Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:34



Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Porsche 912 SWB 1967 chassis nr 458751 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Porsche 912 SWB 1967 chassis nr 458751
In november vorig jaar is op onkiese wijze een zwarte SWB Porsche 912 uit 1967 die in de laatste afbouwfase van een volledige restauratie bij mijn Porsche restaurateur stond, door een ons bekend persoon, woonachtig in Engeland, weggehaald uit de werkplaats van mijn restaurateur als gevolg van een financieel dispuut tussen deze meneer en mijn restaurateur. Hoe dit allemaal in werking is gegaan en wat er allemaal aan vooraf is gegaan, is op dit moment niet aan de orde. Wat in elk geval wel duidelijk is, dat de 912 nooit meegenomen had mogen worden!

We hebben eerst zonder succes geprobeerd om op normale wijze deze auto weer terug in ons bezit te krijgen, maar sinds enkele weken ligt er een officiƫle aangifte en gedetailleerd politierapport ter inzage.

Wat ik de lezers zou willen vragen is of er iemand iets meer weet over de locatie van deze 912, of dat deze mogelijk ergens onderhands te koop is aangeboden.

De auto staat nog niet op kenteken (US Title), is een kersverse restauratie in de allerlaatste eindfase, en heeft een 1,7 Porsche 914 motor met 5 bak.

Details gaarne doorspelen aan mij of aan de politie.


08 jan 2015 15:11
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.