Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 8:39



Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 
Topgear Cayman S video 
Auteur Bericht
Bericht Topgear Cayman S video
http://video.google.com/videoplay?docid ... q=top+gear

Enjoy,

Gr. Gerko
1978sc


07 dec 2005 10:13
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P O R S C H E
NUTH
Bericht Re: Topgear Cayman S video
ze zijn er goed over te spreken he....

ik vind het ook maar een gedrog...

wordt denk ik een flop...

gr m
_________________________________________
HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.


07 dec 2005 10:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En ik denk net het omgekeerde.
Da het een zeer goede zet is van Porsche :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


07 dec 2005 12:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Topgear Cayman S video
don_carrera schreef:
wordt denk ik een flop...


Integendeel. Het wordt DE moneymaker van Porsche. Productiekosten lager dan de Boxster, maar de prijs ligt hoger. En ze zullen er zeker een hoop van verkopen. De aandeelhouders kunnen gelukkig zijn...


07 dec 2005 12:23
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
993 '95
Bericht 
Ik ben het eens met Devils son... en persoonlijk vind ik ook nog eens een mooie auto!


07 dec 2005 12:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
this video is temp not available


07 dec 2005 13:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928 GT 1989
Veghel
Bericht 
Het commerciel gezien een goede stap van Porsche maar zelf vind ik dat Clarkson wel een beetje gelijk heeft.
Je moet hem niet te serieus nemem, maar waarom niet het beste uit een auto halen?
_________________________________________
Eens wat anders dan een 911


07 dec 2005 13:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
chiel schreef:
Ik ben het eens met Devils son... en persoonlijk vind ik ook nog eens een mooie auto!


ik ook :lol:

robert
_________________________________________
remmen is angst


07 dec 2005 20:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Wordt geen succes denk ik;


08 dec 2005 9:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht Re: Topgear Cayman S video
Devils son schreef:
don_carrera schreef:
wordt denk ik een flop...


Integendeel. Het wordt DE moneymaker van Porsche. Productiekosten lager dan de Boxster, maar de prijs ligt hoger. En ze zullen er zeker een hoop van verkopen. De aandeelhouders kunnen gelukkig zijn...


Het zal afwachten worden, ik zelf vond dat de genodigden bij de voorstelling, niet laaiend enthousiast waren. Ze zullen het moeten hebben van een nieuw publiek denk ik.

Langs de andere kant, de A-klasse is ook niet met veel enthousiasme onthaald geweest, daar kwam dan nog bij dat het wagentje zee angstig was voor rendiertjes :lol: Ondanks dit alles is het toch uitgegroeid tot een van de betere verkopende modellen bij Mercedes.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


08 dec 2005 9:14
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
't is een schone, zoals de zuiderburen het zouden verwoorden.

Overigens, er is genoeg ruimte voor verbetering. Als Techart (geschat) 380pk uit het blok kan halen, zullen de Stuttgarters er in de toekomst ook wel wat bijplussen. Samen met een sperdiff.. :roll:


08 dec 2005 14:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
De Cayman kan me volledig bekoren. Indien ik moet kiezen tussen de Boxster en de Cayman, dan weet ik het onmiddellijk : de Cayman. Heeft net dat tikkeltje meer dan de Boxster. Vooral die brede heupen achteraan, het prachtige interieur, aanvaardbare kofferruimte en een geweldige baanligging ondanks het ontbreken van sperdifferentieel.

Doe mij maar een mooie gele met die prachtige Techart velgen er op.
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


08 dec 2005 14:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 S /2006
Bericht 
Ja is mij ook niet tegen gevallen. De keuze tussen Boxster en Cayman lijkt mij niet moeilijk. De dealer had er op het introduktie week-end 8 verkocht. 8 kopers van BMW en 1 ex Boxster. Dus nieuwe markt.

Toch moet Porsche niet te veel van die Caymans etc. verkopen (er was ooit zelfs sprake van een model ONDER de Boxster), gezien het een down-grading van het merk betekend.
Jaguar gaat daar nu kapot aan door die goedkope type X als leasebakken te brengen. Leuk voor de modalen, maar het klasse-merk is weg genivelleerd, en stappen uit. Het merk ligt op straat.
_________________________________________
Puts a smile on my face every day


10 dec 2005 16:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Maar geef toe dat je het verschil niet ziet tussen een baby Jag en een Groet Rover.
Dat hebben ze bij de Cayman niet
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


10 dec 2005 16:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Ben het met Corry eens;
Wendelin heeft na de 'zwarte' dagen van midden jaren negentig (samen met externe adviseurs van o.m. Toyota natuurlijk) een paar uitstekende stappen gezet, maar moet nu uitkijken dat ze niet doorschieten.
De Cayman zie ik daarin niet als een probleem, m.i. is er voor dat model geen echte toekomst náást de 911 (997), TENZIJ de 911 aangepakt gaat worden (Upgrade dan wel te verstaan...!) en DAT zou natuurlijk wel spannend worden. Vraag is dán weer wat de potentiële Boxster kopers zullen gaan doen...
Concluderend; de 'afstand' tussen de modellen Boxster-Cayman-997 is m.i. te klein, er móet daar minstens 1 de dupe van worden.
_________________________________________
Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)


10 dec 2005 17:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 S /2006
Bericht 
Zou eerder zeggen geen verschil tussen een baby Jag en Ford Mondeo, want daar ligt het nu. :bang:
_________________________________________
Puts a smile on my face every day


10 dec 2005 17:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 S /2006
Bericht 
Pas op, we spreken hier altijd nog over de Cayman S :!: Er komt binnenkort de instapversie!!!!! van Cayman. De 911( 997) zal straks standaard de 3.8 ltr motor krijgen om de afstand iets op te rekken.
_________________________________________
Puts a smile on my face every day


10 dec 2005 17:15
Profiel
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Ik vind de cayman mooi, maar de elf, mooist... en dat is verschil...
Als er een dag is dat mijne portemonee de elf niet kan betalen, zal ik maar wat graag in een cayman rijden, zeker weten.

Als ik jonger was en nog geen budget voor een 11 zou hebben , k zou niet wachten, direct een cayman!
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


10 dec 2005 17:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 S /2006
Bericht 
En dan elke dag met je neus plat gedrukt tegen de etalageruit van de Porsche dealer kijken naar de 911 die je eigenlijk wilde hebben. Doet mij denken aan de Honda Shadow motorrijders die elke ochtend vol spijt voor de etage staan van de Harley dealer.
_________________________________________
Puts a smile on my face every day


10 dec 2005 17:21
Profiel
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
corry schreef:
En dan elke dag met je neus plat gedrukt tegen de etalageruit van de Porsche dealer kijken naar de 911 die je eigenlijk wilde hebben. Doet mij denken aan de Honda Shadow motorrijders die elke ochtend vol spijt voor de etage staan van de Harley dealer.


Natuurlijk, maar dat hoort bij de fun, dat heb ik ook gedaan:
1. 965 van 5j
2. 993 targa van 1j
3. 996 cabrio van 2.5j
4. 997S cab nieuw!!!!

Ondertussen heb ik toch al 10j p-fun!
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


10 dec 2005 17:23
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 20 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.