Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 20:09



Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuwe website Theo Jansen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Nieuwe website Theo Jansen
Zag toevallig dat Theo Jansen een nieuwe website heeft.

Erick
.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


09 feb 2006 18:58
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Heeee, ik had Theo aangeboden de nieuwe website te maken in ruil voor ..., ach laat ook maar hij is toch niet mooi. Z'n auto's wel :)


09 feb 2006 20:53
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Nieuwe startpagina. Kom niet verder dan de welkomstpagina... :roll: :?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


09 feb 2006 21:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ja Theo Jansen had het er al een tijd over dat er een nieuwe site zou komen, maar ziet er erg mooi uit !
Thumbnails voor de autos in voorraad is ook wel erg handig natuurlijk.

Via het menu bovenaan kan je navigeren en meer van de site zien dan de welkomstpagina hoor :wink:


09 feb 2006 21:26
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Gerco schreef:
Via het menu bovenaan kan je navigeren en meer van de site zien dan de welkomstpagina hoor :wink:


Thanks. Ik pakte het adres gewoon uit mijn favo's en ging ervanuit dat de url hetzelfde was. In mijn favo's was echter http://www.theojansen-porsche.nl/start.htm opgeslagen, en dan kom je op een welkomstpagina waar je geen menu hebt... Ga nu eens even surfen :salut:

Hoop tiptronics heeft hij staan trouwens... :?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


09 feb 2006 21:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
mooie site maar nog steeds van elke auto maar 1 klein fototje.
dat vind ik stom ik vind van elke kant van de porsche 1 en 1 een van de motor.

anton964


09 feb 2006 22:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Er staan wel meerdere foto's van elke auto op zijn site hoor !
Als je klikt op de thumbnail of op het pijltje dan kom je uit bij de pagina van die auto en zie je nog een aantal thumbnails die leiden naar grotere foto's. Hoewel ik zelf die grotere foto's ECHT groter zou maken, formaat 1024 x 768. Dat moet ik Theo nog eens vertellen, of als hij hier meeleest, bij deze !


09 feb 2006 22:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
Ziet er strak uit die site. Maar idd matige foto's van datgene waar het toch om gaat: kijkers die willen weten of de auto er goed uitziet. Ook jammer dat de fam. foto met de honden eraf is, gaf toch een leuk sfeerbeeld :?

Wolbert Sportscars en Targa Florio zijn m.i. effectievere sites


09 feb 2006 22:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Mooie site, best een verbetering tov de oude.

Met Gerco eens, foto's zijn veuls te klein, en ik zou er ook echt een interieur fotootje bij plaatsen.
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


09 feb 2006 22:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 964 c2
munnekeburen
Bericht 
Zeker een mooie site,,
Effectief verhaal over het bedrijf,,,,en een mooie werkplaats met uitstraling iemand die hen niet kent zal daar zeker,na op de site te zijn geweest met een vertrouwd gevoel naar toe gaan.
_________________________________________
it is the speed of sound ORE is it the sound of speed


09 feb 2006 22:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Wat dat betreft zijn de foto's van www.lammertink-porsche.nl echt TOP !!, vind ik.
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


09 feb 2006 23:30
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
fotoos zijn er toch gewoon om een beeld te krijgen van een auto, groot of klein, ben je geinteresseerd, ga je kijken.
_________________________________________
964 c2


09 feb 2006 23:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Knappe site! Heel keurig, deftig, niks teveel, niks te weinig...straalt een zekere ernst uit!

Mooi bedrijf overigens...had al veel over TJ gehoord maar wist niet dat hij zoveel Porsches had en dat het bedrijf zo een nostalgische boerderij als pand had...spijtig dat er geen prijzen bij de auto's staan :? ...of moet ik schrijven "gelukkig maar"? :lol:
_________________________________________
Respekt für die Eltern


09 feb 2006 23:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Inderdaad is dat een manko voor bezoekers MichM3, helemaal mee eens. Ik dacht dat de site EINDELIJK gebruiksvriendelijk geworden was voor potentiële kopers, maar nee!

Het zal overigens zeker géén manko zijn voor Theo..... :wink:


10 feb 2006 0:15
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
ben er één keer geweest en ik heb zelden zo'n schone, opgeruimde werkplaats gezien. zie de foto's. Leek wel een betegeld zwembad, zo schoon. :thumleft:

Helaas was de rest van de ervaring minder positief... :?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 feb 2006 15:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
Ik kon met de oude site ook prima uit de voeten. Als regelmatige bezoeker (van de website) wordt de voorraadpagina toch vaak het meest gebruikt. Als ik de nieuwe website bekijk zie ik weinig nieuwe gegevens en weinig nieuwe toepassing van de mogelijkheden van zo'n website. Verder heeft e.e.a. qua opmaak een schoonmaakbeurt gehad en ademt het nu allemaal een (nog) groter Porsche gehalte uit (niet verkeerd). Maar de foto's zijn inderdaad (nog) kleiner, nog steeds geen (indicatieve) prijzen en persoonlijk had ik uit de website upgrade wat meer gehaald (beeld/geluid/interactie). Maar dat is mijn mening :wink:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 feb 2006 15:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Die witte 996 C4S zie ik helemaal zitten. :shock:
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


