15 dec 2014 20:44
PTT schreef:Volgens Hartech:
There are several others in business that we expect to jump on the bandwagon (like selling LTT's after no research or testing) or try to find a cheaper alternative (like steel liners) that prove less reliable long term - but we don't mind those seeking to run their cars when they cannot really afford them going elsewhere as there are always plenty who appreciate quality engineering expertise and commitment and know who best to go to when they have engine problems.
15 dec 2014 21:00
16 dec 2014 12:22
Gizmo schreef:persoonlijk heb ik minder onderhoud gehad aan de porsche tov van mijn daily drivers incl de audi.
16 dec 2014 12:23
Alfred schreef:+1 Ik ben even klaar met Audi
16 dec 2014 12:23
duc11 schreef:Ik had ooit eem splinternieuwe Audi, heerlijke auto qua rijgedrag, MAAR moest ie wel eerst starten.
Tot op importeur nivo gezocht, oplossing niet gevonden. Sleutelcodes etc niets hielp,
Drie jaar ellende met die flop.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
16 dec 2014 17:18
Cazzo Super Veloce schreef:Gizmo schreef:persoonlijk heb ik minder onderhoud gehad aan de porsche tov van mijn daily drivers incl de audi.
ja, das logisch.
20 dec 2014 14:59
20 dec 2014 15:23
20 dec 2014 15:37
20 dec 2014 17:03
ver boven de 200 schreef:Een Porsche kost per jaar ongeveer net zoveel aan onderhoud, als een Audi per 100.000 km.
20 dec 2014 17:34
20 dec 2014 22:46
20 dec 2014 23:37
giulia schreef:Hij heeft gelijk. Ik ken iemand die bij after sales & service van Audi heeft gewerkt en de praktijkgevallen met vooral de TFSI motoren zijn echt tranentrekkend. Je hoort er alleen weinig over maar de aantallen zijn schrikbarend. Probleem bij Audi is naar zijn mening dat ze zo graag voorop willen lopen met nieuwe technieken dat het bijna geen tijd krijgt om te rijpen voor het in de markt wordt gezet. De eerste de beste die over Italianen moppert en iets uit de VAG groep rijdt lach ik altijd hartelijk uit.
20 dec 2014 23:46
31 dec 2014 23:24
giulia schreef:Even zitten tellen....51 Alfa's gehad. Een keer een lekke band, een keer een lege tank in een GT Junior Scalino, en wat draagarmen links en rechts bij de 156's. Verder niks, nada.
01 jan 2015 13:51
01 jan 2015 13:59
01 jan 2015 13:59
01 jan 2015 14:12
01 jan 2015 14:29
Niels schreef:6 alfas nooit echt shit alleen een keer kapotte accu na vijf jaar. 156 van 10 jaar oud reed nog steeds top, 159 een keer egr thats it. Nu lexus, flawless maar ook soulless.
Wacht dus eigenlijk op de nieuwe grote alfa
02 jan 2015 10:29
03 jan 2015 18:20
03 jan 2015 19:57
03 jan 2015 20:19
03 jan 2015 20:23
951 schreef:Veel over geschreven en nog veel meer over gesproken. Jaren 80 begin 90 Porsches zijn qua technische betrouwbaarheid de beste. Boxter, 996 en 997 blokken zijn afhankelijk van motorinhoud niet te vertrouwen. Zie onderstaande link en het is voor eens en altijd duidelijk.
http://porscheteam.nl/geschiedenis/mezger-motoren/