geld. En dan ook nog met z'n tweeën in één auto! Volvo (maar wie wil daar in rijden) organiseert dat ook, maar dan in Groenland en voor ook zo'n immens bedrag.

Ik zal wel eens een wat vrolijker plaatje van me op zoeken en in de smoelenbak plaatsen. Dit komt uit een minder goede periode. Van vrolijke plaatjes heb ik er gelukkig meer. :D


08 nov 2005 11:57
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Lydia schreef:
(..) Ik zal wel eens een wat vrolijker plaatje van me op zoeken en in de smoelenbak plaatsen (..) Van vrolijke plaatjes heb ik er gelukkig meer. :D


:thumleft: Don't worry ... be happy :wink:

Viel me trouwens op dat de dames goed vertegenwoordigd waren op die snow trip. Had dat niet gedacht, het is van oudsher immers zo'n typisch mannending, toch?


08 nov 2005 15:01
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Dat van die Poolreis, is wel in Porsches hoor.


08 nov 2005 15:54
Profiel
Bericht 
Voor zover ik me kan herinneren waren er 2 dames, die blonde dame was uit Oostenrijk via Porsche Salzburg. Zowiezo rijden er in Duitsland en Oostenrijk verbazend veel vrouwen in een Boxster, waarschijnlijk ook omdat dit cabrio's zijn. Denk ook wel dat er genoeg vrouwen zijn die gewoon echt willen kunnen rijden in een Porsche en die de auto goed willen kennen in hun rijgedrag. Zeker een 911 kan een tricky-autootje zijn. Vooral bij een glad wegdek. Vond het erg leerzaam. Reed afgelopen voorjaar met iets te gladde banden (Het "bandenpotje" was net nog iets te leeg) in de stromende regen over bladeren en maakte een 360 graden midden op de snelweg ter hoogte van Kootwijk. Midden in de spits word je daar niet vrolijk van, zeker niet als je even dat korte moment bij 180 graden al die lampen op je af ziet komen van o.a. vrachtwagens. Dan is het toch zaak dat je niet in paniek raakt en je kop er bij houdt. Stom ook wat je dan in een luttele paar seconden kunt denken. Alles was goed gegaan en ook geen schade aan mijn bolide, maar wel snel nieuwe achterbanden gekocht. Dan is het toch leerzaam te weten hoe je de auto onder controle kunt krijgen. Afgezien van alle fun die je natuurlijk al op zo'n cursus hebt. Mocht je twijfelen: DOEN!


08 nov 2005 15:57
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Lydia schreef:
(..) Denk ook wel dat er genoeg vrouwen zijn die gewoon echt willen kunnen rijden in een Porsche en die de auto goed willen kennen in hun rijgedrag (..)


Ik ken ze in ieder geval niet ... maar ja, dat kan ook aan mij liggen hoor
:wink:


08 nov 2005 16:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht rich wife
If i had a rich wife?.....tralalielalielalie :mrgreen:
_________________________________________
If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one! :-)


08 nov 2005 16:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht Re: rich wife
marknineoneone schreef:
If i had a rich wife?.....tralalielalielalie :mrgreen:


In that case you're most likely a rich man ...


08 nov 2005 16:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht Re: rich wife
adu schreef:
marknineoneone schreef:
If i had a rich wife?.....tralalielalielalie :mrgreen:


In that case you're most likely a rich man ...


How true and.....how sad. I thought she loved me for who i am.. :cry: :wink:
_________________________________________
If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one! :-)


08 nov 2005 16:48
Profiel
Bericht 
Oei, is er nu hier iemand een illusie armer...? Arme Mark!


10 nov 2005 12:25
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.