Pagina 1 van 2

Lettertype "Porsche"

Geplaatst: 24 jan 2006 17:22
door jvinkers
hallo,

heeft iemand van jullie een id wat voor lettertype porsche gebruikt?
is wel leuk om te gebruiken in documentjes enzo lijkt me.

Re: Lettertype "Porsche"

Geplaatst: 24 jan 2006 17:34
door Olaf
jvinkers schreef:hallo,

heeft iemand van jullie een id wat voor lettertype porsche gebruikt?
is wel leuk om te gebruiken in documentjes enzo lijkt me.


Met Google kan je het wel vinden voor programma's zoals Word for Windows ...

Olaf -heeftdatfontaleentijdje- 8)

Geplaatst: 24 jan 2006 17:46
door KEV-911
ik heb het en wil het je wel doorsturen :wink:

Geplaatst: 24 jan 2006 18:22
door André
KEV-911 schreef:ik heb het en wil het je wel doorsturen :wink:


JA, ik ook svp :)

Geplaatst: 24 jan 2006 21:07
door Rob986
KEV-911, wil je mij ook sturen aub.

Thanks.

Geplaatst: 24 jan 2006 21:14
door horn
Hier even downloaden en in je 'fonts' directory opslaan.

Is geen bestaand font, speciaal voor Porsche ontwikkeld, naar ik meen ooit gelezen te hebben.

Oja, en hier ook Ferrari... :wink:

Geplaatst: 24 jan 2006 22:59
door Rene914
horn schreef:Hier even downloaden en in je 'fonts' directory opslaan.



Thanks, heel leuk gevonden

Geplaatst: 24 jan 2006 23:10
door jvinkers
MOOI! :D
precies wat ik zocht. Bedankt!

Geplaatst: 25 jan 2006 0:54
door Jeroen914
Als ik € 0,01 kreeg van iedereen die het font op z'n computer heeft staan kon ik nu gaan rentenieren :mrgreen:

Geplaatst: 25 jan 2006 10:10
door De Geus
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 25 jan 2006 14:49
door Godspeed
Thx, was ik al enorm lang aan het zoeken! :D

Geplaatst: 25 jan 2006 15:26
door André
@ HORN::Hier even downloaden en in je 'fonts' directory opslaan.

Ok,gedownload,unzipt en in bestand geplaatst maar in Fonts opslaan???ben niet zo handig met Word :oops:

Geplaatst: 25 jan 2006 15:38
door John
André 3.0 schreef:@ HORN::Hier even downloaden en in je 'fonts' directory opslaan.

Ok,gedownload,unzipt en in bestand geplaatst maar in Fonts opslaan???ben niet zo handig met Word :oops:


Oke unzippen in de folder c:\windows\fonts



en huppetee

Geplaatst: 25 jan 2006 15:48
door André
Jessssssssssssss :P :P :P gelukt,thanks :!:

Zocht al binnen Word naar downloaden van lettertype..... :oops: :roll: :wink:

Geplaatst: 25 jan 2006 20:09
door horn
Godspeed schreef:Thx, was ik al enorm lang aan het zoeken! :D


Googlen op 'porsche' en 'font' en voila: 100 plaatsen waar je dit font kan downloaden.

Geplaatst: 25 jan 2006 20:11
door horn
André 3.0 schreef:Zocht al binnen Word naar downloaden van lettertype..... :oops: :roll: :wink:


Altijd eerst internet downloaden voordat je vanuit Word gaat downen! :idea: :salut:

Afbeelding

Geplaatst: 25 jan 2006 21:25
door André
Beter lezen vrind

André 3.0 schreef:
Ok,gedownload,unzipt en in bestand geplaatst, maar in Fonts opslaan???[]


bestandje stond in mijn-dokumenten,maar wist niet dat'ie in windows moest staan,dacht in Word. :?

Geplaatst: 25 jan 2006 22:07
door horn
André 3.0 schreef:Beter lezen vrind

André 3.0 schreef:
Ok,gedownload,unzipt en in bestand geplaatst, maar in Fonts opslaan???[]


bestandje stond in mijn-dokumenten,maar wist niet dat'ie in windows moest staan,dacht in Word. :?


He Andre, niet zo happen joh! :wink:

Geplaatst: 25 jan 2006 22:38
door Johnnyboyporsche
Allemaal weer bedankt voor de uitleg!
Lettertype staat nu idd in windows//fonts. :D

Geplaatst: 26 jan 2006 0:00
door thijzer
Kunt ook porsche911 of porscha of 911porsche downloaden. Heeft namelijk ook de cijfers erin.

Werkt niet goed in Corel Draw heb ik ondervonden...

Geplaatst: 26 jan 2006 0:15
door Rene914
Jeroen914 schreef:Als ik € 0,01 kreeg van iedereen die het font op z'n computer heeft staan kon ik nu gaan rentenieren :mrgreen:


Geef me je bank/ giro nummer maar

Geplaatst: 26 jan 2006 0:50
door Jeroen914
Rene914 schreef:
Jeroen914 schreef:Als ik € 0,01 kreeg van iedereen die het font op z'n computer heeft staan kon ik nu gaan rentenieren :mrgreen:


Geef me je bank/ giro nummer maar

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst: 26 jan 2006 7:50
door horn
thijzer schreef:Kunt ook porsche911 of porscha of 911porsche downloaden. Heeft namelijk ook de cijfers erin.

Werkt niet goed in Corel Draw heb ik ondervonden...


bij mij wel. heb het porsche font ook in Corel Draw en dat werkt probleemloos.
Heb er ooit het voorplaatje van de Honk your Horn routebeschrijving mee gemaakt... :idea:

Geplaatst: 26 jan 2006 15:09
door 911 targa
Leuk dat porsche lettertype. Is er iemand die ook weet in welk lettertype o.a. de typebenaming 911, carrera, targa, turbo etc. wordt weergegeven :?: :roll:

Geplaatst: 26 jan 2006 17:15
door Jeroen914
911 targa schreef:Leuk dat porsche lettertype. Is er iemand die ook weet in welk lettertype o.a. de typebenaming 911, carrera, targa, turbo etc. wordt weergegeven :?: :roll:


't zijn geen van beide standaard lettertypes...