Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 12:19



Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
997 targa ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Opglabbeek, België
Bericht 997 targa ...
op de Ring


16 jul 2006 21:30
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
mijn vrouwke ziet die wel heel graag ,
de targa dus



8)


16 jul 2006 21:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
Mooi :)


Wat hebben die boxer motoren toch een prachtig geluid 8)
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


16 jul 2006 21:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ziet er geweldig uit. :wink:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


17 jul 2006 10:59
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Mooi filmpje.
Filmpjes van op de ring blijven super om te zien
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


17 jul 2006 11:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
Inderdaad, erg fraai. Ben benieuwd overigens: is dit met of zonder Porsche-sportuitlaat?


17 jul 2006 15:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
FS1 schreef:
Inderdaad, erg fraai. Ben benieuwd overigens: is dit met of zonder Porsche-sportuitlaat?

Weet je al wanneer jouw 997S precies wordt geleverd?
Ergens volgende maand toch???
Heb jij hem wel met Porsche-sportuitlaat besteld??
(ik begreep namelijk dat er wel wat "probleempjes" zijn met deze uitlaat, maar wellicht al weer opgelost???)


17 jul 2006 16:36
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
er komen verschillende versies,

targa 4 3,6 l
targa 4s 3,8 met 355 pk
targa 4s 3,8 met powerkit 381 pk

laatste is dus met sportuitlaat

http://www.porsche.com/all/skydriving/international.aspx


17 jul 2006 17:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ziet er schitterend uit, maar klopt het, dat hij enkel in de 4 uitvoering komt :?:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


17 jul 2006 17:57
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ziet er schitterend uit, maar klopt het, dat hij enkel in de 4 uitvoering komt :?:

weet ik niet, ik haalde zonet die info van het net.
Voorlopig lijkt het de targa 4 ipv de targa 2 te zijn die de spits mag afbijten


17 jul 2006 18:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
fraai filmpje, maar het geluid (m.n. bandengepiep) is wel erg raar gesynchroniseerd met het beeld :roll:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


17 jul 2006 19:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Zo! Heb effe gekeken op de duitse Porsche site, heb em als startpagina dus ja, dan kijk je er niet overheen, en heb wat wallpapers gedownload van de nieuwe Targa. Wat een verschrikkelijk mooie bak, en een aparte kleur ook trouwens!! :wink:
Ik heb zo'n vermoeden dat Porsche hier best een schot in de roos heeft. ( niet dat ik me ooit kon voorstellen dat de Targamodellen een flop waren )
_________________________________________
DENK HELDER


18 jul 2006 10:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Dit persbericht kreeg ik zojuist binnen van Pon Porsche Import.

Eri(c)k

.

Porsche 911-serie blijft groeien

Nieuwe 911 Targa met vierwielaandrijving

Op 4 november aanstaande staat bij de zes officiële Porsche Dealerbedrijven de nieuwe 911 Targa in de showroom. Er zijn twee verschillende uitvoeringen: de Targa 4 en de Targa 4S.

De eerste Porsche 911 met de naam Targa dateert uit 1965 en dankt zijn naam aan de Targa Florio – de avontuurlijke lange-afstandsrace over de bergwegen van Sicilie, waarin Porsche tussen 1956 en 1973 negen overwinningen behaalde. Deze klassieker herleeft in de nieuwe 911 Targa 4 en 911 Targa 4S.

De spits toelopende achterzijruiten en de glazen opklapbare achterruit onderscheidt de Targa van de 911 Carrera Coupé modellen. Daarnaast zijn de Targa uitvoeringen – uniek in de rijke historie van Porsche – voor het eerst allen uitgerust met permanente aandrijving op alle wielen. Een viscolamellenkoppeling leidt, afhankelijk van de rijomstandigheden , 5 tot 40 procent van de aandrijfkracht naar de vooras. Het resultaat is een evenwichtig bochtgedrag en goede grip op natte of gladde ondergrond.

De carrosserie van de Targa oogt zeer krachtig door de verbreding op de achterwielen van 44 mm. De meest opvallende elementen zijn het grote glazen dak en de in zijn geheel scharnierende achterruit. Het glazen dak zorgt in gesloten toestand voor een licht en ruimtelijk interieur. Het schuift, ongeacht de rijsnelheid, in slechts zeven seconden tot een halve meter open na een druk op een knop op de middenconsole. Een rolgordijn beschermt de inzittenden tegen al te hinderlijk zonlicht. Open rijden bij lage temperaturen is eveneens aangenaam dankzij onder meer een windgeleider. Een nieuw ontworpen afdichting bij gesloten dak reduceert windgeruis bij hoge snelheden. De met gasdempers uitgeruste glazen achterruit is van binnenuit of via de afstandsbediening te openen en te sluiten. In geopende toestand biedt de ruit toegang tot de bagageruimte. Deze meet 230 liter met neergeklapte achterstoelen.

De Targa 4 wordt aangedreven door de bekende zescilinder boxermotor die 239 kW (325 pk) en 370 Nm genereert uit de 3.6 liter motorinhoud. Hiermee sprint de Targa 4 van 0 naar 100 km/h in 5,3 seconden en haalt hij een topsnelheid van 280 km/h. De 3.8 liter motor in de sterkere S-variant produceert 261 kW (355 pk) en 400 Nm. De Targa 4S sprint in 4,9 seconden naar 100 km/h en heeft een top van 288 km/h.

