Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

motor defect cayman 987

22 jun 2025 10:06

hey iedereen
Ik heb weer problemen met mijn motor van de cayman 987 s (3.4l)

De motor is 2 jaar geleden bij een bekende garage geweest in peize voor een revisie waar ik enorm veel klachten over heb, ze hebben daar nieuwe cilinder bussen geplaatst maar zijn blijkbaar niet goed gestoken waardoor er koelvloeistof in 1 cilinder binnen loopt en een rookmachine wordt. Nu ben ik naar een andere garage moeten gaan omdat ze mij niet meer willen helpen door een terechte review en zij hebben de motor nu gedemonteerd en zien dat een cilinder bus iets te diep zit waardoor ik een ander blok zou nodig hebben.

Nu is mijn vraag: kan ik dat niet laten vlakken? zij zeggen dat het niet lukt door uitzetting maar dat vind ik iets raar.

Als er een nieuwe motor moet komen zal het prijskaartje weer de lucht in gaan voor de 2de keer :cry:

heeft iemand weet waar ik een M91.21 zou kunnen vinden als het einde verhaal is?

84199

Op foto is het niet goed te zien maar de linkse cilinden is volledig weg gefreest en een dikke bus in geplaatst, bij de middelste cilinder zit de bus een fractie dieper dan zou moeten

Re: motor defect cayman 987

22 jun 2025 10:47

Zou verwachten dat dit garantie is op basis van de revisie die gedaan was. Maar nu een ander het blok heeft geopend weet ik niet hoe sterk je dan nog staat.

Je zou eens kunnen vragen of Marcello Kuyer nog een blok heeft. Die haalt geregeld schade auto’s uit Engeland en demonteert deze voor verkoop van losse onderdelen

Re: motor defect cayman 987

22 jun 2025 23:56

Tja, mh laat zich wel kennen zo. Als dit een fout is van hun is het ook een mooie kans om weer een goede review tekrijgen. Anders maar een rechtzaak.
Plaats een reactie