Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 0:00



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Boxster opschrift plakken 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht Boxster opschrift plakken
Zojuist heb ik het "Boxster" opschrift gekocht in titanium metallic. Op dit moment zit er geen opschrift achterop mijn Boxster maar ik wil graag de maten weten van de onderkant van het opschrift tot de naad tussen de spoiler en de kofferklep. (de bedoelde afstand heb ik voor de duidelijkheid op dit plaatje aangegeven met een rood lijntje)

Afbeelding

Zou een 986 eigenaar hier op het forum deze afstand voor mij willen meten? :)
_________________________________________
Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | Voorheen: 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 986 '97 | 996.1 '99 | 993 4S '96


27 aug 2008 14:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
als je op het plaatje kijkt zie je dat de bovenkant van de B in lijn ligt met de bovenste hoek van het achterlicht :idea:
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


27 aug 2008 15:09
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
MY01 BoxsterS
Bericht 
De onderlijn van het logo moet 45mm verwijderd zijn van de onderlijn van de achterklep.

De uiterste linkerpunt van de B van Boxster moet als je deze loodrecht naar beneden trekt 285mm rechts van de linkerpunt van de achterklep liggen.

Als je er een S logo achter moet plakken is de 285mm hierboven officieel 245mm. Tussen het uiterste puntje van de R van Boxster en de S hoort dan officieel 20mm. Het S logo dient tenslotte iets lager te liggen dan het Boxster logo. Waar het Boxster logo op 45mm ligt van de onderlijn van de achterklep dient het S logo op 40mm te liggen.

Als je me een PM stuurt met je e-mail adres stuur ik je wel een plaatje.

Anyway het antwoord op jouw originele vraag is dus 45mm


Mark.
(Die toevallig laatst deze info heeft opgezocht in het werkplaats handboek aangezien zijn Boxster en S logo vervangen moesten worden ;-))


27 aug 2008 16:31
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Als 'ie dat gaat doen ... dan mag dit plaatje :arrowd: niet verloren gaan :idea:

Afbeelding


27 aug 2008 20:01
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.