De Porsche 911 Targa 4 en de 911 Targa 4S zijn direct bestelbaar en vanaf 4 november leverbaar via de zes officiële Porsche Dealerbedrijven in Nederland. De vanafprijs van de Targa 4 bedraagt € 129.050,- en van de Targa 4S: € 143.750,- (inclusief BTW en BPM)
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


18 jul 2006 21:48
Profiel Twitter 
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
tja wat kunnen meningen verschillen.

Laat ik gisteren met vol enthousiasme deze link aan mijn kids zien, man dat heb ik geweten.....de bweh's en de bah's galmen nog in huis.

Mijn jongste vind een Targa een mooie oplossing om tomaatjes in te kweken, en de oudste (velen kennen hem) gaat maar voor 1 model "de 997 GT3" enfin.....duurt nog een behoorlijke tijd eer deze jongen is aan een nieuwe gaat denken, dus heb nog tijd genoeg om te babbelen met de kids.



997 Targa, mooie bak maar dan in een donkere (Atlas-Sealgrau-Zwart) kleur.


19 jul 2006 8:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Mijn vrouw is er gek op.
Ik word er niet wild van. Wel prachtige officiële foto's. Vraag me af welke locatie hiervoor genomen hebben.
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


19 jul 2006 11:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dat gebeurd wel meer tussen vrouwen en mannen Rufie :roll: :twisted: :wink:
Ik kan nog wel soortgelijke voorbeeldjes geven :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


19 jul 2006 11:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Ja, wordt jij daar zo wild van Koen? :? :roll: :wink: Zo'n ouwe diesel? :mrgreen: :wink:


19 jul 2006 12:05
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 


Even nog eens alles rustig terug nalezen Rob , dan begrijp je het medegevoel op Alains reactie :twisted: :wink:

Rufie schreef:
Mijn vrouw is er gek op.
Ik word er niet wild van.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


19 jul 2006 12:21
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
Ben ik al tijden blij mee, dat kale koppen meer aantrekkingskracht op vrouwen dan op mannen hebben :wink:

Maar back on-topic:

Ben het met John eens, ik denk dat de Targa het best tot zijn recht komt in een donkere kleur.
Ik kan er wel warm voor lopen (een mooie zwarte 997 Targa).
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


19 jul 2006 12:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4
Breda
Bericht 
Mooie bak, die kerel (neem ik aan!!) kan wel aardig sturen trouwens!


19 jul 2006 19:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
iemand ?

als ik op de porsche site zo'n wallpaper download blijkt dat een "aspx" bestand te zijn. Als ik dat je downed heb kan ik het niet openen !

Kweenie :roll:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


19 jul 2006 22:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Geen problemen mee. Ik heb ff de '4_1920x1200' ge-download, is gewoon een jpeg. Wat doe je precies dan :?:
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


19 jul 2006 22:55
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Hele erge mooie auto die 997 targa. Dacht dat ik het nooit zou uitspreken; de 996 targa "had het gewoon niet".

Wat heeft de 997 targa dan wel (meer dan de 996 targa)?
Geen idee, maar deze auto klopt. M.a.w. de Marketing klopt :!: :!: Iedereen trapt er in. Ik kan me namelijk niet herinneren dat 'ze' bij de 996 targa zo'n media offensief (incl. 'Spy Looks') hebben gevoerd.....

En dan eerst een 4 en 4S presenteren, met strakkies nog genoeg ruimte om met veel tamtam ("omdat de vraag er naar zo groot is") ook de "gewone" targa's Carrera 2 te brengen. Chapeau Porsche!

Eerlijk = eerlijk... het is geen targa met beugel, maar wel een prachtige wagen.
Viva Ferdinand :!:
_________________________________________
Take the long way home....


19 jul 2006 22:59
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Harley schreef:
Geen problemen mee. Ik heb ff de '4_1920x1200' ge-download, is gewoon een jpeg. Wat doe je precies dan :?:


gewoon bij "downloads" de wallpaper ophalen in het juiste formaat. dan bijkt dat een aspx bestand te zijn als IK dat wil downloaden .

Ik snap het niet
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


19 jul 2006 23:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
outletvalve schreef:
Harley schreef:
Geen problemen mee. Ik heb ff de '4_1920x1200' ge-download, is gewoon een jpeg. Wat doe je precies dan :?:


gewoon bij "downloads" de wallpaper ophalen in het juiste formaat. dan bijkt dat een aspx bestand te zijn als IK dat wil downloaden .

Ik snap het niet

Volgens mij 'denkt' jouw Windhoos dat alleen maar en plakt er zelf een aspx-extensie achter. Je zou die extensie ff kunnen vervangen door 'jpg' na downloaden dan zal 't wel goed zijn. Daarna moet je wel op zoek naar de instellingen waarom die automatisce naamgeving zo gebeurt, weet zo ff niet meer waar, maar Google is je vriend :wink:
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


20 jul 2006 10:30
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.