10 feb 2006 15:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
MarkS schreef:
Ik kon met de oude site ook prima uit de voeten. Als regelmatige bezoeker (van de website) wordt de voorraadpagina toch vaak het meest gebruikt. Als ik de nieuwe website bekijk zie ik weinig nieuwe gegevens en weinig nieuwe toepassing van de mogelijkheden van zo'n website. Verder heeft e.e.a. qua opmaak een schoonmaakbeurt gehad en ademt het nu allemaal een (nog) groter Porsche gehalte uit (niet verkeerd). Maar de foto's zijn inderdaad (nog) kleiner, nog steeds geen (indicatieve) prijzen en persoonlijk had ik uit de website upgrade wat meer gehaald (beeld/geluid/interactie). Maar dat is mijn mening :wink:


helemaal mee eens.
Een nieuw jasje is altijd leuk maar voeg wel iets toe aan het geheel.
Zoals bij lammertink het motorgeluid bijv.


10 feb 2006 16:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ach het belangrijkste van een site vind ik altijd dat ie lekker functioneel is en makkelijk navigeerd, en dat is bij de oude en ook de nieuwe zeker wel het geval. Voor de rest zit ik persoonlijk niet zo te wachten op sites die achtergrond geluid je speakers uit denderen als je op hun pagina komt. Je schrikt je een hoedje.

Deze site is inderdaad wel iets "gelikter" dan de oude, maar persoonlijk mis ik wel de achtergrond foto van de 993 turbo die er altijd zo mooi stond :(


10 feb 2006 18:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
gelikter, moderner is de site zeker
...maar vond de oude strakker en doeltreffender; net als die van wolbert en targa florio idd
en over het ontbreken van prijzen, die discussie is al meer gevoerd; is gewoon de verkoopstrategie van de beste man
_________________________________________
Got coffee?


10 feb 2006 18:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
MichM3 schreef:
Knappe site! Heel keurig, deftig, niks teveel, niks te weinig...straalt een zekere ernst uit!

Eenvoud is het kenmerk van het ware. :roll:


10 feb 2006 19:44
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
Gerco schreef:
Ach het belangrijkste van een site vind ik altijd dat ie lekker functioneel is en makkelijk navigeerd, en dat is bij de oude en ook de nieuwe zeker wel het geval. Voor de rest zit ik persoonlijk niet zo te wachten op sites die achtergrond geluid je speakers uit denderen als je op hun pagina komt. Je schrikt je een hoedje.


Bedoelde eigenlijk wat porscheware ook al aangaf (bijv. op de site van Lammertink dmv geluidclips) dat er bij de auto's behalve (goede) foto's, ook wat geluid of zelfs video kan worden gekozen. Let wel ik zeg "gekozen" kan worden. Want op die verplichte achtergrond muziek of standaard geluiden die je niet kunt onderdrukken zit niemand te wachten en ook ik niet. Maar als ik een mooie auto zie staan (al dan niet met sportuitlaat/motorsound pakket) vind ik het wel prettig om dat te kunnen horen (vanachter de PC). En als ik heel eerlijk ben gaat de volumeknop dan wel vol open! :lol:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 feb 2006 20:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
WdePundert schreef:
MichM3 schreef:
Knappe site! Heel keurig, deftig, niks teveel, niks te weinig...straalt een zekere ernst uit!

Eenvoud is het kenmerk van het ware. :roll:


Voorbeeld van een goede, eenvoudige, zakelijke website vind ik die van Wolbert. Ziet er verder keurig uit. Goede informatie en foto's. Verder niks op aan te merken.

Maar als ie zo'n goede site gaat upgraden verwacht ik eigenlijk minimaal hetzelfde niveau met wat extra (=verbetering). En van de site van Theo (die er overigens nog steeds netjes uitziet maar dan anders) zie ik, als vaste bezoeker, niet zo direct de verbetering/meerwaarde.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 feb 2006 20:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Opglabbeek, België
Bericht 
Ik vind die van Hette een hele nette! :wink:
Wordt heel regelmatig aangepast en wat een keuze en een verkoop! Om jaloers op te zijn...


11 feb 2006 21:00
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
MarkS schreef:
Maar als ie zo'n goede site gaat upgraden verwacht ik eigenlijk minimaal hetzelfde niveau met wat extra (=verbetering). En van de site van Theo (die er overigens nog steeds netjes uitziet maar dan anders) zie ik, als vaste bezoeker, niet zo direct de verbetering/meerwaarde.


Het zou een hele verbetering zijn wanneer de PRIJZEN erbij vermeld zouden worden.......


11 feb 2006 21:04
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.